A BRANDHORST
Wegverkenner
rzasa zei:https://www.autowereld.nl/volkswagen/golf/bestel-1-8-cl-36253662/details.html
![]()
Is dat die van laatst maar nu mooi gepoetst?
Gezien de tenaamstelling van 08-02 niet geheel onwaarschijnlijk schat ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:https://www.autowereld.nl/volkswagen/golf/bestel-1-8-cl-36253662/details.html
![]()
Is dat die van laatst maar nu mooi gepoetst?
Zadelsnuiver zei:929V6 zei:Zadelsnuiver zei:AE cars zei:10.000 euro voor een 106 uit 2003 lijkt mij wel heel een hele optimistische gedachte...
Nu nog wel, maar als de prijzen zich ontwikkelen als de 205 GTI dan kan een nette 106 flink in waarde gaan stijgen de komende 10 jaar. De markt is helemaal verzot op snelle Franse hatchbacks lijkt het.
De 205 GTI is een icoon in de autohistorie. Ik denk niet dat de 106 ooit op dat niveau zal komen.
Een 106 zal zeker geen icoon worden zoals de 205, maar ik denk dat de mensen die zo'n 106 GTI ooit hadden als eerste of tweede autootje straks wanneer ze op leeftijd zijn graag die tijden willen herleven met als resultaat dat de nette exemplaren flink in waarde gaan stijgen. Je ziet hetzelfde met de Golf 3 GTI, Renault Clio 16V, Kadett E GSI, Astra GSI etc. Toen ik net m'n rijbewijs had kocht je zo'n ding voor 500 Euro voor een afgeragde tot 2-3000 voor een mooie, nu mag er gewoon een nulletje achter zo lijkt het.
Klassiekerrijder zei:Ik vind een 205 beter tijden dan een 106.
929V6 zei:Ik zou bij een 106 wel altijd gaan voor minimaal de 1.1i en een vijfbak.
Dit kost 25k, naar dat is hij het alleen niet waard. Staat al 11 haar op naam en 6 jaar geen apk.Stif zei:Ik denk dat de waarde van die peugeot best zal stijgen ook als is het geen icoon, zoals de 205 ( en misschien de 405 mi)
Kan me herinneren dat bij peugeot garage cats in witmarssum een peugeot 309 gti staat, eigenlijk ook net niet een icoon, wel is het prijskaartje boven de 20K.
Een 205 voelt een klasse beter, volwassener. En waar ik bij een 106 een lekker gooi- en smijt-apparaat verwachtte kreeg ik dat niet. Ik houd van de 205, best wat kilometers in gemaakt en een auto die naar mijn mening helemaal goed aanvoelt. Met alle 106en die ik heb gereden (geen 106 GTI of Rally, helaas) kon ik geen echte vrienden worden.D Elzinga zei:Klassiekerrijder zei:Ik vind een 205 beter tijden dan een 106.
Mmm. En in welk opzicht dan precies?
AE cars zei:Dan heb je voor veel minder een 206 GTi (meer voor minder) Zijn (nu) nog zeer betaalbaar.
Moderator
Arievectra zei:
zootje zei:Arievectra zei:
Aangeklede Innocenti oid lijkt me.
ENTE zei:Zo! Die 406 SV op deze pagina; meer heb je niet nodig. Heerlijke auto was dat.
Nette prijs ook.
Yep, maar zag het model en moest aan een Innocenti de Tomaso uit m'n jeugd denken.929V6 zei:zootje zei:Arievectra zei:
Aangeklede Innocenti oid lijkt me.
Het verhaal erbij ook gelezen?
speedtouch zei:ENTE zei:Zo! Die 406 SV op deze pagina; meer heb je niet nodig. Heerlijke auto was dat.
Nette prijs ook.
Gaaf ding en een youngtimer dus geen wegenbelastingh?
Arievectra zei:Zijn er nou Opel Ascona achterlichten gebruikt voor de Sbarro Super Eight?
Stif zei:Leuke zwarte golf drie van het laatste jaar.
En dan ook nog GTI (tenminste..?)
Zelf ook een 97 er drie gehad heerlijke wagens (5 jaar mee gereden tussen 2000-2005)
Ze hadden vanaf midden 1996 allemaal witte tellers, bij deze ontbreekt het, dat vind ik wel heel vreemd voor de rest heeft hij alles van een 97er.
Voor deze hoofdprijs had de aanbieder wel even een nieuw kenteken plaatje van 10 euro mogen monteren.
D Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/citroen/m1811902103-citroen-xantia-2-0i-16v-1999
![]()
Lijkt me een leuke kar voor dit geld![]()
rzasa zei:Gaaaaf!!!
Dodge Lancer Turbo, 1986, met slechts 38 Miles !!!
€ 8.950,00
https://link.marktplaats.nl/m1812589019?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Nee kan ik mij niet voorstellen, staan leukere auto's te koop voor dat geld uit die tijd.Wouter82 zei:22 milleLeuke Golf, maar dat is toch voor niemand 22K waard
![]()