Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zeg doen. Ik heb er inmiddels 12Zo zie ik soms ook iets jonger en meer courante auto's voor prijzen, waarvan ik denk dat er wel wat bij op kan. In mijn hoofd heb ik al een loods voor de handel gevuld…![]()
Ben wezen kijken bij deze Datsun, uit pure nostalgie leek mij dit wel een leuk hobbywagentje. En dat is het ook....hobby...bekleding op diverse plekken door zonschade verkleurd en stuk en erg prutserig gepatched. Buitenzijde heeft diverse plekken met roest (NIET bij de parafan onder de voorruit gelukkig) Knipperlicht glaasje stuk, blanke lak op grote delen van de auto vergaan, dus voor het mooie overspuiten of gewoon doorrijden uiteraard.![]()
Koop Nissan Cherry occasions op AutoScout24
Vind jouw Nissan Cherry occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
![]()
Past wel bij mij dus!Gaaf, kun je verschoppeling spelen op Alfa-meetings.![]()
Zien we vast binnenkort weer terug voor minimaal het dubbele.
Zien we vast binnenkort weer terug voor minimaal het dubbele.
Nee inderdaad, vraagprijs was 1500.Net niet toch?
Ik vraag me trouwens af of het schuifdak wel echt elektrisch is, bij onze SR (een luxere uitvoering) had die een zwengel.
In dit geval is het niet van toepassing maar als ik zo’n auto inkoop dan gaat er echt wel wat geld in qua achterstallig e.d. Ik val soms van de ene in de andere verbazing.Nee inderdaad, vraagprijs was 1500.