michel1975
Asfaltkampioen
Kuch, proest, bullshit. Met 2 dagen verkocht.stoterstangen90 zei:Ondanks dat mooie verhaal met die overschrijvingen, is het toch een auto met 15 eigenaren. En die raak je dus nooit meer kwijt.michel1975 zei:grappig als iemand hier over een import auto begint met een te nieuw kenteken zijn jullie allemaal eensgezind. Maar een 1tje, 2tje etc is allemaal prima.Astrawez zei:Nee natuurlijk meen ik dit niet.Zadelsnuiver zei:Sorry, m'n sarcasme-meter is stuk maar dit meen je toch niet? Ik geef toe ik zie ze liever zonder maar er zijn een hoop valide redenen te verzinnen waarom deze GTV er een heeft.Astrawez zei:Inderdaad! Die zal wel slordig met zijn auto zijn omgegaan!FH126560 zei:Jammer van die verhoogde duplicaatcode...![]()
Maar ik baal er altijd van als mensen erover beginnen. Alsof de auto daardoor minder geliefd is ofzo. Het hoeft niks met de auto en/of eigenaar te maken te hebben. Ook al zijn de platen gestolen geweest, wat kan de eigenaar eraan doen? Ik heb zelf bij mijn D Kadett Bestelwagen ook een 2'tje erop staan. De auto is in 2008 met pre-gaik-platen uit een schuur getrokken. Omdat er geen papieren meer bij zaten kreeg hij de 1, omdat er nieuwe gaik-platen moesten worden aangevraagd kreeg hij gelijk de 2. Balen maar niks aan te doen. En de auto is er niet minder om.
Overigens zegt aantal eigenaren niet altijd wat. Mijn SEC had op papier 15 eigenaren gehad. Dit waren er maar 2. Laatste eigenaar had een aantal garages en ieder haar in de winter ging die de handelsvoorraad in. Alle overschrijvingen zaten bij de verkoop.
Tenzij je hem 9 jaar houdt. Dan ben je weer de enige eigenaar.