Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Volgens mij staat die ook al een tijd te koop.

Wat te denken van deze MG ZT, met V8 en handgeschakeld! :D
mg-zt-4-6-v8-260-4-6-v8-260.jpg
Zo he wat is dit een leukerd zeg!!!

Weet niet of deze hier thuis hoort want staat niet in NL te koop, maar een van de laatste handbakken in een SL ooit? Wist niet eens dat deze zo laat nog geleverd werd. Volgens de brochure enkel voor de 280.

De 280 zal van het (674 st?) totale aanbod van de final edition (280, 320 en 500) overigens verreweg een van de minst verkochte modellen zijn, dus extra zeldzaam.

Laatst bewerkt:
Weet niet of deze hier thuis hoort want staat niet in NL te koop, maar een van de laatste handbakken in een SL ooit? Wist niet eens dat deze zo laat nog geleverd werd. Volgens de brochure enkel voor de 280.

De 280 zal van het (674 st?) totale aanbod van de final edition (280, 320 en 500) overigens verreweg een van de minst verkochte modellen zijn, dus extra zeldzaam.

Er zijn een paar AMG's met handbak geleverd. Volgens mij heeft Douwe er momenteel 1 staan. Een 6.0 :cool:

Toen ik auto's fotografeerde voor mijn werk had ik altijd wat afplaktape, papier en een spuitbus matzwart staan voor roestige trekhaken. Kwartiertje werk en het zag er een stuk beter uit.

Zo simpel kan het dus zijn, en de auto knapt er erg van op. ;) Nog even de stofzuiger erdoor en de auto weer te koop zetten voor € 2.500,- :p

Ford Capri van 1978:

Renault 5 GT Turbo van 1987:

Leuk! Toen we hier net kwamen wonen hadden onze toenmalige overburen, met groot gezin, een donkerblauwe. Die hebben ze best lang gereden.

Mijn opa had een Kia Joice, en die had eigenlijk alleen een paar andere details :D
Grappig hoe ruim die dingen zijn ten opzichte van de buitenmaten.

Ik moet echt met een vergrootglas kijken, maar het zou best kunnen. En laat daarvan nou ook precies maar eentje op AutoScout te koop staan voor een leuke prijs…

Zo'n Kia Mentor was mijn lesauto!

Een Space Runner is bijzonderder dan een Space Wagon. Zouden er ook nog minder Runners dan Wagons over zijn tegenwoordig?

Het is dan wel geen V6, maar leuk genoeg lijkt me. :p Een buurvrouw hier verderop had een aantal jaren een Clio MTV-editie in die kleur met Taurus-velgen. (Wist de naam niet van die velgen, dankzij Google nu wel!)

Ik zit ook te kijken naar (voor) een Clio II. Liefst een vroege (bovenstaande kleur is goed) of een wat luxere RXE Automaat.

austin-balanza-1800-met-hydrolastic-bwjaar-1965.jpg

Gekke voorbumper?
fiat-multipla-1-6-elx-airco-schuifkanteldak-trekhaak-uniek.jpg

opel-sintra-2-2-16v-gls-7persoons-138-931-km-nap-airco.jpg

Een nieuwe Trabant in de veiling...
jpg

De voorbumper van de Multipla is vermoedelijk een originele accessoire. De Punto was namelijk leverbaar met een vergelijkbare bumper.

Wat een mooie Sintra, bijzonder. Ik had toevallig gisteren opgezocht dat er nog 32 op geel kenteken zijn, waarvan maar 8 met geldige APK...

Die Balanza vind ik bizar goedkoop voor wat je krijgt en hoe hij oogt. Onbekend maakt onbemind, blijkt weer.

Terug
Bovenaan