Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MX6 zei:Die Volvo is er neer één voor het project topic.
Muddy Bandit zei:MX6 zei:Die Volvo is er neer één voor het project topic.
Meer een gevalletje "verkeerd afgelopen"..... hoe kun je een lelijk model nog lelijker maken.![]()
APK tot volgende maand, foto's gemaakt op de brug in de garage... maar niet van de onderkant. Ik hoor de keurmeester al: 'ik zou 'm snel wegdoen, dat wordt veel laswerk voor de APK'. Dus is-ie meteen op de foto gezet en thuis op autoscout, want da's gratis.Barri zei:Leuke Fiesta in een kleur die ik direct met deze generatie associeer:
<https://www.autoscout24.nl/aanbod/ford-fiesta-1-1-c-inj-kat-benzine-grijs-fd4cb19a-7747-814c-e053-e250040acce9?cldtidx=13&cldtsrc=listPage>
https://prod.pictures.autoscout24.net/listing-images/fd4cb19a-7747-814c-e053-e250040acce9_3b8e391e-76cd-44ba-ac14-29000c8627fd.jpg/640x480.jpg
Lijkt me met €650 een koopje. Natuurlijk zie je erg weinig op deze foto's, maar roest lijkt me noemenswaardig en dat is niet vermeld in de advertentie.
Ik vind 'm leuk!![]()
Klopt. Zes maanden geleden, bij een trouwerij.ginkelvanmichiel zei:@klassiekerrijder, wanneer heb je die Dyane gezien? Bij mn ouders op de hoek!
Muddy Bandit zei:MX6 zei:Die Volvo is er neer één voor het project topic.
Meer een gevalletje "verkeerd afgelopen"..... hoe kun je een lelijk model nog lelijker maken.![]()
4 jaar geleden zijn bij de laatste eigenaar de remmen klaargemaakt inclusief hoofdremcilinder, net zoals de uitlaat. De auto remt en schakelt, en alle elektra zoals de elektrische ramen werkt. De originele Blaupunkt radio heb ik nog niet geprobeerd. Van binnen ziet de volvo er netjes uit. Volledig zwart leer, ook de rest is origineel.
Een paar dingen moeten nog gedaan worden, maar dat spreekt voor zich voor een auto voor deze prijs. De voorbumper heeft naast het mistlicht een scheur van het aanslepen door de vorige eigenaar en heeft krassen. Is makkelijk met polyester te herstellen. Ook heeft het dak 3 kleine beschadigingen zoals op de foto’s te zien. Op de voorklep een klein plekje ter grootte van een euro, op de a-stijl een klein plekje en wat boven de achterbumper. Van onder zeer goed en absoluut niet rot! Ook zijn de reservewielbakken goed waar de volvo’s van die tijd heel graag rotten. De motor start koud slecht, en alleen op remmenreiniger. Spruitstukpakking is ook lek. Als ie warm is loopt ie op 6 cilinders en start ook direkt. Oliedruk en temperatuur blijven 100% goed.
Moderator
Welk dak?audilovertje zei:Die 205 hierboven is echt nog heel netjes!
Jammer dak er geen plek voor heb.
Wouter82 zei:Zeer fraaie Corvette. Fantastische kleurstelling ook, maar het maakt ook meteen duidelijk uit wel tijdperk de auto komt, dus niet tijdloos zo. Stoffen interieur is erg gaaf![]()
Moderator
Barri zei:Het linkje ontbreekt. Doe je dat om Taunusdriver te pesten?![]()
Moderator
Ah nu zie ik het ook! Ik had 'm heel niet aan die foto van de voorkant gelinkt!Wouter82 zei:Barri zei:Het linkje ontbreekt. Doe je dat om Taunusdriver te pesten?![]()
Hij komt van Rzasa, een post hoger. Ik heb alleen mijn favoriete foto er uitgepikt![]()
Deze Jeep oldtimer is de voorloper van de tayota SUV 4x4
Het is een Chinees voertuig met giering dus die zal vast stinkenD Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1528055680-oldtimer-suv-4x4-jeep-legervoertuig.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
![]()
?
Renault15 17 zei:Ik wilde hier een hele gave R19 posten maar Rsaza is me (natuurlijk) weer voor.
![]()
Das ook een mooie kilometerstand, maar ik vind jou model wel een stuk mooier dan de F alleen de coupe versie dan. Jammer dat je je myreview niet bij houdt.Total Loss zei:@Epica De mijne moet a.s. Donderdag voor de APK, nu 23 jaar oud en ook pas 129k op de teller.
![]()
rzasa zei:Renault15 17 zei:Ik wilde hier een hele gave R19 posten maar Rsaza is me (natuurlijk) weer voor.
![]()
Weet jij er niet iemand voor? Zou mooi zijn als hij bij een liefhebber kwam!
Epica zei:Het is een Chinees voertuig met giering dus die zal vast stinkenD Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1528055680-oldtimer-suv-4x4-jeep-legervoertuig.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
![]()
?![]()