Klassiekerrijder
Kilometervreter
Klopt. Altijd lastig, tellen tot 5.Witje87 zei:Volgens mij is de Audi 2.3 een vijfcilinder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt. Altijd lastig, tellen tot 5.Witje87 zei:Volgens mij is de Audi 2.3 een vijfcilinder
Micha D zei:Haha geweldig! Ik ben echt verliefd op die dingen geworden, in Oekraïne zie je ze echt overal. Zo'n leuk wagentje.
Moderator
Ja precies. Lijkt dan toch een andere te zijn. Voor maar €500 meer!323tiCompact zei:@Barri: jij bedoelt denk ik de GG-JV-43? Die staat op andere wielen en heeft geen spoilerpakket. Ook is die van maart '93 en deze Belg is van januari '94. Overigens heeft GG-JV-43 nog steeds geen nieuwe APK, maar hij staat niet meer op Marktplaats. Op 23 april is hij voor het laatst op naam gezet. Volgens mij is de advertentietekst van deze Belg door een Franstalig iemand geschreven en simpelweg door de vertalen gehaald.
Rush2112 zei:Micha D zei:Haha geweldig! Ik ben echt verliefd op die dingen geworden, in Oekraïne zie je ze echt overal. Zo'n leuk wagentje.
@Micha.
Ik wil graag met mijn gele Passat naar Tsjernobyl rijden.
Ik ben benieuwd hoe het bij de Pools/Oekraïense grensovergang is. Gaat dat daar een beetje?
Micha D zei:Haha geweldig! Ik ben echt verliefd op die dingen geworden, in Oekraïne zie je ze echt overal. Zo'n leuk wagentje.
ginkelvanmichiel zei:Micha D zei:Haha geweldig! Ik ben echt verliefd op die dingen geworden, in Oekraïne zie je ze echt overal. Zo'n leuk wagentje.
Jij ook al?
Jaaaaren geleden (2005 ofzo!) heeft er ooit in NL een zaz-Pinguin Tavria te koop gestaan. Dat was een elektrische variant. Ik meen met kenteken DX-TT-27. Maar dat weet ik niet zeker meer. Ik ben benieuwd of die het heeft overleefd.
Rush2112 zei:@Micha.
Ik wil graag met mijn gele Passat naar Tsjernobyl rijden.
Ik ben benieuwd hoe het bij de Pools/Oekraïense grensovergang is. Gaat dat daar een beetje?
D Elzinga zei:Ik zit even het topic te lezen van iemand die zo'n Tavria naar het VK heeft gehaald, maar wat een merkwaardig ingerichte motorruimte joh... er bestaan uiteraard meer auto's met het reservewiel onder de motorkap, maar was het daar ook de bedoeling dat die als onderdeel van de kreukelzone zou dienen?
![]()
ginkelvanmichiel zei:het is ook nog eens een heel kale Axel ook! Alsof hij voortbestemd was voor de Nederlandse markt xD
Stif zei:Ja die axel, mijn leraar economie had er zo eentje ook een witte.
Typische axel rijder btw, grijs bruineribbroek, baard, sandalen(ik hoop overigens niet dat ik hier mensen tegenval...)
323tiCompact zei:
Stif zei:323tiCompact zei:
Wat is eigenlijk het verhaal?
Lijkt me in NL afgeleverd.
Ik denk dat hij nog niet bijzonder genoeg is, en misschien wel te jong.
Voor het zelfde geld heb je de laatste Saab 9-5, en die zijn behoorlijk waarde vast.