Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Wordt lastig om dat goed op kleur te krijgen, geel is geen makkelijke kleur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Wordt lastig om dat goed op kleur te krijgen, geel is geen makkelijke kleur.
Zadelsnuiver zei:Kunnen we geen potje uitleggen voor die Mondeo? Iedereen 50 of 100 ofzo dan zijn we er zo. Wouter wilt 'm vast wel in de verzameling![]()
Jay DoubleYou zei:Ligt het aan mij of oogt het leder in die Passat in het middendeel nogal rommelig?
Probenator zei:Jay DoubleYou zei:Ligt het aan mij of oogt het leder in die Passat in het middendeel nogal rommelig?
Dat is normaal is alcantara
Jay DoubleYou zei:Ik bedoelde eigenlijk het deel tussen de voorstoelen. Volgens mij is dat de deksel van een opbergvak, kun je ook gebruiken als armsteun.![]()
Renault15 17 zei:Is dat een serieuze vraagprijs voor die Golf?![]()
MX6 zei:Het is niet eens een GTI, dit koopt toch geen mens voor dat geld.
D Elzinga zei:He, de oude advertentie van het bedrijf is nog te vinden: https://www.autodealers.nl/3834258/5979/
Een Si dus, ik meen dat dat ook de enige uitvoering was met dit lekkere kleurtje?
Wouter82 zei:Leuk die Mazda, waar wel apart die import. Uit de RDW-data blijkt niet dat die geïmporteerd is. Zou die dan nooit zijn geregistreerd in Frankrijk?![]()
Wouter82 zei:Maar zowel het bouwjaar als de eerste registratie in NL zijn 1972, dus zou lang heeft die sowieso niet in Frankrijk verbleven.
Jay DoubleYou zei:Wat gaaf, die smart. Dat zie je er aan de buitenkant niet aan af. Dat maakt 'm nog leuker. En de prijs is goed voor zo'n speeltje.
Renault15 17 zei:Dat die R6 niet heel lang te koop zou staan was te verwachten. Zag er zo op de foto's als nieuw uit, was voor 2.500,- heel erg aantrekkelijk.