Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Renault15 17 zei:rzasa zei:Gaaaaf!!!
Dodge Lancer Turbo, 1986, met slechts 38 Miles !!!
€ 8.950,00
https://link.marktplaats.nl/m1812589019?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Was de Dodge versie ook hier leverbaar? Ik ken alleen deze auto alleen als Chrysler GTS.
Moderator
Zadelsnuiver zei:Wat zijn dat nu voor lampjes op de hoedenplank van die 929?
Klassiekerrijder zei:Volgens de voorschermen is het een TXE...
323tiCompact zei:
Barri zei:Ik dacht dat de remmerij van de GTI minimaal 14 inch nodig had, of was dat bij de mk2?
929V6 zei:Barri zei:Ik dacht dat de remmerij van de GTI minimaal 14 inch nodig had, of was dat bij de mk2?
De Golf I had altijd 13 inch-velgen af fabriek.
Frits79 zei:85k voor een Lotus Omega die niet eens origineel is.
Ja het is een echte Lotus Omega, maar de nieuwe motor is iets waardoor de auto een stuk minder aantrekkelijk wordt, het is geen numbers matching auto.Guus Leferink zei:Frits79 zei:85k voor een Lotus Omega die niet eens origineel is.
Ik snap je opmerking niet helemaal eigenlijk ...
Is toch echt gewoon een hele echte Lotus Omega, weliswaar geïmporteerd en voorzien van een nieuwe motor
Die nieuwe motor maakt hem mijns inziens alleen maar begeerlijker
Moderator
Jay DoubleYou zei:De Z1 is voor mij één van de weinige BMW’s die rood kan hebben. Doet me denken aan mijn eerste R/C auto. Was ook een rode Z1.
Jay DoubleYou zei:Zo’n 300C lijkt me zeer geschikt om bruiloften en partijen mee te rijden.
Met zo'n prijs mag je toch wel verwachten dat het interieur er beter uitziet dan dit.Durashift zei:^^^ andere dashboard lijsten zal toch wel te regelen zijn?
Dat leder plus alcantara (lijkt mij?) is wel te doen, toch?