Frits79
Asfaltkampioen
zijn er überhaupt nog veel Astra's F over?Jay DoubleYou zei:Sowieso zijn er weinig Astra F sedans meer, denk ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zijn er überhaupt nog veel Astra's F over?Jay DoubleYou zei:Sowieso zijn er weinig Astra F sedans meer, denk ik.
nee die hoort niet onder de Panda.Klassiekerrijder zei:Hoort die dubbele pijp onder een Panda 34? Ik zie geen foto waar dit op te zien is.
Frits79 zei:nee die hoort niet onder de Panda.Klassiekerrijder zei:Hoort die dubbele pijp onder een Panda 34? Ik zie geen foto waar dit op te zien is.
Dit is geen standaard Panda/Marbella uitlaat, misschien een optionele.ginkelvanmichiel zei:Frits79 zei:nee die hoort niet onder de Panda.Klassiekerrijder zei:Hoort die dubbele pijp onder een Panda 34? Ik zie geen foto waar dit op te zien is.
Het is een uitlaat van de Seat Panda Marbella. Dat is dus wel een OEM-pijp, alleen niet in Nederland geleverd.
![]()
Hier ook nog een op een andere Panda:
![]()
Frits79 zei:Dit is geen standaard Panda/Marbella uitlaat, misschien een optionele.
Jij je zin.ginkelvanmichiel zei:Frits79 zei:Dit is geen standaard Panda/Marbella uitlaat, misschien een optionele.
Zoals ik hierboven al schreef... Het is de standaard uitlaat van een Seat Panda Marbella. Dáárop is hij standaard.
Seppl Huber zei:Dat moet hem zijn:
Weer wat geleerd.
Renault15 17 zei:Wat een heerlijke Saab!![]()
Ik ga hier buet over in discussie, ik weet dat hij fout maar als hij dat niet wil toegeven dan houdt op.Barri zei:Je kan ook zeggen: 'sorry dat ik je niet goed begreep...'
![]()
Blijkbaar niet, maar dat is ook niet belangrijkD Elzinga zei:Ja hij is ongetwijfeld degene die het fout heeft. Neem het hem niet kwalijk, Michiel heeft helemaal geen verstand van Panda's.:T
Dat beweert ook helemaal niemand, zoals ik al zei een optie of op duurdere uitvoeringen. Mijn buurvrouw heeft er 3 gehad, alle 3 de basis uitvoering en die hadden alle 3, 1 heel zielig pijpje.ginkelvanmichiel zei:Nee, inderdaad. Ik heb die uitlaat er even bij gefotoshopt en een reclamefolder gemaakt om mijn gelijk te krijgen. Daar ben ik namelijk gek op!![]()
ginkelvanmichiel zei:Frits79 zei:nee die hoort niet onder de Panda.Klassiekerrijder zei:Hoort die dubbele pijp onder een Panda 34? Ik zie geen foto waar dit op te zien is.
Het is een uitlaat van de Seat Panda Marbella. Dat is dus wel een OEM-pijp, alleen niet in Nederland geleverd.
![]()
Hier ook nog een op een andere Panda:
![]()
323tiCompact zei:
Dat heb ik ook, ja hij heeft weinig kilometers op de teller staan, maar dit is wel serieus veel geld voor een Clio.Elprof zei:323tiCompact zei:
Prachtige Clio V6, maar wat een geld zeg.. Voor 60k zijn er toch een hele hoop andere bijzondere auto's te koop.
Dat denk ik ook wel, het zijn zeldzame auto's maar daar veranderd niks aan het feit dat ik het nog steeds heel veel geld vind. Helaas zie je dat heel veel met oldtimers de leukere zijn onbetaalbaar geworden.AutoMaat1 zei:Een bizar bedrag idd. Toch, als ik kijk wat zijn R5 voorganger kost kan het nog weleens een goede investering zijn...
Pietzoveel zei:En altijd handig als we zelf zo'n Panda of Marbella kopen! Bij Daihatsu Charade paste de uitlaatdemper van een GTti plug & play op een "standaard" Charade. Had je ook dubbele eindpijpjes. Demper was in prijs gelijk.
Sanne 3691259 zei:Mocht er iemand interesse hebben in de nummer van spot van het jaar 2021: