Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Skeep zei:Na het zien van de V50 vijf cilinder van MX6 'moest' ik uit nieuwsgierigheid even kijken wat er nog meer te koop staat. Hier word ik toch wel hebberig van....
![]()
Losse accessoires verwijderen en dan heb je een prachtig interieur voor je neus.
![]()
Guus Leferink zei:Vind er maar eens eentje met het nog mooiere "Nordic Wood" dashboard ...
foto
APT zei:Een goed bewaarde E Kadett is al best zeldzaam, zo'n caravan al helemaal.. Grijs kenteken bijna onmogelijk. Wat een leuk ding zeg!
Wouter82 zei:Heel gaaf ja! Maar geen mistachterlicht, wel een schakelaar![]()
Klassiekerrijder zei:Ja, dat had ik in mijn Kadett ook gedaan. Zo'n rijtje afdekplaatjes ziet er niet uit. Maar wellicht heeft er ooit zo'n Hella-mistlamp onder de bumper gehangen.

Moderator
929V6 zei:Nee, de linker achterlichtunit is vervangen door die van een Vauxhall Astra die twee achteruitrijlichten had in combinatie met twee mistachterlichten in de achterbumper. Bij de Kadett zat het mistachterlicht oorspronkelijk dus links.
Wouter82 zei:929V6 zei:Nee, de linker achterlichtunit is vervangen door die van een Vauxhall Astra die twee achteruitrijlichten had in combinatie met twee mistachterlichten in de achterbumper. Bij de Kadett zat het mistachterlicht oorspronkelijk dus links.
Maar dan blijft de vraag waarom ze in zo'n nette auto een Engels licht hebben geschroefd.
Witje87 zei:Volgens mij is de Audi 2.3 een vijfcilinder
Klopt. Altijd lastig, tellen tot 5.Witje87 zei:Volgens mij is de Audi 2.3 een vijfcilinder