A
Anoniem
Guest
rzasa zei:Kilometerstand: 51.000 km
Ik denk 83.617 km (want 51.968,5 mijl).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Kilometerstand: 51.000 km
Barri zei:De tweede ronde van de veiling in Ijmuiden is begonnen. Ook de gele Mondeo staat er nog. Ik begrijp dat ze nu gegarandeerd weg gaan, dus er kan iets interessants bij zitten.
<https://www.bva-auctions.com/nl/auction/index/52594>
rzasa zei:De eerste veiling was om even te voelen, en het hoogste bod toen (en niet gegund, een paar auto's zijn wel weg), is nu de vanafprijs lijkt het.
Stif zei:BV de witte panda die ze hebben staan.
Ze vragen 900, maar is dit nu het startbod, de taxatie, of de minimale prijs?
En wat is het totale bedrag dat ik afmoet tikken als ik 905 bied op deze panda?
Minimum volgend bod € 1.000,00
Veilingkosten (20.57%) € 205,70
Bijkomende kosten € 150,00
Totaal € 1.355,70
D Elzinga zei:Het idee achter veilingen is imo deels dat je iets een stuk goedkoper kunt scoren dan bij de winkel/handelaar...
Tydelyck zei:De verkoper doet het juist via een veiling i.p.v. een advertentie o.i.d. omdat voor hem het idee van de veiling is, dat hij de best mogelijke prijs (= de hoogste bieder) krijgt.
Tydelyck zei:D Elzinga zei:Het idee achter veilingen is imo deels dat je iets een stuk goedkoper kunt scoren dan bij de winkel/handelaar...
Dat is vanuit de koper geredeneerd.
De verkoper doet het juist via een veiling i.p.v. een advertentie o.i.d. omdat voor hem het idee van de veiling is, dat hij de best mogelijke prijs (= de hoogste bieder) krijgt.
Tydelyck zei:D Elzinga zei:Het idee achter veilingen is imo deels dat je iets een stuk goedkoper kunt scoren dan bij de winkel/handelaar...
Dat is vanuit de koper geredeneerd.
De verkoper doet het juist via een veiling i.p.v. een advertentie o.i.d. omdat voor hem het idee van de veiling is, dat hij de best mogelijke prijs (= de hoogste bieder) krijgt.
Barri zei:De tweede ronde van de veiling in Ijmuiden is begonnen. Ook de gele Mondeo staat er nog. Ik begrijp dat ze nu gegarandeerd weg gaan, dus er kan iets interessants bij zitten.
Als jij die erg netjes vind, wil ik niet weten hoe een gare bak er volgens jou uit ziet.audilovertje zei:Barri zei:De tweede ronde van de veiling in Ijmuiden is begonnen. Ook de gele Mondeo staat er nog. Ik begrijp dat ze nu gegarandeerd weg gaan, dus er kan iets interessants bij zitten.
Volkswagen golf 2 pasadena wit- BVA
Deze golf ziet er ook nog erg netjes uit , nog helemaal onverprutst , deze komen we waarschijnlijk over een maandje tegen voor het 2 a 3 dubbele bedrag
Edit : spelfout
929V6 zei:rzasa zei:Renault15 17 zei:Dat die R6 niet heel lang te koop zou staan was te verwachten. Zag er zo op de foto's als nieuw uit, was voor 2.500,- heel erg aantrekkelijk.
https://link.marktplaats.nl/m1632958994
Quelle surprise....![]()
AE cars zei:Ook voor dit geld niet lang te koop gestaan...
D Elzinga zei:Dat witte Golfje leverde vorige keer een eindbod op van 410 euro maar dat was dus niet genoeg, nu is het startbod 750 euro. Inclusief alles kom je dan sowieso uit op 1174 euro, zelfs dat zou ik er beslist niet voor over hebben.
Muddy Bandit zei:Een no-reverse veiling is in de praktijk meestal een faillissementsveiling, dan heeft de curator de volledige zeggenschap de eigenaar niets meer in te brengen... als er dan al een bodemprijs staat is dat bod al voor de veiling uitgebracht. (of een totaalbod op meerdere/alle kavels uitgebracht, dan wordt er pas na afloop van de veiling gegund)
Zolang het een vrijwillige veiling betreft kan de eigenaar gewoon in overleg met de veilingmeester een bodemprijs afspreken of gunnen.
D Elzinga zei:Lijkt me verkoop aanmerkelijk moeilijker maken, zeker aangezien alleen de rode rijdbaar is en zelfs daarmee moet je nog langs de RDW...
ginkelvanmichiel zei:die rode is ook een Maluch, dus die is zeker niet van '79. Dat is een moderne koets met een oud kenteken...