Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Ik weet niet of ik de Ka Colani echt mooi vind, maar bijzonder of apart is het wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn bedrijven die dat helemaal voor je doen van A tot Z. Ik had het ook nog nooit gedaan maar viel reuze mee. Ik heb SCL gebruikt. Top gegaanHehe, moet je wel durven zo iets te kopen en dan importeren... totaal geen ervaring mee!
Zo een 6000 MAAR dat kwam door pech. Begin 2022 was er nog file langs te kust voor de haven van Vancouver waardoor de wachttijden daar enorm waren opgelopen.@That Buick Guy uit Canada was het toch? Wat heb jij ongeveer voor de transport betaald?
Leuk is die ja!Kan iemand deze even redden voordat hij in de export beland? Dit is wel heel zeldzaam, een HEUL vroege Astra F1 Caravan!
![]()
≥ Opel Astra 1.6 I St.wgn. U9 1992 Grijs — Opel — Marktplaats
Te koop: Opel Astra uit '92 Het is een stationwagon, een unieke auto! De auto is van mijn moeder maar hij is nu, gezien haar leeftijd ( 81 ), eenwww.marktplaats.nl
Zie een aantal posts hier boven, staat die ook al. Maar wel eens met je om voor een Admiral of Diplomat te gaan. Wat een plaatje dit, met V8!Mooi ding en nette prijs. Ik zou dan toch voor een Admiral of Diplomat gaan uit die periode. Van binnen minder kaal en sfeervoller. Van buiten net zo mooi.
Moderator
Mijn eerste auto was een rode 5-deurs AX 1.4 TRS uit 1988. Mooie herinneringen aan.Wat een óntzettend leuk ding!
![]()
![]()
Citroën AX 1.4 GT 1991 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
Foto's Citroën AX - 1.4 GT uit 1991, 98.441 km, Benzine, Hatchback, Handgeschakeld, Grijswww.autowereld.nl
Moderator
Vergeleken met de gemuteerde capibara's die er nu soms in Munchen gefokt worden valt het Bangletijdperk achteraf best mee, nietwaar?Net als met bepaalde artiesten op welk vlak dan ook, sommigen ga je later pas waarderen. Nieuw had ik totaal niks met de E65 en vond ik het echt een verschrikking na de E38.
Nee ik vind hem nog steeds niet mooi, in tegenstelling tot de nieuweVergeleken met de gemuteerde capibara's die er nu soms in Munchen gefokt worden valt het Bangletijdperk achteraf best mee, nietwaar?