Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik hoop het... Gek genoeg ligt er een 'gewone' gasinstallatie in en geen G3...929V6 zei:Da's een heel mooie inderdaad. Op gas! Zou er een liefhebber voor zoiets zijn?
ginkelvanmichiel zei:ik hoop het... Gek genoeg ligt er een 'gewone' gasinstallatie in en geen G3...929V6 zei:Da's een heel mooie inderdaad. Op gas! Zou er een liefhebber voor zoiets zijn?
Ik denk dat daar wel een liefhebber voor is.929V6 zei:Da's een heel mooie inderdaad. Op gas! Zou er een liefhebber voor zoiets zijn?
929V6 zei:Da's een heel mooie inderdaad. Op gas! Zou er een liefhebber voor zoiets zijn?
Het is een autobedrijf, maar als je zijn voorraad bekijkt, allemaal oude en goedkopere auto's en een Ferrari California T.Barri zei:Die Clio staat er goed bij!
En jaren naar gezocht, en dan gelijk te koop? huh...
Epica zei:Het is een autobedrijf, maar als je zijn voorraad bekijkt, allemaal oude en goedkopere auto's en een Ferrari California T.Barri zei:Die Clio staat er goed bij!
En jaren naar gezocht, en dan gelijk te koop? huh...
Moderator
Op het oog is die Fiesta best leuk, maar ik denk inderdaad dat de verkoper 'm wat overwaardeert. Ik klikte 'm aan omdat ik 'm leuk vind, maar twijfel er ook een beetje aan.Carkiller zei:@rzasa:
Ik probeer het te begrijpen, echt.
Geen kritiek, je post heel veel leuke auto's en alles is een kwestie van smaak, maar die Fiesta...
Wat ik zie:
- 2 achterschermen vol plamuur en overgespoten
- Kilometerstand met geen oordeel, dus gerust ton meer.
- 2 verschillende soorten wieldoppen
- stoelhoezen om versleten stoelbekleding te verbergen?
- Verdroogde banden uit het jaar kruik.
Verder een motorisering die niet meer mee kan met het huidige verkeer, in een hele kale uitvoering.
Eerste eigenaar, automaat, open dakje?
Neem dit niet te serieus verder, ik ben gewoon heel benieuwd wat dit exemplaar bijzonder maakt want blijkbaar mis ik dat in het geheel.
Overigens, mijn moeder had zo'n Fiesta, zelfde motorisering maar handgeschakeld. Verschrikkelijk reed het, gevaarlijk langzaam en een geluid als een diesel.
Moderator
nou, 13 inch Ford dopjes uit die tijd zijn best schaars valt mij wel eens op...Jay DoubleYou zei:Prijs mag sowieso wel wat af. Die wieldoppen kunnen zo opgelost worden met een vervangend setje van Marktplaats of Ebay Kleinanzeigen.
Barri zei:nou, 13 inch Ford dopjes uit die tijd zijn best schaars valt mij wel eens op...Jay DoubleYou zei:Prijs mag sowieso wel wat af. Die wieldoppen kunnen zo opgelost worden met een vervangend setje van Marktplaats of Ebay Kleinanzeigen.
Barri zei:nou, 13 inch Ford dopjes uit die tijd zijn best schaars valt mij wel eens op...Jay DoubleYou zei:Prijs mag sowieso wel wat af. Die wieldoppen kunnen zo opgelost worden met een vervangend setje van Marktplaats of Ebay Kleinanzeigen.
Carkiller zei:Nogmaals, wil niemand aanvallen en probeer het youngtimer wereldje te begrijpen.
Soms is het voor mij een raadsel wat iemand in een auto ziet, als iemand het dan kan verklaren kan ik iets leren.
Carkiller zei:@Jay DoubleYou:
Dus met 12 bier op vind ik die auto wel mooi?:T
speedtouch zei:Heel eenvoudig, je hebt een ´klik´ voor een auto of een ´merk´, of niet.
Barri zei:Op het oog is die Fiesta best leuk, maar ik denk inderdaad dat de verkoper 'm wat overwaardeert. Ik klikte 'm aan omdat ik 'm leuk vind, maar twijfel er ook een beetje aan.Carkiller zei:@rzasa:
Geen kritiek, je post heel veel leuke auto's en alles is een kwestie van smaak, maar die Fiesta...
Wat ik zie:
Verder een motorisering die niet meer mee kan met het huidige verkeer, in een hele kale uitvoering.
Neem dit niet te serieus verder, ik ben gewoon heel benieuwd wat dit exemplaar bijzonder maakt want blijkbaar mis ik dat in het geheel.
Overigens, mijn moeder had zo'n Fiesta, zelfde motorisering maar handgeschakeld. Verschrikkelijk reed het, gevaarlijk langzaam en een geluid als een diesel.
Carfanatic zei:Barri zei:Op het oog is die Fiesta best leuk, maar ik denk inderdaad dat de verkoper 'm wat overwaardeert. Ik klikte 'm aan omdat ik 'm leuk vind, maar twijfel er ook een beetje aan.Carkiller zei:@rzasa:
Wat ik zie:
Het is ook een auto van €1150, ik weet niet wat je daar dan voor verwacht.
Carkiller zei:@rzasa:
Moderator
Dat snap ik dus totaal niet van de verkoper. Wees er eerlijk over en als ze echt zo mooi zijn; vermeld dat of - nog beter - maak er een foto van. De bekleding van Fords uit die jaren was niet heel best, bij 9 van de 10 auto's laat de stof los. Ben het wel met je eens dat ie er op de foto's best leuk bij staat voor een vrij uitgestorven model.en waarschijnlijk zit onder de hoezen een zo goed als nieuwe bekleding.
rzasa zei:Carkiller zei:@rzasa:
Nogmaals, ik post wat ik de moeite waard vind om te delen, of wat ikzelf leuk vind. Die Fiesta vind ik erg leuk. Die plamuur zie ik niet. Ik zie een nette auto van een model dat op de rode lijst staat. Stoelhoezen duiden meestal op bejaarde gebruikers en waarschijnlijk zit onder de hoezen een zo goed als nieuwe bekleding. In goedkope Fords uit die jaren zit meestal een teller die tot de 99.999 km gaat...vandaar geen oordeel. Km-stand zou ook zomaar kunnen kloppen. Maar wat maakt dat uit? Tja, en die banden en wieldoppen? Het weerhoudt mij er niet van deze auto op te nemen in een rijtje met leuke occasions.
Moderator
Carkiller zei:Mocht een auto al eerder geplaatst zijn dan mijn welgemeende excuses.
Dat zal wel meevallen.Bewust geen telefoonnummer erbij gezet, omdat je dan elke 5 minuten gebeld wordt door autohandelaren.
stoterstangen90 zei:Ik zie het eigenlijk niet. Ik zie wel schaduwen van de omgeving.
Dat is licht inval.rzasa zei:stoterstangen90 zei:Ik zie het eigenlijk niet. Ik zie wel schaduwen van de omgeving.
![]()