A
Anoniem
Guest
Even naar de volgende pagina geholpen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Advertentietekst zei:Een zeldzaam gaaf exemplaar van een Fiat Regata Weekend 1.6.
Met 1.6L motor met 82pk en handgeschakelde vijf-gang versnellingsbak.
Extra’s: afneembare trekhaak, mistlampen in de grill, Kenwood-radio met dubbele speakers, toerenteller en het originele interieur met ongebruikt bagage-afdekscherm.
Net groot onderhoud gehad: nieuwe uitlaat (zie foto's), nieuwe accu, rondom getectyleerd (zie foto's), nieuwe filters, nieuwe distributieriem en spanrol.
Deze auto was 28 jaar lang bij de eerste eigenaar en heeft slechts 126.000 km gereden.
De oorspronkelijke documentatie & aankoopfolders zijn bij de auto bewaard gebleven.
Harde auto, goed in de lak, geen roest en goed rijdend.
Voorzien van Nederlands kenteken en APK keuring geldig tot juni 2016 (NL).
Minpunten: klein sterretje in voorruit (niet storend), mist sierstripje en slotcilindertje (zie foto's).
Een ruime klassieker voor dagelijks gebruik. Oldtimers-regeling voor wegenbelasting en verzekering.
Dit voertuig kan bekeken en afgehaald worden in Roelofarendsveen, Nederland.
Bekijk de veiling via onderstaande link:
Rob0032 zei:Je gaat de advertentie zelf niet met ons delen?
Maar is dit niet dezelfde aanbieder als al een jaar of zo?
Rob0032 zei:Vreemd allemaal. Ik heb namelijk het gevoel dat de foto's wel komen van de bekende persoon. Wel 'goed' dat de prijs wat lager/realistischer is. Jammer dat er zo mee geleurd wordt. Niet vervelend voor je om zo te zien?
D' oh zei:Rob0032 zei:Vreemd allemaal. Ik heb namelijk het gevoel dat de foto's wel komen van de bekende persoon. Wel 'goed' dat de prijs wat lager/realistischer is. Jammer dat er zo mee geleurd wordt. Niet vervelend voor je om zo te zien?
Ik vind het wel een beetje jammer ja. Hoop stiekem dat ik hem ooit nog terug kan kopen. Maargoed, voorlopig ben ik nog student...![]()
Aha, dus toch! Ik dacht hem al te herkennen inderdaad. Helaas voor de beste man is de markt voor dit soort auto in deze prijsklasse nou niet echt om over naar huis te schrijven. Hij zal er nog wel even mee blijven zitten ben ik bang, tenzij hij hem in het buitenland kan verkopen.Super6 zei:En mijn Omega staat ook weer te koop zie ik ... maar zou toch jammer zijn als hij straks in een paar jaar wordt afgereden...
D' oh zei:Rob0032 zei:Je gaat de advertentie zelf niet met ons delen?
Maar is dit niet dezelfde aanbieder als al een jaar of zo?
Oeps, vergeten!
Ik denk dat dit een andere aanbieder is. Nu iemand in Roelofarendsveen. Is in juli voor het laatst overgeschreven. Nu op een soort veiling te bewonderen...
Fiat Regata.
Astrawez zei:Aha, dus toch! Ik dacht hem al te herkennen inderdaad. Helaas voor de beste man is de markt voor dit soort auto in deze prijsklasse nou niet echt om over naar huis te schrijven. Hij zal er nog wel even mee blijven zitten ben ik bang, tenzij hij hem in het buitenland kan verkopen.Super6 zei:En mijn Omega staat ook weer te koop zie ik ... maar zou toch jammer zijn als hij straks in een paar jaar wordt afgereden...
Luap zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/page/2/bedford-tl-750-bakwagen-155226910.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=1997
linksgestuurd
De beschreven technische gegevens (gewicht, motorinhoud en vermogen) lijken mij niet correct.
advertentie zei:Bovenstaande informatie is niet geheel correct!!!!!
Joop053 zei:Leuke Volvo 340! Lijkt aan de schakelaars tussen de stoelen te zien inderdaad achter electrische uitklapraampjes te hebben.
Rob0032 zei:Mmmmmmmmm......... die Crown!
Een Hardtop nog wel, met stijlloze portieren. Wel jammer van de verlaging en velgen, maar daar zou ik mee kunnen leven. Niet met het stuur aan de rechterkant, gelukkig.
Rob0032 zei:Oke oke, dan ga ik eerlijk met je zijn: ik vind het gewoon niet mooi in Nederland...
Super6 zei:En mijn Omega staat ook weer te koop zie ik. Ergens ook jammer, de beste man zei dat hij hem uit jeugdsentiment kocht (daarin liegt hij in de advertentie niet), maar ook dat hij hem voor zijn collectie wilde houden. Toegegeven, hij heeft qua las- en spuitwerk de puntjes op de i gezet en ik gun hem zijn handel, maar zou toch jammer zijn als hij straks in een paar jaar wordt afgereden...
Barri zei:Zo'n Golf 1 lijkt me echt nog eens gaaf. Maar ik ben wel een beetje klaar met die hoge prijzen voor Volkswagens...
Rob0032 zei:Nee, staat die R16 nog steeds te koop?! Die moet dan wel echt slecht zijn. Ik weet nog dat ik 'm maanden geleden aan Micha liet zien omdat ik 'm zo leuk vond. R16's gaan redelijk snel weg, vooral voor zo weinig geld. Dat 'ie er nog staat is geen goed teken...
Herinneren jullie deze Marina nog? Heeft een jaar te koop gestaan, bij verschillende aanbieders. Prijs is flink gezakt, maar werd maar niet verkocht. Gevolg: hij is inmiddels geëxporteerd.
![]()
En bedankt iedereen. Blij dat jullie m'n wereldreis zo waarderen.![]()