Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:https://www.autotrack.nl/tweedehands/fiat/tipo/14513245
![]()
stoterstangen90 zei:
Dan hap je toch toe voor die €900.Micha D. zei:stoterstangen90 zei:
Geweldig zo'n R14, ik blijf me ook verbazen hoe strak en modern hij eruit ziet voor z'n tijd. Staat hoog op de wishlist.
Zou ik ook zeggen, Het is nog een serie 1 ook. Zeldzaam.michel1975 zei:Dan hap je toch toe voor die €900.Micha D. zei:stoterstangen90 zei:
Geweldig zo'n R14, ik blijf me ook verbazen hoe strak en modern hij eruit ziet voor z'n tijd. Staat hoog op de wishlist.
michel1975 zei:Dan hap je toch toe voor die €900.
Micha D. zei:Is wel lekker makkelijk getypt, dan hap je toch toe, maar zo eenvoudig is het niet.
Moderator
Niet zo geprikkeld. Wellicht wat makkelijk gezegd. Heb net ruim €900 aan een surfplank uitgegeven. Maar dit is wel degelijk een buitenkansje en hier voor had ik de VISA van de hand gedaan. De eerste besparing heb je al. Je kunt de lakstift van de Panda gebruikenMicha D. zei:michel1975 zei:Dan hap je toch toe voor die €900.
Niet echt verstandig hè. Ik heb al twee auto's, dat ten eerste. Ten tweede is zo'n zeldzame auto toch iets lastiger te onderhouden. Ten derde heb ik geen ruimte om hem binnen te stallen, wat ik gewoonweg zonde vind. Ten vierde heb ik vrij weinig tijd om d'r nu achteraan te gaan. En ten vijfde heb ik niet eventjes 900 euro liggen voor een extra auto.
Is wel lekker makkelijk getypt, dan hap je toch toe, maar zo eenvoudig is het niet.
en de Visa heeft hetzelfde motortje.michel1975 zei:Niet zo geprikkeld. Wellicht wat makkelijk gezegd. Heb net ruim €900 aan een surfplank uitgegeven. Maar dit is wel degelijk een buitenkansje en hier voor had ik de VISA van de hand gedaan. De eerste besparing heb je al. Je kunt de lakstift van de Panda gebruikenMicha D. zei:michel1975 zei:Dan hap je toch toe voor die €900.
Niet echt verstandig hè. Ik heb al twee auto's, dat ten eerste. Ten tweede is zo'n zeldzame auto toch iets lastiger te onderhouden. Ten derde heb ik geen ruimte om hem binnen te stallen, wat ik gewoonweg zonde vind. Ten vierde heb ik vrij weinig tijd om d'r nu achteraan te gaan. En ten vijfde heb ik niet eventjes 900 euro liggen voor een extra auto.
Is wel lekker makkelijk getypt, dan hap je toch toe, maar zo eenvoudig is het niet.![]()
Dus zo tropisch zal die qua onderdelen voorziening ook niet zijn. Zo'n peer is echt wel wat speciaals. Een blijvertje net als de Pandastoterstangen90 zei:en de Visa heeft hetzelfde motortje.michel1975 zei:Niet zo geprikkeld. Wellicht wat makkelijk gezegd. Heb net ruim €900 aan een surfplank uitgegeven. Maar dit is wel degelijk een buitenkansje en hier voor had ik de VISA van de hand gedaan. De eerste besparing heb je al. Je kunt de lakstift van de Panda gebruikenMicha D. zei:michel1975 zei:Dan hap je toch toe voor die €900.
Is wel lekker makkelijk getypt, dan hap je toch toe, maar zo eenvoudig is het niet.![]()
stoterstangen90 zei:en de Visa heeft hetzelfde motortje.michel1975 zei:Niet zo geprikkeld. Wellicht wat makkelijk gezegd. Heb net ruim €900 aan een surfplank uitgegeven. Maar dit is wel degelijk een buitenkansje en hier voor had ik de VISA van de hand gedaan. De eerste besparing heb je al. Je kunt de lakstift van de Panda gebruikenMicha D. zei:michel1975 zei:Dan hap je toch toe voor die €900.
Toyota wegdoen en voor €900 is die de jouwe- Quatrelle - zei:JA, WAT EEN HEERLIJKE BAK. DAT IS OOK HET PROBLEEM MET DIT TOPIC. ELKE KEER ZIE IK WEER ERG LEUKE CHARMANTE WAGENTJES....EN DIE WIL IK DAN! STOPPEN!!!!!!
Nee hoor, ga maar door....![]()
Moderator
michel1975 zei:Toyota wegdoen en voor €900 is die de jouwe- Quatrelle - zei:JA, WAT EEN HEERLIJKE BAK. DAT IS OOK HET PROBLEEM MET DIT TOPIC. ELKE KEER ZIE IK WEER ERG LEUKE CHARMANTE WAGENTJES....EN DIE WIL IK DAN! STOPPEN!!!!!!
Nee hoor, ga maar door....![]()
![]()
Toyota 1000 Stationwagon by Dennis Elzinga, on Flickr
Moderator
Joop053 zei:Schitterende Lexus SC400. Echt iets bijzonders op je oprit.
smarter zei:Joop053 zei:Schitterende Lexus SC400. Echt iets bijzonders op je oprit.
Deze SC400 lijkt me een eerlijke en echte auto. Vanaf nieuw in NL en als ik de stempels zo zie geheel dealer onderhouden. Bovendien heeft de verkoper deze al een poosje, dus dat is altijd goed voor de onderhandelingspositie. Ik heb dit specifieke exemplaar ook overwogen toen ik zelf in de markt was ca. 6 maanden geleden. Ik heb toen wel een SC400 gekocht, maar dan een lichtblauwe met zwart interieur. Qua auto echt een enorme aanrader als je een goed verzorgd exemplaar treft.
Rob0032 zei:Ik zou die SC alleen al hebben gekozen om de autotelefoon.![]()
Joop053 zei:Rob0032 zei:Ik zou die SC alleen al hebben gekozen om de autotelefoon.![]()
Inderdaad tof jaren negentig ding![]()