Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
voor dat geld koop je ook een Lotus Omega, dan is de keus toch snel gemaaktWas die Ascona maar zo’n krachtpatser. Op het YouTube-kanaal van een ander autoblad, ik zal de naam hier niet noemen, zag ik zojuist een filmpje over de Opel Omega Evolution 500, en er staan er zowaar een paar te koop…
Eentje met mindere foto’s…
![]()
En nog eentje op Mobile.de…
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij dan deze.voor dat geld koop je ook een Lotus Omega, dan is de keus toch snel gemaakt
Klopt, maar ernstig verkleurd.Van een truckchauffeur geweest of zijn dat geen Les Routiers stickers achterop?
Moderator
Dan was ie niet zo fijn geweest.Hadden ze drie jaar eerder op de markt moeten brengen, die Lexus. Lijkt me een fijne machine.
Dat is ook weer waar.Dan was ie niet zo fijn geweest.
Ik dacht exact hetzelfde toen ik ‘m net op Marktplaats zag.Wat moet je nou toch met een rolkooi in een zo te zien verder originele Tigra 1.4?
Die Beretta Z26 staat al heel lang te koop, maar ik vind hem nog steeds erg leuk. De stoelen ook.![]()
≥ Chevrolet Beretta 3.1 Z26 AUT 1996 Blauw Unieke Auto — Chevrolet — Marktplaats
De toenmalige officiële Hollandse GM importeur gaf in 1996 aan Chevrolet de opdracht om een tweetal speciale Beretta’s, directieauto’s, te leveren inwww.marktplaats.nl
![]()
Ik kende ze vanuit mijn vroegere omgeving alleen maar met H-kenteken, dus een G-kenteken had ik op een Xantia überhaupt nog nooit gezien. Niet dat ik me bewust kan herinneren in ieder geval.De oudste in de lijst is de gedemonteerde GH-DV-42 dus dit kan een goede nieuwe kandidaat zijn.
gerardkramerklassiekers.nl
gerardkramerklassiekers.nl
Dat gevoel heb ik ook.Hij staat wel erg hoog op zijn wielen, of lijkt dat maar zo?
ik kan het model tegenwoordig weer waarderen. Velen zullen versnippert zijn, ik heb zelf al 5 325i's kapot gereden op het circuitDe knappe overlevende E36’s komen zo langzaamaan tevoorschijn. Heb al meerdere leuke exemplaren gezien.
Als ik het zo zie zitten er te lage banden op. Dat rubber moet veel hoger zijn.Hij staat wel erg hoog op zijn wielen, of lijkt dat maar zo?![]()
Zo, mijn Sinterklaassurprise voor pa is klaar.Nog iemand trek in een niet van echt te onderscheiden D-Type replica op basis van een MX-5? Veiling eindigt morgen, staat momenteel op £350.
2002 Mazda MX-5 (rebodied as a 1950s Le Mans race car)
![]()
![]()
Muttley's auto?Doet me een beetje denken aan die oude tekenfilms van Wacky races.
Deze Mazda RX9 is alleen in een kleine oplage geleverd voor de griekse markt en is daardoor zeer zeldzaam en uniek te noemen.
A rotary-engined version was exported to "general issue" countries and sold as an RX-9. Most RX-9s were sold with the smaller 12A engine.