929V6
Asfaltkampioen
Neuspartij van een 96. Past voor geen meter.En zo'n rare Saab Sonnet heb ik nog nooit gezien, hele andere voorkant...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neuspartij van een 96. Past voor geen meter.En zo'n rare Saab Sonnet heb ik nog nooit gezien, hele andere voorkant...![]()
De vraag is waarom? Schade en geen onderdelen te krijgen?Neuspartij van een 96. Past voor geen meter.
Dat is gissen. Misschien stonden er aanwijzingen in de advertentie, maar die is alweer weg.De vraag is waarom? Schade en geen onderdelen te krijgen?
rzasa is snel.Dat is gissen. Misschien stonden er aanwijzingen in de advertentie, maar die is alweer weg.
(..)
De auto is in het verleden op een deskundige wijze gerestaureerd.
(..). De Saab Sonett is uitgerust met het front van een Saab 96 (type 2) en een voorbumper van een ander type Saab. Er zijn van dit type Sonett 89 stuks geproduceerd.
De Saab is in goede staat (kwaliteitsklasse C = goed) en heeft altijd in een droge omgeving gestaan.
(..)
Er is 13 jaren niet meer mee gereden.
De vraag is, of het ding ivm registratie in half december 1987 vh Nederlandse kenteken, maar d.e.t. 02.01.1988, nog belastingvrij kan worden?Die Charade gtti ken ik, moet nog veel aan gebeuren voordat die weer rijwaardig is.
Maar zeker leuke auto.
De vraag is, of het ding ivm registratie in half december 1987 vh Nederlandse kenteken, maar d.e.t. 02.01.1988, nog belastingvrij kan worden?
Wie weet daar met zekerheid meer over?
Oef, mijn eerste autotje (wat een bommetje). Die van mij was zwart i.p.v. wit. Dit exemplaar kost nu trouwens in euro's al meer dan ik er in 1997 in guldens voor heb betaald voor mijn exemplaar uit 1987 (de SH-14-BF). Hopelijk gaat deze naar een liefhebber die zelf kan sleutelen en blijft deze nog lang bewaard. Want er zijn er niet zoveel meer van over.![]()
≥ Daihatsu Charade gtti 1988 nl geleverd — Citroën — Marktplaats
Mooie charade gtti 101 pk turbo.Voor 1988 een golf gti killer en voor nu eenAuto met beleving met 650 kilo een lekker kanon.Auto heeft bijna 24 jaar gewww.marktplaats.nl
![]()
Is ook zo. Helemaal mee eens.Eenieder kan het op de website vd RDW opzoeken bij het opvragen van een kenteken en zo doorverwezen worden onder het kopje fiscaal naar de website v/d belastingdienst waar het te vinden is. Pas de datum maar aan naar 02.01.1990 en de site geeft dan aan dat met 40 jaar de auto in aanmerking komt voor vrijstelling van mrb. D.w.z. dat is nu (nog) zo volgens de website. Je mag als burger verwachten dat de overheid je de juiste informatie verstrekt over zulke dingen. (meen ik tenminste!)
Als je op de website van de belastingdienst kijkt geeft die aan dat een auto van 02-01-1988 belastingvrij wordt als die 40 jaar oud is. Maar dat staat er bij een auto van 02-01-1989 óók! En bij mijn weten wordt een auto, welke dan ook met een d.e.t. vanaf 1988 niet meer belastingvrij. Is dan de site van de belastingdienst misleidend? Kan nog interessant worden (rechtszaak op mogelijk op basis van de informatie die er nu op staat?) als men dat op die website niet aanpast voor het zover gaat komen, nu dus over 3 jaar zeg maar.
Zal niet het geval zijn denk ik. Dit is gevonden geld deze gaat niet zomaar teruggedraaid worden in tijden van bezuinigen en eco.Ik dacht eigenlijk dat die wet er allang doorheen was maar zie inderdaad van niet. Weet je ook wanneer die knoop wordt doorgehakt? Ik krijg het idee dat de wet maar zomaar nog een paar keer kan worden uitgesteld, maar wie ben ik...
Eenieder kan het op de website vd RDW opzoeken bij het opvragen van een kenteken en zo doorverwezen worden onder het kopje fiscaal naar de website v/d belastingdienst waar het te vinden is. Pas de datum maar aan naar 02.01.1990 en de site geeft dan aan dat met 40 jaar de auto in aanmerking komt voor vrijstelling van mrb.
Uw motorrijtuig komt niet in aanmerking voor de overgangsregeling voor oldtimers. Uw motorrijtuig komt in aanmerking voor de oldtimervrijstelling op het moment dat het 40 jaar oud is.
Uw motorrijtuig kan in aanmerking komen voor de overgangsregeling voor oldtimers. U moet hiervoor een verzoek (opent nieuw venster) indienen.
Als u deelneemt aan de overgangsregeling, dan mag het motorrijtuig geen gebruikmaken van de openbare weg in januari, februari en december. Bij schorsing, verkoop, sloop, diefstal, export of vrijstelling in de loop van het jaar krijgt u geen betaalde belasting terug.
U kunt gebruikmaken van de overgangsregeling tot uw motorrijtuig 40 jaar is. Dit kan tot uiterlijk 2028.
U betaalt een kwart van de normale motorrijtuigenbelasting per jaar, met een maximum van € 154 per 1 januari 2025.
Motor totaal revisie en nieuwe riem met spanners waterpomp alles is aan gepakt met orginele delen wat nog te krijgen was.
Remmen zijn gedaan schijven blokken en revisie hier van.
Let op het is een 9 maar er moet nog een 10 van worden gemakt
Ik zou hem ook apk klaar kunnen maken maar hier is een meer prijs voor
Hij is ook niet zo leuk als zijn voorganger; de charade turbo of een VW gti. En de prijs/niet rijvaardig trekt je ook niet over de streep. maar zeldzaam is het wel.Die Charade gtti ken ik, moet nog veel aan gebeuren voordat die weer rijwaardig is.
Maar zeker leuke auto.
de mintgroene heeft zwart gemaakte dorpels, dat is meestal geen goed teken.Ik vind de € 4.500 voor de mintgroene alleen wel een veel reëlere prijs dan de € 9.500 voor deze lichtblauwe. Maar uiteindelijk is het waarschijnlijk wat de gek ervoor geeft.....
Klopt maar op alle foto's. Vind dat wat vreemd.Staan open zo te zien
Dat snap ik, maar op het moment van fotografen zou ik ze weer dicht doen.Ik kan me voorstellen als er ongewenste geurtjes in hangen dat ze de ramen openzetten om even frisse lucht door te laten.
Ben het met je eens dat het voor het beeld mooier lijkt.Dat snap ik, maar op het moment van fotografen zou ik ze weer dicht doen.
Verderop zijn ze wel dicht maar eens voor de foto's was mooier geweestWat is er mis met 2 ramen aan de linkerkant? Je ziet ze op geen van alle foto's.
Wat gooit hij rond, olie of koelvloeistof? En.. verdeelt hij het dan evenredig over de vloer of door de motor? (Of is de olie met de koelvloeistof gemixt als een emulsie?) Want geen compressie is een teken dat er op zijn minst iets mee mis is, met die motor.De motor is los en gooit rond.
Weet ik dat, dat staat zo in de advertentie.Wat gooit hij rond, olie of koelvloeistof? En.. verdeelt hij het dan evenredig over de vloer of door de motor? (Of is de olie met de koelvloeistof gemixt als een emulsie?) Want geen compressie is een teken dat er op zijn minst iets mee mis is, met die motor