ginkelvanmichiel
Kilometervreter
Wat gaaf! Toen ik in 2002 op Lanzarote was heb ik er ook één gezien. Daarna nooit meer! Ik zou hem denk ik wel voorzien van die oranje stickers haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat gaaf! Toen ik in 2002 op Lanzarote was heb ik er ook één gezien. Daarna nooit meer! Ik zou hem denk ik wel voorzien van die oranje stickers haha.
![]()
≥ Hele nette Austin Maestro van 1 eigenaar met slechts 68000km — Austin — Marktplaats
Werkelijk zeer nette en 100% originele Austin Meastro van 1988 met originele kmstand van 68000 km. Originele aankoopnota aanwezig alsook boekjes ,link.marktplaats.nl
Heel gaaf ja, hopelijk blijft dit exemplaar bewaard en gaat die gekoesterd worden.Die Maestro! Wat een zeldzaamheid. Die zie je echt bijna nooit meer te koop staan. Heel gaaf exemplaar!
Toch een beetje vreemd: een diesel van 39 jaar oud met 44.000 km op de klok. Da's gemiddeld 1128 km/jaar. Als je er zo mee om gaat, dan zou je toch eerder een benzineversie kopen, lijkt me?Mooie Golf ook. Past zó in het kaal-topic.
Twee buitenspiegels en een ruitenwisser achter waren niet standaard.Mooie Golf ook. Past zó in het kaal-topic.
Toch een beetje vreemd: een diesel van 39 jaar oud met 44.000 km op de klok. Da's gemiddeld 1128 km/jaar. Als je er zo mee om gaat, dan zou je toch eerder een benzineversie kopen, lijkt me?
Tenzij er toevallig tussen twee APKs ruim een ton bijgekomen is, kan dat natuurlijk wel.Er staat ook NAP bij wat helemaal niet kan vanwege de vijfcijferige teller.
Dat is achteraf. Vooraf was de aankoop in een heel andere, diesel vriendelijker, tijd. Voor de economische voordelen zal de auto niet aangeschaft zijn, als de kilometerstand klopt. Wellicht dat de eigenaar een fan van dieselmotoren was? Misschien toegang had tot 'rode diesel' waardoor het in die jaren nog wel lucratief was om op diesel te rijden terwijl je het niet nodig had voor de kilometers, zeg maar.
Intussen is de diesel fiscaliteit fiks aangepakt.. maar ja: men hecht zich toch met een auto.. dus afstand ervan doen kan moeilijk zijn.
Moderator
Zo'n Opel Kapitän had m'n opa nog, voordat hij Mercedes-Benz 220S ging rijden.![]()
Opel Kapitän P2 De Luxe Hydramatic 1963 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1963, Benzine, Automaat, , Blauwwww.autowereld.nl
![]()
Apart kleurtje! Lijkt bijna op een Lada zo vanuit die hoek en met de universele wieldoppen.gek genoeg tussen de schadeauto's.
Deze leuke Kadett zou wel gered moeten worden eigenlijk...
![]()
Moderator
Zweedse import, vandaar.Wat een gave R5, ik kan me niet herinneren er ooit eentje met koplampwissers gezien te hebben.
(..)
Kenners en liefhebbers weten de waarde.
Goede investering waar je ook nog veel plezier aan kunt beleven. Want in de verdere toekomst gaan de prijzen van dit soort bijzondere modellen maar 1 kant op.