Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Marco heeft nog een Volvo staanFH218374 zei:Ergens hiervoor werd een advertentie getoond van een blauwe Volvo 850 10 klepper met 90k kilometers. Prijs bijna 8000 euro. Vanmiddag die auto eens gaan bekijken bij de Volvo dealer. Een dergelijke auto zou ik wel kunnen gebruiken. Auto had krassen op rechterdorpel, krassen voor onder bumper, een compleet handmatig bijgewerkt beschadigd linker achterspatbord ("niet gespoten want nu nog eerste lak" werd mij gezegd) en verschillende delletjes in de deuren. Vanbinnen en motorruimte absoluut fris en netjes. Auto startte niet ( zat m.i. te kleine merkloze accu in) en moest met starthulp opgestart worden. Motor liep goed, niets op aan te merken. Uitlaat hangt van achter tegen carrosserie aan. 4 luchtbanden zwart van kleur van het merk Alibaba ofzo dus moet je allemaal direct vervangen. Tsja, het wordt dus "een project". En daar heb ik dus geen zin in. Terwijl de prijs en de beschrijving in de advertentie doet vermoeden dat je een redelijke unieke auto koopt in een zorgeloze conditie. En dat is dus niet zo. Dus ik ben er alweer klaar mee.
Als je inderdaad de foto's bekijkt(met de CH sticker achterop neem ik aan?) dan ziet hij er netjes uit, maar het verklaard wel meteen waarom de foto's alleen van veraf genomen zijn, horen de matten bij de auto en dat het nog de eerste lak is heeft absoluut geen meerwaarde voor een dood gewone auto.FH218374 zei:Ergens hiervoor werd een advertentie getoond van een blauwe Volvo 850 10 klepper met 90k kilometers. Prijs bijna 8000 euro. Vanmiddag die auto eens gaan bekijken bij de Volvo dealer. Een dergelijke auto zou ik wel kunnen gebruiken. Auto had krassen op rechterdorpel, krassen voor onder bumper, een compleet handmatig bijgewerkt beschadigd linker achterspatbord ("niet gespoten want nu nog eerste lak" werd mij gezegd) en verschillende delletjes in de deuren. Vanbinnen en motorruimte absoluut fris en netjes. Auto startte niet ( zat m.i. te kleine merkloze accu in) en moest met starthulp opgestart worden. Motor liep goed, niets op aan te merken. Uitlaat hangt van achter tegen carrosserie aan. 4 luchtbanden zwart van kleur van het merk Alibaba ofzo dus moet je allemaal direct vervangen. Tsja, het wordt dus "een project". En daar heb ik dus geen zin in. Terwijl de prijs en de beschrijving in de advertentie doet vermoeden dat je een redelijke unieke auto koopt in een zorgeloze conditie. En dat is dus niet zo. Dus ik ben er alweer klaar mee.
zombies zei:horen de matten bij de auto en dat het nog de eerste lak is heeft absoluut geen meerwaarde voor een dood gewone auto.
Dat weten handelaren ook. Ik kocht eens een liefhebbersauto waar de verkopende handelaar zei "ik kan geen spuitdeel eraan ontdekken" . Later bleek de hele kop gespoten, de rechtervoordeur, het linkerachterscherm en de linkerbuitenspiegelD. Elzinga zei:zombies zei:horen de matten bij de auto en dat het nog de eerste lak is heeft absoluut geen meerwaarde voor een dood gewone auto.
Bij een dertien in een dozijn-tweedehandsje misschien, bij liefhebbersauto's is (een zo groot mogelijke) originaliteit wel degelijk relevant voor veel potentiele kopers.
Kan ook aan het desbetreffende exemplaar hebben gelegen. Ik vond hem traag in alles. Versnellen en afremmen.FH218374 zei:Dat vind ik dus niet. Ik vind zo'n Volvo wel een aangename auto met een karakteristieke motor. In Volvo 850 /70 heb ik altijd wel een prettig gevoel, mij direct realiserend dat een BMW/Merc/Audi in het algemeen de beter rijdende auto is. Maar de Volvo dient een speciaal doel en daarvoor heb ik een technisch eenvoudige degelijke auto nodig.
Phaeton V8 zei:De 2.5 20V met 170pk is een prima motor (afgezien van olieverbruik), niet snel maar rijdt prima en geeft een karakteristiek geluid.
D. Elzinga zei:
Mechanix zei:D. Elzinga zei:
Wow, wat een gave auto voor relatief weinig geld!Maar met 131 pk natuurlijk ook wel een beetje een schaap in wolfskleren. Je verwacht toch wel minimaal 100 pk meer in zo'n auto.
Renault15.17 zei:Bijzondere Zweedse uitvoering met ronde koplampen met wissers. Erg weinig kilometers, even de velgen opknappen en dan staat er een "nieuwe" R20.
Renault15.17 zei:Bijzondere Zweedse uitvoering met ronde koplampen met wissers. Erg weinig kilometers, even de velgen opknappen en dan staat er een "nieuwe" R20.
Renault 20 TL
Escher zei:Weet niet of deze hier al was langsgekomen?
Jay DoubleYou zei:Escher zei:Weet niet of deze hier al was langsgekomen?
Volgens mij al bij meerdere eigenaren inderdaad.
D. Elzinga zei:Jay DoubleYou zei:Escher zei:Weet niet of deze hier al was langsgekomen?
Volgens mij al bij meerdere eigenaren inderdaad.
Ja, hij werd eerst te koop aangeboden door de oorspronkelijke eigenaar, en toen aangekocht + weer te koop gezet door de huidige adverteerder.
Maar geeft niets, blijft een leuk ding![]()
0335682334002 by bofkont OEM, on Flickr