Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Volgens mij is er nooit leer in de Jetta leverbaar geweest in Nederland. Als ik zo kijk, zitten er ook niet de GLI-sportstoelen in die erin horen (zelfde model als de Golf I GTI).

D. Elzinga zei:
1999 BMW M5

$_85.JPG

Met chroom? Nog nooit op een M5 gezien. :S

Prachtige Vectra is dat! Lederen bekleding had 'm helemaal afgemaakt, maar niets te klagen zo. Maar Guus, nu al op zoek naar iets anders?!

Ho stop ! :D

Ik was toevallig bij Lenferink, gewoon even neuzen
Zag hem staan en vond het een mooi ding, that's it

Nee, deze jongen tuft voorlopig nog lekker in de holle bolle Ford

Inderdaad een heel gaaf ding die Vectra. Meest opvallende verschijning, voor mij persoonlijk, daar in de hal van Lenferink. Stond verder leuk spul.

Klassiekerrijder zei:
Volgens mij is er nooit leer in de Jetta leverbaar geweest in Nederland. Als ik zo kijk, zitten er ook niet de GLI-sportstoelen in die erin horen (zelfde model als de Golf I GTI).

Volgens is dat kunstleer (skai) en dat is wel geleverd. De Jetta is drie weken geleden verkocht voor 4.000 Euro... Wij waren net te laat helaas...

Hij is niet origineel Nederlands, deze fraaie 250D, maar wél al in 1992 naar Nederland gekomen. Dat telt voor mij als 'bijna-ONK'. Een zeldzaamheid in Nederland inmiddels.

TYN zei:
Hij is niet origineel Nederlands, deze fraaie 250D, maar wél al in 1992 naar Nederland gekomen. Dat telt voor mij als 'bijna-ONK'. Een zeldzaamheid in Nederland inmiddels.

Ja maar hij is niet ONK, dus eigenlijk past 'ie niet in dit topic. Misschien moet er maar een 'Het leuke en/of zeldzame niet-ONK old-/youngtimers en klassiekers te koop'-topic komen. ;)

Inderdaad, dat moet wel tuig zijn. En dan dat kenteken... Daar hoort natuurlijk een luxe plaat met opgelegde letters op!

Die Concorde is echt verschrikkelijk met die wielen. Staat ook niet voor niets al heel erg lang te koop. Terwijl het model wel echt heel mooi is in mijn ogen. Die clowneske TA is ook een beetje jammer.

Prima advertentie, Rob.
Die Anglia is erg leuk, bij die Golf GTI vraag ik me af waarom er niet een setje originele VW-velgen af kon. Geen idee waar deze vanaf komen (lijkt op een Golf II maar wat smaller), maar ik vind het niks.

Rob0032 zei:
Ja maar hij is niet ONK, dus eigenlijk past 'ie niet in dit topic. Misschien moet er maar een 'Het leuke en/of zeldzame niet-ONK old-/youngtimers en klassiekers te koop'-topic komen. ;)

Ach Rob, er mag af en toe best een beetje tegenwicht tegen jouw overvloed aan originele Nederlanders zijn. :-D

Klassiekerrijder zei:
(...) bij die Golf GTI vraag ik me af waarom er niet een setje originele VW-velgen af kon. Geen idee waar deze vanaf komen (lijkt op een Golf II maar wat smaller), maar ik vind het niks.

Zijn toch echt de originele wielen onder een 25 Jahre Editie: klik

Dankje KR! Heb m'n best gedaan en er zijn al best wat reacties gekomen, dus het loont. Degene van wie ik 'm kocht had 'm, ondanks dat het een bedrijf was, veel langer te koop staan vooraleer ik voor z'n deur stond.

Prachtige Avantime, Dennis. Echt een heerlijke auto.

Nu al in prijs verlaagd!

Heerlijk! :O

Speciaal voor TYN!

Wat een mooie 626 zeg!!
Wat zou een Mazdaspeed strutbar zijn?

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m982468820-nissan-silvia-1-8-turbo-1e-eigenaar-147294km-bj-1987.html?c=347e0191902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr
$_85.JPG

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m982459571-mazda-121-coupe-2-0-landau-1978-van-6950-voor-5950.html?c=347e0191902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr
$_85.JPG

Daar is de cx weer:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m982415440-citroen-cx-familiale-2-4-automaat-7-persoons-125-wegenbe.html?c=347e0191902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr
$_85.JPG

https://veiling.catawiki.nl/kavels/3325919-fiat-panda-1000-cabrioni-1987
d2317a12-7ca2-11e5-9ecb-c7f4a1ddda8a.jpg

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/vw-golf-2-1-8-bbs-pakket-bwj85-153843320.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=1998
153843320_2_big.jpg

https://www.autotrack.nl/tweedehands/citroen/ami/14206435
0014206435.jpg

Caspian zei:
Is die Range Rover de ex van forummer michel1975?

Nope.

@rzasa,
Wellicht dat jij dit weet, maar ik heb het gevoel dat die Silvia echt al jaaaaaaaren te koop staat. Die Golf is heel leuk trouwens. Net als die Cabrioni, hoewel ik me afvraag of de veilingmeester wel capabel is als hij een dergelijk bedrag verwacht.

Je hebt gelijk; de Silvia is op 31 januari 2015 te naam gesteld. Staat dus alweer maaaaaanden te koop. ;)

TYN zei:
Klassiekerrijder zei:
(...) bij die Golf GTI vraag ik me af waarom er niet een setje originele VW-velgen af kon. Geen idee waar deze vanaf komen (lijkt op een Golf II maar wat smaller), maar ik vind het niks.

Zijn toch echt de originele wielen onder een 25 Jahre Editie

Ik denk dat KR het over de rode golf GTI type 1 heeft.
Wat mij betrefd mogen ern wel even wat betere foto';s gemaakt worden van die wagen, en een radio plaatsen grrrr, een auto verkopen zonder radio, of zelfs al op de foto zetten zonder,het zou verboden moeten worden...

Die concorde vind ik best wel om te pruimen, en weet je, die wielen kun je er zo afschroeven, daar maak je via MP een andere knakker blij mee.
En zoeken naar een stel andere wielen hoeft niet die zitten er nl al bij!

Vind het eigenlijk wel wat voor jouw Rob.
M'n complimenten over je advertentie, goeie tekst, knappe foto's!

rzasa zei:
Je hebt gelijk; de Silvia is op 31 januari 2015 te naam gesteld. Staat dus alweer maaaaaanden te koop. ;)

Dat valt me nog mee. Ik heb echt het gevoel dat 'ie daar al veel langer staat.

Stif zei:
Die concorde vind ik best wel om te pruimen, en weet je, die wielen kun je er zo afschroeven, daar maak je via MP een andere knakker blij mee.
En zoeken naar een stel andere wielen hoeft niet die zitten er nl al bij!

Vind het eigenlijk wel wat voor jouw Rob.
M'n complimenten over je advertentie, goeie tekst, knappe foto's!

Eraf schroeven gaat nog wel, maar vind hier maar eens andere wielen voor!
En dankjewel. (tu)

Oei die Golf 2 BBS. Die had ik niet moeten zien... Wil net onze mk2 weg doen, maar zo eentje met BBS set vind ik echt geweldig! En dan zelfs met 1.8!!
Wel een mooi overzichtelijk projectje. Juist stuur erin, juist interieur vinden, originele pook, achterlichten met oranje en dan ook een andere heckblende, nieuwe voorruit. Bij elkaar wel wat dingetjes, maar wel leuk zeg!

Ben ik nou gek of eh....die Silvia, bij Groot Auto

1e eigenaar staat erbij....

Import auto, op kenteken gekomen in 1996 als ik het uit mijn hoofd moet doen...RDW zegt registratie NL 1987......

help?

- Quatrelle - zei:
Ben ik nou gek of eh....die Silvia, bij Groot Auto

1e eigenaar staat erbij....

Import auto, op kenteken gekomen in 1996 als ik het uit mijn hoofd moet doen...RDW zegt registratie NL 1987......

help?

Stond voorheen waarschijnlijk op grijs kenteken. Toen die regels nog verder versoberden, heeft de eigenaar z'n auto herkeurd naar geel kenteken.

Dat gebeurde vaak iets eerder dan 1996 overigens. Rond 1994 namelijk,(J kenteken) zijn veel grijs kentekenauto's omgekeurd. Kennissen van me hadden dat ook met een Suzuki Samurai.

Die MB 190 van D.Elzinga is opvallend goedkoop, keurige wagen lage km stand, of zou het komen omdat ie handgeschakeld is.

De peugeot 405 is ook leuk!

Terug
Bovenaan