michel1975 zei:
Je koopt een verhaal.
En geen sprookje Quatrelle.
Zou ik toch maar eens wakker worden, want 9 van de 10 keer word je uiteindelijk genaaid. Een verdriedubbeling van de prijzen omdat je dan bij een betrouwbaar adres koopt? goed, zolang er nog gekken zijn die het er voor willen geven bij dit soort bedrijven , worden ze gevoed idd.
Ze voegen niets toe, enkel hun eigen marge. Geen reparatie, verbetering, verfraaiing, afwerking, onderhoud.....niets. En garantie geven ze toch niet op zo'n ouwe bak. Gewoon ordinair auto's schuiven in een markt die tot voor kort niche was en betaalbaar.
Heb talloze van die fijne bedrijven waar jij zo'n auto wel zou kopen gemaild, en gewoon op de man af gevraagd waarom de auto ineens verdubbeld is in prijs binnen een week.
Bijna allemaal geven ze gewoon toe er niets aan gedaan te hebben. Zelfs mijn eigen R5 uit 1981 stond voor 6 keer zo veel te koop, en men deed net alsof de auto helemaal prima was. Terwijl ik wel beter wist en ik daarom de auto ook voor weinig had weg gedaan en de koper dieniovereenkomstig had geinformeerd over de diverse gebreken.