michel1975
Kilometervreter
Die MG is echt wel leuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En hij is alweer verkocht.Ja logisch. Maar qua bedragen dan? Kan me niet voorstellen dat hij hem voor 15k inkoopt, beetje poetsen en voor 20k verkopen (onder de youngtimer zweem). Denk eerder; ergens opgedoken voor 5k, poetsen en 20k vragen. En kijken hoe en wat de markt doet/reageert. Argumenten; youngtimer (ander woord voor nette oude auto) en er is geen 2e.
Moderator
Is het geen Japanse auto? Daar zijn ze gek op linksgestuurd en stoffen bekleding.Een W140 met stoffen bekleding en wieldoppen. Gek genoeg is het stuur wel met leer bekleed.
![]()
≥ Mercedes-Benz S-Klasse 280 Classic * YOUNGTIMER ! (bj 1998) — Oldtimers — Marktplaats
Airco met automatische regeling, Cruise control. U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mercedes-Benz S-klasse. De uitstekendelink.marktplaats.nl
En dan zet je hem op Marktplaats met een prijskaartje er aan.Uit de tekst: Hij is niet te koop en behoort tot de privécollectie van de eigenaar van Pedal to the Metal.
??
Als je eerlijk zaken doet hoef je niet te liegen in een gerechtelijke procedure naar mijn idee.Wat is er mis met deze aanbieder? Staat best goed bekend hoor. Was eerst hoofd verkoop bij een ander bedrijf in de buurt.
BelgischIs het geen Japanse auto? Daar zijn ze gek op linksgestuurd en stoffen bekleding.
Ja, de velgen zijn zo te zien een stuk verbreed. Ik betwijfel of het weggedrag daar beter van wordt.Die Rover is nu net een Matchbox autootje: die banden zijn veel te groot en breed toch?
Zie er weinig handelaar tekst in, alleen een goede en duidelijke omschrijving.Die Lancia zogenaamd particulier maar hele tekst ademt handelaar....
De auto kan daarom nog steeds prive verkocht worden.Beperkt inruil mogelijk...en de woordkeuze.
Plus een zo'n groot aantal verkopen (zie reviews) dat ik dat een particulier niet zie doen.
Klopt.De auto kan daarom nog steeds prive verkocht worden.
Kan dat er niet gewoon af met een föhn of iets anders waarmee je het kan verhitten?Wel erg jammer van die donkergetinte folie bij die Astra.
Kan ik me iets bij voorstellen. Als ik al wel eens lees hoeveel tijd er gaat zitten in het verwijderen van wrapfolie, dan is dat echt tijdrovend. Zal met dit wel net zo zijn. En dan met een wrap moet je nog oppassen dat je de onderliggende lak niet beschadigt.Ja, maar ervaring leert dat dit geen klus is om heel blij van te worden.
Voor een diesel doorgaans minder erg dan benzine. Bovendien was destijds de kwaliteit van het pakkingmateriaal zoals alles tegenwoordig, vele malen beter. Daargelaten dat je kan aannemen dat de aanbieder een zorgvuldige is als hij de sapjes e d. heeft vervangen. Maar toch...ga je er mee toeren is het wel verstandig om het goed in de smiezen te houden qua lekjes en geurtjes.Ik vraag me af: na 30 jaar stilstand, hoe zit het met alle pakkingen, rubbers etc. ?