Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nissan GTR R34 zei:Omdat de teller in mijlen is.
Altijd ja? Bij modernere auto's wel, bij wat oudere auto's zeker niet.Stif zei:Een mijlen teller heeft Altijd een kmteller in de binnen ring, ook deze.
Moderator
De bus is wereldwijd extreem zeldzaam maar uiteindelijk, in mijn ogen, toch nationaal erfgoed en daarom wordt de bus NIET naar het buitenland verkocht en alleen aan een liefhebber die er hetzelfde over denkt en hem koestert.
Wouter82 zei:Die HiAce is fantastisch en dit is een mooi uitgangspunt:
De bus is wereldwijd extreem zeldzaam maar uiteindelijk, in mijn ogen, toch nationaal erfgoed en daarom wordt de bus NIET naar het buitenland verkocht en alleen aan een liefhebber die er hetzelfde over denkt en hem koestert.
Maar 13,5 mille
Zou die niet "gewoon" aan Louwman aangeboden moeten worden?
Het klinkt cliché maar ik ben er van overtuigd dat een Santana in deze staat praktisch onvindbaar is.
Of je hem zoekt is weer een ander verhaal![]()
Jay DoubleYou zei:Weet het niet zeker, maar volgens mij was die Mondeo-advertentie al van voor de veiling.
Mark 9633483 zei:Dat is gek, want ze werden daarna nog een keer 'No reserve' aangeboden in een naveiling. Op de mondeo is uiteindelijk 900 euro geboden (plus veilingkosten). Blijkbaar toch niet gegund dan...
Moderator
DagDromer zei:Zo te zien idd een vroege Twingo,
Echter het tapijt en de stoelen kloppen niet met het bouwjaar. Tapijt moet grijs zijn, de bekleding licht blauw met abstracte accenten en de knoppen op de stoelen dezelfde kleur als de dashboard knoppen.
Lijkt erop dat iemand ooit eens een interieur vervangen heeft.
En -maar dat komt niet niet helemaal terug- als me niet vergis is deze bekleding van een toenmalige Serie Limitee.
Terzijde, maar eigenlijk is zo’n Twingo 1 toch een heel toffe beginners klassieker? Goedkoper worden ze niet. Jammer dat ze echt tot op het bot kapot gereden zijn. Voor mij een gele Benetton met handbediend schuifdak graag![]()
rzasa zei:https://www.autowereld.nl/honda/civic/1-3-luxe-oldtimer-belasting-vrij-34568614/details.html
![]()
B 1096434 zei:Wat een leuke Fiat! Was het model al bijna vergeten. Ziet er als nieuw uit. Staat te koop bij een oldtimergarage Lest in Vlaardingen. Iemand bekend mee?
zootje zei:https://www.autowereld.nl/peugeot/406/2-0-16v-sv-automaat-34570642/details.html
Gilletti zei:Is die Laguna niet een 'gewone' V6?
Baccara had toch o.a. volleer en wat houtstrips?