A
Anoniem
Guest
Singer911 zei:Die 330i heeft het verkeerde M pakket aan de buitenkant. Ben benieuwd wat er nog meer aan is versleuteld...
Lijkt van de facelift E46 af te komen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Singer911 zei:Die 330i heeft het verkeerde M pakket aan de buitenkant. Ben benieuwd wat er nog meer aan is versleuteld...
rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/audi-100-cd-5e-benzine-groen-e593f562-8e55-c601-e053-e250040a08fb?cldtidx=2
![]()
De advertentie vermeldt dat de Audi 100 voorzien is van een turbolader. Naar mijn weten is een CD een vijfcilinder zonder turbo. Alleen de Audi 200 was uitgevoerd met turbo.
De advertentie vermeldt dat de Audi 100 voorzien is van een turbolader
De Schaduw zei:De advertentie vermeldt dat de Audi 100 voorzien is van een turbolader
Nee, dat vermeldt de advertentie niet. Goed lezen.![]()
Gewoon Dirk zei:
Hij staat alleen wat laag aan de voorkant en dat folie kan mij niet echt bekoren. Verder op het eerste oog een net exemplaar. De prijs. Het is een dure auto om te rijden en ze hebben nog niet geheel de liefhebbers status. Probleem is vaak ook dat dit soort auto's relatief goedkoop gekocht worden maar wat vergeten wordt is dat het onderhoud relatief duur is en derhalve dan maar gewoon overgeslagen wordt.Gewoon Dirk zei:
Moderator
michel1975 zei:Hij staat alleen wat laag aan de voorkant en dat folie kan mij niet echt bekoren. Verder op het eerste oog een net exemplaar. De prijs. Het is een dure auto om te rijden en ze hebben nog niet geheel de liefhebbers status. Probleem is vaak ook dat dit soort auto's relatief goedkoop gekocht worden maar wat vergeten wordt is dat het onderhoud relatief duur is en derhalve dan maar gewoon overgeslagen wordt.Gewoon Dirk zei:
Micha D. zei:Die Delta is echt leuk, heb er vaak bij staan kwijlen in het echt :T.
Dat zien ze niet. Jullie wagenpark staat er voor.Micha D. zei:Alsjeblieft zeg, de buren zien ons al aankomen :T.
Alleen wat een waardeloze advertentie. Prachstaat? van liefhebber Japanse auto's.Wrangler zei:Wauw een betaalbare droomauto die witte 300ZX, erg mooi en ook nog ONK.
![]()
Moderator
Moderator
Moderator