Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ginkelvanmichiel zei:Oei, die Corolla! Ik heb dat altijd zo'n gaaf model gevonden!
Edit: en die 25 Monaco ook![]()
D. Elzinga zei:
rzasa zei:https://ww3.autoscout24.nl/classified/294344829?asrc=st|as
![]()
rzasa zei:Seat - Ibiza 2.0i-16V GTI 150 PK CUPRA - 1997
https://auction.catawiki.com/kavels/7191725
D. Elzinga zei:1986 Mercedes-Benz 250 TD
![]()
Origineel grijs kenteken, en op weg naar de negen ton!
Edit: die geluidsinstallatie is in combinatie met deze auto echt bizar trouwens. Zoiets verwacht je in een vijftien jaar oude getunede Golf, maar niet in een W124 diesel![]()
Durashift zei:Géén fiscaal dak.. dus.. volgens mij voldoet de auto niet aan de 'grijs kenteken' regels..
Rob0032 zei:In 1986 was een verhoogd dak nog niet nodig. Toen kon je, mits er een tussenschotje aanwezig was, zelfs een Porsche 944 op grijs kenteken rijden. Gelukkig is die belastingontduiking niet lang gebleven, ondanks dat de mantels der liefde en tijd een vaak te romantiserend beeld schetsen over deze auto's.
Ik weet bijna zeker dat dit de auto was van mijn toenmalige werkgever van mijn bijbaantje in 1991 toen ik nog op school zat. Ik werkte toen bij een bloemenhandelaar in Rijnsburg met 7 winkels in Amsterdam en het Gooi. Elke zaterdag ging ik het kasgeld bij hem brengen en stond hij de auto te wassen. Deze auto's werden nieuw geleverd met vlakke laadruimte met een laag schot van ongeveer 15cm. Daarmee voldeden zij aan het grijs kenteken regelement. De is nieuw afgeleverd op Brabus velgen. Na een jaar of 10 is de auto met 500k km gerestaureerd in Polen.D. Elzinga zei:1986 Mercedes-Benz 250 TD
![]()
Origineel grijs kenteken, en op weg naar de negen ton!
Edit: die geluidsinstallatie is in combinatie met deze auto echt bizar trouwens. Zoiets verwacht je in een vijftien jaar oude getunede Golf, maar niet in een W124 diesel![]()
D. Elzinga zei:Een bieder met weinig realiteitszin...
Er let nog iemand op.929V6 zei:Als je een ouwe Vento zo duur te koop zet, gooi er dan tenminste vier dezelfde velgen onder...![]()
Misschien was dit oorspronkelijk een reservewiel die er onder gekomen is, inderdaad wel een andere soort velg, ik neem aan dat de vento toentertijd met een zogenaamde thuiskomertje uitgerust was !929V6
Als je een ouwe Vento zo duur te koop zet, gooi er dan tenminste vier dezelfde velgen onder... eye rolling smiley
Er let nog iemand op. thumbs up
MRS zei:Misschien was dit oorspronkelijk een reservewiel die er onder gekomen is, inderdaad wel een andere soort velg, ik neem aan dat de vento toentertijd met een zogenaamde thuiskomertje uitgerust was !929V6
Als je een ouwe Vento zo duur te koop zet, gooi er dan tenminste vier dezelfde velgen onder... eye rolling smiley
Er let nog iemand op. thumbs up
RobEU zei:(..) Bijzonder ook dat de foto's 1.500 km geleden gemaakt zijn.
RobEU zei:Maar hoe het ook zij, wat een ongelofelijk gaaf ding zeg!![]()