Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
929V6 zei:Wouter82 zei:Volgens mij waren dat geen zestienkleppers.
De 1.6 van na '92 en de 1.8 sowieso zijn altijd zestienkleppers.
Renault15 17 zei:Uit de advertentietekst: LET OP AUTO STAAT AL RUIM 2 JAAR BIJ ONS BOVEN OP EEN VRACHTWAGEN ALS BLIKVANGER !!!
En is dus inmiddels compleet mosgroen en waaschrijnlijk rot tot op de bodem.......![]()
Klassiekerrijder zei:A-Kadett uit 1973
DET 1973? Of zou er iets fout zijn gegaan met het digitaliseren van de RDW-kaartenbak?
Zadelsnuiver zei:Neuh, die Dijkstra ziet ze gewoon vliegen..
Pepe41 zei:Een keurige Nissan Sunny
Jammer dat die dingen een 4-bak hebben, terwijl kleinere/ goedkopere japanners uit die tijd al een 5-bak hadden (Civic, Starlet, Charade).
Zou er een 5 bak beschikbaar zijn die je plug and play eraan kunt prikken?
MWH zei:@Guus: Die Espace stond twee weken terug voor nog geen 2 mille bij hetzelfde bedrijf te koop. Toen ik er kwam was hij 'in principe verkocht' en zou hij het me laten weten als dat niet door ging. Niets gehoord.Blijkbaar was de interesse groter dan ze hadden ingeschat en wilden ze hem opnieuw in de markt zetten.
Guus Leferink zei:Ik heb hem net bekeken, interieur is in zeer goede conditie, stoelen zijn nog helemaal strak
Exterieur, rechter zijde, heeft wat spuitwerk nodig
Verder mooie auto!
Ik heb contact gehad met de verkoper want deze maakte me toch wel erg hebberig. Heeft helaas motorschade... daar ga ik me niet aan wagen.Timo zei:
Als je dit ding een jaar of 4 rijd heb je voor een habbekrats gereden. Licht, dus lage mrb, goedkoop in de verzekering.Barri zei:Nooit gedacht dat ik hier een facelift Scenic zou posten, maar wat.is dit een mooi, leuk en aantrekkelijk exemplaar!
<https://www.autoscout24.nl/aanbod/renault-scenic-2-0-16v-rxi-benzine-groen-8663cfcb-59c4-f41b-e053-0100007f2228?utm_source=android-share>
A BRANDHORST zei:Die Renault 5 Oasis (basis) ...wat een prijs zeg. Het is geen R21. En veel mensen verkeren in de onjuiste wetenschap hoe men het werkwoord verkeren vervoegt. Dat spelt men dan vervolgens een leven lang verkeerd. Da's dan wel weer met een d gespeld op het einde. Het woord verkeerd.