Carkiller
Asfaltkampioen
Eens, denk iets te veel met A.I. gespeeld.Van de tekst bij die 106 krijg ik ook kriebels in mijn buik, maar dan niet de goede.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eens, denk iets te veel met A.I. gespeeld.Van de tekst bij die 106 krijg ik ook kriebels in mijn buik, maar dan niet de goede.
It starts to grow on me, deze Mustang.ONK![]()
Ford Mustang Mustang II MachI 1976 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
05-1976, Benzine, Automaat, Hatchback, Geelwww.autowereld.nl
![]()
![]()
Infiniti Q45 Anniversary edition - Classic Cars - Venema Antiques & Classic Cars
www.venemaclassiccars.nl
![]()
≥ Peugeot 106 1.1 Accent | 94.000 km | 5-deurs | Alles nieuw! — Peugeot — Marktplaats
Wat is ‘ie lief hè? Wij kregen meteen slappe knieën en kriebels in onze buik bij het zien van deze ontzettend sympathieke Peugeot 106 van de inmiddelswww.marktplaats.nl
Ik vind het wel een goede tekst hoor, vlot en informatief. De 'rant' op de huidige Peugeot-techniek had achterwege mogen blijven, maar verder prima.Van de tekst bij die 106 krijg ik ook kriebels in mijn buik, maar dan niet de goede.
Ja, maar koppel is er meer dan voldoende en de soundtrack is ook goed. Lekkere auto om mee over de boulevard te cruisen. Voor de liefhebbers van burnouts zijn er andere soorten Mustangs.Is dat niet zo'n oliecrisis versie met 140 pk?
Moderator
Die XM daarentegen. Ik heb gemaild
Een op het oog leuk uitziende XM voor dat geld…
![]()
≥ Citroen XM 2.0i Comfort 1992 — Citroën — Marktplaats
Citroen XM 2.0i comfort. Een mooie basisversie uit de eerste serie in Gris Silex en met stoffen bekleding. Verder geen opties, op de lichtmetalenlink.marktplaats.nl
![]()
Met de oude kentekenplaten er nog op, dus waarschijnlijk al meer dan 25 jaar van de weg...Leuke Colt…
![]()
≥ Mitsubishi Colt 1.2 GL 1981 Beige — Mitsubishi — Marktplaats
Puntgave Mitsubishi Colt 1.2 GL uit 1981, 36000 kmlink.marktplaats.nl
Sterker nog, de APK is in 1984 verlopen dus heeft waarschijnlijk zelfs nooit een keuring gehad. De eerste APK is pas na 3 jaar, toch?Met de oude kentekenplaten er nog op, dus waarschijnlijk al meer dan 25 jaar van de weg...
Nee, de RDW weet geen apk-data meer van vóór de digitalisering en vult daarvoor automatisch de datum in van de eerste apk-keuring die de auto theoretisch gehad zou moeten hebben als hij anno 2025 nieuw uit de showroom zou komen (tegenwoordig krijgt elke benzineauto zijn eerste apk als hij drie jaar oud is). In 1984 was er nog geen apk.Sterker nog, de APK is in 1984 verlopen dus heeft waarschijnlijk zelfs nooit een keuring gehad. De eerste APK is pas na 3 jaar, toch?
Daar zijn hoofdsteunen toch voor?Die hoofdsteunen vind ik een minpunt, ik zit af en toe met mijn hoofd echt tegen de hoofdsteun aan
De Rover staat nu een stukje verderop:nog wel even een spoiler zoeken![]()
Opel Astra 1.6i Sportive 112898KM 1994 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1994, Benzine, Handgeschakeld, Sedan, Zwartwww.autowereld.nl
![]()
![]()
Rover SD-serie SD1 2.6 Vanden Plas Automaat 1986 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1986, Benzine, Automaat, Hatchback, Zilverwww.autowereld.nl
![]()
En ook de Ford staat weer te koop. Misschien moet ik ook eens de autohandel in gaan.![]()
≥ Ford Cortina 1.6 MK2 1968 Rood — Ford — Marktplaats
Dit is 1 van de 3 nog in Nederland rijdende station uitvoering en is een Nederlands geleverde auto.De auto is belasting vrij en APK vrij. Met 64pk iswww.marktplaats.nl
![]()
![]()
Audi 80 1.8 1987 Topconditie 1987 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1987, Benzine, Handgeschakeld, Sedan, Roodwww.autowereld.nl
![]()
![]()
Honda Civic 1.3 Luxe AUTOMAAT | Nieuwe APK 1980 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1980, Benzine, Automaat, Hatchback, Geelwww.autowereld.nl
![]()
Dat gevoel heb ik ook regelmatig.En ook de Ford staat weer te koop. Misschien moet ik ook eens de autohandel in gaan.
Te laat! Wat een heerlijk exemplaar, handgeschakeld nota bene.Laat @Jan Lemkes die Charade maar niet zien!![]()
Maar die Polo is BELASTINGVRIJ.En vergelijk die Charade eens met die Polo die pontificaal op de hoofdpagina van AW stond: bijna even duur maar hier heb je een nog vele jaren bruikbare auto terwijl die Polo niet meer dan schrootwaarde waard was....
Hij is al verdwenen. De nieuwe eigenaar van de Charade?Te laat! Wat een heerlijk exemplaar, handgeschakeld nota bene.