Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het kan, en met 2e hands onderdelen hoeven de spullen ook niet veel te kosten inderdaad.
Maar het is gewoon vrij veel werk, dashboard moet er waarschijnlijk (gedeeltelijk) uit, om de verdamper in de ventilatie te zetten. Leidingen etc.
Onder de motorkap is het niet zo bijzonder, maar wel gewoon een hoop werk.
Als je het wil laten doen denk ik dat het inderdaad meer kost als de auto zelf.
Prijs lijkt me ondanks de lage km stand wel wat aan de hoge kant: helemaal smetteloos oogt hij niet.
Gelukkig staat er uitgebreid beschreven wat er aan de R9 gedaan is om de prijsvehoging van bijna 350% te rechtvaardigen.https://www.autowereld.nl/renault/9/r-9-gtc-38185725/details.html
even wat duurder nu.
Ik vind 12.500 voor een Skoda ook wel héél fors!Gelukkig staat er uitgebreid beschreven wat er aan de R9 gedaan is om de prijsvehoging van bijna 350% te rechtvaardigen.![]()
Dat gaan ze er wel voor vangen! Zou me niet verbazen als deze richting zijn thuisland gaat...Ik vind 12.500 voor een Skoda ook wel héél fors!
Ik vind de Daihatsu Charade minstens zo leuk.Gaaf, die Renault 9.![]()
Geweldig ja. Ik ben ongetwijfeld een cultuurbarbaar, maar ik vind deze uitvoering eigenlijk leuker om te zien dan het origineel de Mini Cooper.Leuk, een tweedeurs Clubman waar nog geen 1275 GT (of een ander bommetje) van is gemaakt! Hopelijk weet de nieuwe eigenaar dat ook te waarderen.
De vorige eigenaar van deze Taunus was forumlid van het Taunus M forum en heeft deze auto helemaal opgeknapt dus is niks mis mee lijkt me.Mmm iets zegt mij dat er iets niet klopt aan die taunus.
De gedumpte radio zo liggend op de achterbank hoort in mijn ogen niet, net als dat stuk hout dat het gat van de radio moet verbloemen.(voor die prijs hoort hij op zn plek te zitten.
Of hij staat al maanden stil, natuurlijk...Al is het wel erg laat om daar nog op rond te rijden...
Het is niet de auto, maar de advertentie die niet klopt. De auto is gewoon een GL, ook op kenteken. Anders had hij ook geen houtafwerking op het dashboard gehad.Dat lijkt me geen logisch gevolg van dat lidmaatschap.
De radio getuigt in elk geval niet van een zorgvuldige afwerking, en met wat meer aandacht had het geheel er wat verzorgder uitgezien. Dat stuur is met wat werk een stuk netter te krijgen bijvoorbeeld en dat zwarte achterpaneel (hoort niet op een L volgens mij, maar dat geldt ook voor het GL-embleem) wat inclusief emblemen is overgespoten ziet er ook wat rommelig uit. Maar goed, misschien verwacht ik wat teveel voor 6 mille.
Ik denk dat het autobedrijf het gedaan heeft. Daar staat hij al sinds 1995.Naar aanleiding van de Fiesta XR2i op de AW voorpagina kwam onderstaande, dieselende, Fiesta naar voren in het verkoopaanbod. Wie heeft er interesse om 5 mille uit te geven aan een 1.8 diesel uit 1989, in een, dát wel, redelijk goed ogende Fiesta 5 deurs koets met weinig kilometers op de klok? Dik 200 euro wegenbelasting afrekenen, per kwartaal.
Ik ben wel benieuwd hoe die XR2i velgen eronder zijn gekomen. Vind ik niet zo passen bij één eigenaar, zoals de advertentie zegt.
![]()
Valt wel mee toch, staat er nog maar 8 jaar. Maar ik vind deze auto ook niet helemaal bij dit bedrijf passen, bijna allemaal relatief betaalbare auto's en dan een auto van 410k en een Rolls Royce Corniche van meer dan een ton.Die staat er volgens mij ook al jaren....