Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De auto zal er niet minder om rijden, maar ik heb precies hetzelfde met duplicaatcodes.Jammer van dat 3tje op het kenteken. Dat zou voor mij dan weer een no-go zijn.
Waarschijnlijk hadden ze hem al op een veiling voor veel te veel gekocht...Ferrari neus op een supra. Lijkt nu wel een Fiero. Bij nader inzien kan die het wel hebben. Soort van 944 meets Fiero. Alleen die uitlaten. Beetje overkill.
Als die echt zo uniek en zoveel waard is waarom zet die hem niet op de veiling?
Laat hier alsjeblieft GEEN rallymonster van gemaakt worden, want originele Chrysler Sunbeams zijn er zo goed als niet meer over. Zelfs dit exemplaar is al niet helemaal origineel meer, want een sportieve "1.6 S" uitvoering waarover in de advertentie wordt gesproken bestaat helemaal niet. Dit is een GLS. En die zijn dus verder uitgestorven.Is deze hier al voorbijgekomen?
![]()
≥ Chrysler Sunbeam talbot 1600 sport rwd zeldzaam rally race — Oldtimers — Marktplaats
Omschrijving:Een echte zeldzaamheid, een Chrysler Sunbeam. En dan niet een basis versie maar de iets wat sportievere 1.6s (sport). Een originelelink.marktplaats.nl
Helemaal geweldig die Chrysler Sunbeam en niet duur ook. Als ik een grote garage had kwam deze er zeker in te staan.Is deze hier al voorbijgekomen?
![]()
≥ Chrysler Sunbeam talbot 1600 sport rwd zeldzaam rally race — Oldtimers — Marktplaats
Omschrijving:Een echte zeldzaamheid, een Chrysler Sunbeam. En dan niet een basis versie maar de iets wat sportievere 1.6s (sport). Een originelelink.marktplaats.nl
Die truck ga je never nooit niet aan je binnenspiegel krijgen…Hij mag wel ook in het sommige dingen blijven decoratie aan binnenspiegel topic zie ik.![]()
Ook wel mooi, een foto erbij van de geopende asbak die dus duidelijk wél gebruikt is waarvoor hij bedoeld is.![]()
Peugeot 106 1.0 SKETCH 1998 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1998, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Witwww.autowereld.nl
Zo had vroeger de moeder van mijn toenmalige vriendin (hemel, ik was 18 net) exact een 106, reed er vrij wild mee maar altijd en stipt dealeronderhouden, en asbak vol. Zo'n aardige, beetje verstrooide, altijd goedlachse vrouw. En ik mocht de 106 gewoon pakken. Heerlijke auto'sOok wel mooi, een foto erbij van de geopende asbak die dus duidelijk wél gebruikt is waarvoor hij bedoeld is.![]()
Ja, fijne autootjes waren het. Heb er ook veel mee gereden, mijn moeder had er een in de laatste jaren dat ik nog thuis woonde en ik heb eind jaren 90 stage gelopen bij een Peugeot-dealer.Zo had vroeger de moeder van mijn toenmalige vriendin (hemel, ik was 18 net) exact een 106, reed er vrij wild mee maar altijd en stipt dealeronderhouden, en asbak vol. Zo'n aardige, beetje verstrooide, altijd goedlachse vrouw. En ik mocht de 106 gewoon pakken. Heerlijke auto's
Staat 'm inderdaad best goed zo'n Vitesse bumperStaat best gaaf zo'n racy voorbumper op de Rover.
Ja, alleen als 16v wel echt een stuk fijnere auto. Maar die zijn erg zeldzaam...Ik vind die astra dan wel om te pruimen, best uniek lijkt mij zo in sedan.
En vriendelijk geprijsd, nog niet verkocht lees ik net.
Zo, 120k voor die quattro... het mag dan een 20v zijn, maar die prijzen zijn wel omhoog geschoten.
De tochtruitjes in de voorportieren zijn bij de pre-facelift al heel snel verdwenen, volgens mij nog voordat de export naar Europa goed en wel op gang kwam. Maar de verschillen zijn verder inderdaad ook best groot, eigenlijk kun je beter spreken van een re-skin dan van een facelift.Heb beide fotoseries van de Lancers bekeken en de verschillen tussen de pre-facelift en de facelift zijn best groot. De pre-facelift heeft bijvoorbeeld nog echte tochtraampjes in de voorportieren en ook het dashboard is wezenlijk anders. En 7 mille prijsverschil is best veel. Mijn keuze zou bij de bruine 2 deurs met automaat liggen. Met dit soort auto's is het wel een beetje "wat de gek er voor geeft".