Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Natuurlijk. Hij staat al op Frans kenteken. Als een ander EU-land hem toestaat, kan hij eigenlijk niet geweigerd worden.HarmenA zei:Zou je zoiets überhaupt op Nederlands kenteken krijgen?
HarmenA zei:Zou je zoiets überhaupt op Nederlands kenteken krijgen?
Carfanatic zei:Een 4 jaar oude Fiësta 1.5tdci met maar lieft 350k op de teller![]()
Pepe41 zei:1650 uur per jaar in de auto zitten![]()
Jay DoubleYou zei:Leuk die Colt uit '84. Zo eentje hebben zijn ouders als eerste auto gehad toen ik jong was. Verhaal klopt alleen niet dat dit model in 1979 uitkwam. Dat was het model ervoor.
MX6 zei:
Moderator
929V6 zei:Jay DoubleYou zei:Leuk die Colt uit '84. Zo eentje hebben zijn ouders als eerste auto gehad toen ik jong was. Verhaal klopt alleen niet dat dit model in 1979 uitkwam. Dat was het model ervoor.
Ze hebben de gegevens vast van een of andere kentekensite afgehaald. Omdat de 1200 van de eerste generatie in '84 en '85 ook nog nieuw werd geleverd (als Colt Eterna) komt die site waarschijnlijk met de gegevens daarvan op de proppen.
Barri zei:Fiesta met nog geen7000 km op de klok.
Niet goedkoop voor dit model maar ik vind de prijs meevallen. Deze auto is nieuw!
<https://www.autoscout24.nl/aanbod/ford-fiesta-1-4-special-ctx-benzine-grijs-f1771cba-57bc-e757-e053-0100007fb313?utm_source=android-share>
Kilometerstand: 6.357 km
Bouwjaar: 09/1990
Verkoopprijs: € 3.950,-
Barri zei:Een ton meer, ik betwijfel het. Maar het zou kunnen. NAP rapport moet het uitwijzen. Dan nog een erg net ding!
YT-26-GF (staat bij de verzekeringsgegevens)Nissan GTR R34 zei:Helaas is het kenteken afgeschermd.
DagDromer zei:.....en bovenal de motorkap is niet origineel (16V heeft luchthaven).....g