Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Volgens mij is er nooit leer in de Jetta leverbaar geweest in Nederland. Als ik zo kijk, zitten er ook niet de GLI-sportstoelen in die erin horen (zelfde model als de Golf I GTI).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:
JW01 vanaf een Appel zei:D. Elzinga zei:
Met chroom? Nog nooit op een M5 gezien.![]()
Klassiekerrijder zei:Volgens mij is er nooit leer in de Jetta leverbaar geweest in Nederland. Als ik zo kijk, zitten er ook niet de GLI-sportstoelen in die erin horen (zelfde model als de Golf I GTI).
TYN zei:
Rob0032 zei:Ja maar hij is niet ONK, dus eigenlijk past 'ie niet in dit topic. Misschien moet er maar een 'Het leuke en/of zeldzame niet-ONK old-/youngtimers en klassiekers te koop'-topic komen.![]()
Klassiekerrijder zei:(...) bij die Golf GTI vraag ik me af waarom er niet een setje originele VW-velgen af kon. Geen idee waar deze vanaf komen (lijkt op een Golf II maar wat smaller), maar ik vind het niks.
rzasa zei:Wat zou een Mazdaspeed strutbar zijn?
Caspian zei:Is die Range Rover de ex van forummer michel1975?
TYN zei:Klassiekerrijder zei:(...) bij die Golf GTI vraag ik me af waarom er niet een setje originele VW-velgen af kon. Geen idee waar deze vanaf komen (lijkt op een Golf II maar wat smaller), maar ik vind het niks.
Zijn toch echt de originele wielen onder een 25 Jahre Editie
rzasa zei:Je hebt gelijk; de Silvia is op 31 januari 2015 te naam gesteld. Staat dus alweer maaaaaanden te koop.![]()
Stif zei:Die concorde vind ik best wel om te pruimen, en weet je, die wielen kun je er zo afschroeven, daar maak je via MP een andere knakker blij mee.
En zoeken naar een stel andere wielen hoeft niet die zitten er nl al bij!
Vind het eigenlijk wel wat voor jouw Rob.
M'n complimenten over je advertentie, goeie tekst, knappe foto's!
D. Elzinga zei:
Moderator
Phaeton W12 zei:D. Elzinga zei:
Is dit niet de auto van forummer Das Boot?
- Quatrelle - zei:Ben ik nou gek of eh....die Silvia, bij Groot Auto
1e eigenaar staat erbij....
Import auto, op kenteken gekomen in 1996 als ik het uit mijn hoofd moet doen...RDW zegt registratie NL 1987......
help?