A
Anoniem
Guest
Bmw e30 en de Mitsubishi word ik wel weer hebberig van.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Geweldig ding, die Taurus! Alleen al de uitvoering van het mistachterlicht is geniaal, en dat op een Amerikaanse auto!
Wouter82 zei:Erg interessant artikel! Ongelooflijk wat een moeite er in is gestoken, en dat voor die handvol auto's die verkocht zijn...
Barri zei:De schade aan de Laser is toch wel te overzien? Knippertje vervangen en verder een beetje oppoetsen?
929V6 zei:Barri zei:De schade aan de Laser is toch wel te overzien? Knippertje vervangen en verder een beetje oppoetsen?
Nou ja, dat knippertje moet je dan wel ergens in Zuid-Afrika zien te vinden.
Jay DoubleYou zei:929V6 zei:Barri zei:De schade aan de Laser is toch wel te overzien? Knippertje vervangen en verder een beetje oppoetsen?
Nou ja, dat knippertje moet je dan wel ergens in Zuid-Afrika zien te vinden.
Ik heb er weinig verstand van, maar heeft Mazda niet zoiets in de schappen liggen? De Laser komt overeen met de 323 uit de jaren ‘80.
Wrangler zei:Australië kennen ze de Ford 323 Laser ook, weet alleen niet de verzendkosten van reserve onderdelen.
Singer911 zei:Die 330i heeft het verkeerde M pakket aan de buitenkant. Ben benieuwd wat er nog meer aan is versleuteld...
Ja dat vind ik ook wel erg veel geld, maar ook de Alpina is niet goedkoop.Jay DoubleYou zei:Leuke Benz! Maar wat een geld...![]()
Moderator
Die zal niet veel meer afschrijving. Wat een leuk ding!Zadelsnuiver zei:Geen geld voor die 156als ik in NL was ging ik hem morgen halen.
Automaat.Barri zei:Die zal niet veel meer afschrijving. Wat een leuk ding!Zadelsnuiver zei:Geen geld voor die 156als ik in NL was ging ik hem morgen halen.
Barri zei:Ik loop al een tijdje te kwijlen bij deze advertentie: <https://www.autoscout24.nl/aanbod/-8567011c-5158-44ab-a444-86fe3d4d54e6>
Wat een heerlijke TT. In deze kleurencombinatie zie je 'm zelden. Ik wist niet eens dat ie voor de eerste facelift leverbaar was!
Wrangler zei:Wow die Saab!