Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Zelf wist ik het ook niet, maar van 2000-2002 was de 626 GF er ook met 2.5 V6.
OK, dat wist ik dus niet. Even gekeken in de jaarboeken: die 626 GF met V6-motor is in elk geval niet leverbaar geweest op de Nederlandse markt. Edit: Volgens Wikipedia alleen als stationwagon op de Japanse thuismarkt. En daar waarschijnlijk vér onder de 240 km/h begrensd.

Ik kon zo gauw geen beschrijving vinden, maar deze lijkt aantrekkelijk geprijsd…

1998 Aston Martin DB7
720x540.webp

Laatst bewerkt:
Hij kan dan ook wel wat liefde gebruiken. De bestuurdersstoel ziet er slecht uit, de afdekplaat van de passagiers airbag zit los/scheef en ook de buitenkant kan wel wat liefde gebruiken.

Niet de mooiste maar ik vind hem toch wel leuk voor dit geld.
nissan-100-nx-1-6-sail-t-bar.jpg
Zeker leuk, wat een fijne kleine wagentjes waren er toen midden jaren '90 toch op de markt.
Zelf vind ik de Toyota Paseo nog iets leuker, zag er toevallig vandaag nog eentje in deze kleur rijden. :)
d183a36f-fbec-4793-8af3-a8909446b80b-2.jpg

Deze is leuk in Nederland.
toyota-paseo-1-5i-1-5i.jpg

Toyota Paseo

En een zwak gekregen voor de Mazda 323 Coupé sinds ik er een keer in heb in gezeten.
mazda-323-1-8i-glx-1-8i-glx.jpg

Mazda 323

Ook gaaf deze Ford Taunus 1600 "Bravo" bij de lokale garage in het dorp.
ford-taunus-1600-bravo-1600-bravo.jpg

Ford Taunus 1600 Bravo

En deze Rover 216 Coupé om de serie "leuke betaalbare coupes" af te sluiten. :)
rover-200-216-216.jpg

Rover 216 Coupé

Laatst bewerkt:
Rood is niet fijn. Je ziet de kleur op de foto's al vervagen. Dat wordt waarschijnlijk twee a drie keer per maand poetsen.

Ligt eraan of er blanke lak overheen zit. Tegenwoordig bij watergedragen lakken is dit wel het geval en zal de lak niet of nauwelijks verweren. De blanke lak kan wel weer gaan bladderen.

Die bullbar is niet echt in verhouding inderdaad. Verder een leuk ding en wat je zegt; hoeveel zullen er daarvan nog rondrijden, dat is echt niet meer dan een hand vol.

We hebben het over een dik 30 jaar oude Audi. ;) En die heb ik inderdaad vaak roze gezien.
Klopt, maar ik doelde op de kleur rood op een moderne auto. De auto’s van de laatste jaren zie ik over het algemeen in allerlei tinten grijs of zwart en wit. Heb een rode auto op het oog, vandaar mijn vraag.

Klopt, maar ik doelde op de kleur rood op een moderne auto. De auto’s van de laatste jaren zie ik over het algemeen in allerlei tinten grijs of zwart en wit. Heb een rode auto op het oog, vandaar mijn vraag.
Ah, oké. Dat bleek worden van rode auto's zie ik bij moderne auto's eigenlijk niet meer zo. Ik heb zelf onlangs ook een rode gekocht (Suzuki Baleno 2017), dus ik zal vanzelf wel merken hoe de kleur zich houdt.

Ah, oké. Dat bleek worden van rode auto's zie ik bij moderne auto's eigenlijk niet meer zo. Ik heb zelf onlangs ook een rode gekocht (Suzuki Baleno 2017), dus ik zal vanzelf wel merken hoe de kleur zich houdt.
Probleem doet zich alleen voor bij auto's met een uni-lak. Metallic lak heeft daar geen last van.

Nog een paar leuke rode met een relatief grote motor. Nu kan het nog...
Zo'n MG blijft toch echt een plaatje. Ook qua interieur.

Saab 9-5 - 3.0i V6 Turbo

2003, Benzine, Automaat, Sedan, Rood
€ 6.450
145.173 km
saab-9-5-3-0i-v6-turbo.jpg

MG ZT​

-T 2.5 V6 180 automaat​

Jaar:2003
Brandstof:Benzine
Transmissie:Automaat
Km stand:128.426 km

Prijs:​

€ 6.945,-​

36222781-0.jpg

Volvo 850 - 2.3 T-5 AUT

1995, Benzine, Automaat, Combi, Rood
€ 8.950
121.000 km
volvo-850-2-3-t-5-aut.jpg

Haha, echt hé. Ik blijf het mooie auto's vinden. Die MG in het bijzonder.
En, mits het redelijk onderhouden is, rijdt het als een vorst.

Altijd mooi gevonden, de colt.
Dit is er ook eentje van de eersten volgens mij heb hem nog nooit in sitecode 3 gezien.
En deze beginnend met DH (sitecode4) is dus best een vroege naar mijn idee.

De Saab is leuk!!

Terug
Bovenaan