Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Die Activa is ook erg smakelijk. thumbs up Netjes geprijsd volgens mij én hulde voor het feit dat er geen leer in zit maar de originele, velourse, bekleding.
Hoort gewoon bij die auto. Vind ik.
RobEU zei:Die 633 is echt fantastisch!!!
Durashift zei:Mooie, frisse verschijning, die Compact. Of dat 5 mille waard is?.
Moderator
J@sper zei:Zou die laatste Golf echt airco hebben? Zal vast een dure optie geweest zijn toentertijd.
Moderator
RobEU zei:(...)Over de prijs ben ik nog niet echt uit of ik het (te) veel vind of niet.
Durashift zei:Die rode C klasse spreekt mij dan weer aan. Alhoewel ik het wel vreemd vind dat in de advertentie, bij de type omschrijving, de term 'Classic' wordt gehanteerd terwijl in de tekst over 'Elegance' wordt gesproken (en zie het schildje op de auto)..
Ik denk bijna.. men heeft bij de invoer in 2008 de BPM proberen te 'drukken' door de auto als 'Classic' aan te bieden bij de RDW/Douane..
Durashift zei:Waarom dan niet gekocht?
Is inderdaad een mooi origineel exemplaar.. wel een wat muizige kleur voor een GSI.
Micha D. zei:Die 127 vind ik ook geweldig, kleine kenteken staat wel goed voor, maar ziet er wel extreem nep uit, Dat zou mooier moeten kunnen. Ik zou er persoonlijk ook zo niet mee durven rondrijden.
Er staan heel veel foto's bij de advertentie, maar niet van de plekken die je echt wil zien. (binnenschermen voor, deurscharnieren A-stijl, aanhechting dorpel aan wielkast achter)Durashift zei:~~~~
Welke wieldop de BX mist is mij een raadsel.. (advertentietekst spreekt erover).
Wel de versie met 'zuip' motor.. de 1600.![]()