Frits79
Asfaltkampioen
De 1.8 misschien niet, maar de 2.5 V6 welKilometer teller tot 240….. een 626 1.8 is een hoop maar snel zeker niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De 1.8 misschien niet, maar de 2.5 V6 welKilometer teller tot 240….. een 626 1.8 is een hoop maar snel zeker niet.
Dat kan maar dat is dit niet. Begrijp me niet verkeerd ik heb er echt prima kilometers in gemaakt maar het was echt niet vooruit te branden.De 1.8 misschien niet, maar de 2.5 V6 wel
Die is er wel degelijk. Heb het eerst opgezocht en toen gedeeld.Een 2.5 V6 is er van die generatie ook helemaal niet.
Ook als 2.0DitD niet vooruit te branden, maar overal zitten dezelfde tellers in.Dat kan maar dat is dit niet. Begrijp me niet verkeerd ik heb er echt prima kilometers in gemaakt maar het was echt niet vooruit te branden.
Een 2.5 V6 is er van die generatie ook helemaal niet.
OK, dat wist ik dus niet. Even gekeken in de jaarboeken: die 626 GF met V6-motor is in elk geval niet leverbaar geweest op de Nederlandse markt. Edit: Volgens Wikipedia alleen als stationwagon op de Japanse thuismarkt. En daar waarschijnlijk vér onder de 240 km/h begrensd.Zelf wist ik het ook niet, maar van 2000-2002 was de 626 GF er ook met 2.5 V6.
Blijkbaar was er inderdaad een 3.2 V6. Er zijn er meer te vinden via Google.Een V6?
Zo! Die is duur geworden!![]()
![]()
Vergis je niet hier kun je aardig op leeglopen. Om hem strak te krijgen en denk technisch ook reken maar op 15kIk kon zo gauw geen beschrijving vinden, maar deze lijkt aantrekkelijk geprijsd…
1998 Aston Martin DB7
![]()
Dan heb je nog voor een leuke prijs een DB7, denk ik. Ik kom ze vooral vanaf € 40k tegen.Vergis je niet hier kun je aardig op leeglopen. Om hem strak te krijgen en denk technisch ook reken maar op 15k
Zeker leuk, wat een fijne kleine wagentjes waren er toen midden jaren '90 toch op de markt.Niet de mooiste maar ik vind hem toch wel leuk voor dit geld.![]()
Nissan 100 NX 1.6 Sail T-Bar 1995 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1995, Benzine, Handgeschakeld, Cabriolet, Roodwww.autowereld.nl
![]()
Aanschaf is 1, rijdend houden 2 in dat geval.Dan heb je nog voor een leuke prijs een DB7, denk ik. Ik kom ze vooral vanaf € 40k tegen.
Heerlijk die Vauxhall en goed stuurtje ook!Vauxhall VX 2300 GLS
![]()
≥ Vauxhall VX 2.3 GLS - AUTOMAAT - 2 JAAR APK - GERESTAUREERD — Overige Auto's — Marktplaats
Hierbij tekoop aangeboden een zeer nette en frisse VAUXHALL VX 2300 GLS AUTOMATIC.Deze VAUXHALL VX 2300 GLS AUTOMATIC is voor het eerst in gebruikwww.marktplaats.nl
Kan er gelukkig zo weer af.Eek een jaren tachtig halfords tuning plastic stuurhoes
Blijkbaar was er inderdaad een 3.2 V6. Er zijn er meer te vinden via Google.
Apart ding, gelukkig heb ik al een gft staan hier in de tuin.Zeer zeldzame Subaru, mooi durf ik dit model niet te noemen:
![]()
② Subaru GFT 1400 ‘76/PERFECTE STAAT!!!!!! — Subaru — 2dehands
Steeds in handen van een Subaru dealer geweest.Uniek model. 5 versnellingen.0032475412106 Peterwww.2dehands.be
Toen kon dat nog.Luxe Ghia... en dan staal met doppen.![]()
Zoiets zou ik best graag willen hebben, samen met een Nissan Laurel...
We hebben het over een dik 30 jaar oude Audi.Is dat nog steeds zo met rood?
Klopt, maar ik doelde op de kleur rood op een moderne auto. De auto’s van de laatste jaren zie ik over het algemeen in allerlei tinten grijs of zwart en wit. Heb een rode auto op het oog, vandaar mijn vraag.We hebben het over een dik 30 jaar oude Audi.En die heb ik inderdaad vaak roze gezien.
Ah, oké. Dat bleek worden van rode auto's zie ik bij moderne auto's eigenlijk niet meer zo. Ik heb zelf onlangs ook een rode gekocht (Suzuki Baleno 2017), dus ik zal vanzelf wel merken hoe de kleur zich houdt.Klopt, maar ik doelde op de kleur rood op een moderne auto. De auto’s van de laatste jaren zie ik over het algemeen in allerlei tinten grijs of zwart en wit. Heb een rode auto op het oog, vandaar mijn vraag.
Probleem doet zich alleen voor bij auto's met een uni-lak. Metallic lak heeft daar geen last van.Ah, oké. Dat bleek worden van rode auto's zie ik bij moderne auto's eigenlijk niet meer zo. Ik heb zelf onlangs ook een rode gekocht (Suzuki Baleno 2017), dus ik zal vanzelf wel merken hoe de kleur zich houdt.
Bij mij is het geen metallic. Maar de vraag is dus of het bij auto's van de afgelopen 10, 15 jaar nog steeds voorkomt. Ik zie het eigenlijk niet meer.Probleem doet zich alleen voor bij auto's met een uni-lak. Metallic lak heeft daar geen last van.
Jaar: | 2003 |
Brandstof: | Benzine |
Transmissie: | Automaat |
Km stand: | 128.426 km |