A
Anoniem
Guest
die laatste is leuk zeg...
Fiesta met dakje erin...zelfs nog van eerste eigenaar geweest....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Radar zei:die laatste is leuk zeg...
Gaaf ding zeg!Rob0032 zei:
Rob0032 zei:Radar zei:die laatste is leuk zeg...
Mijn auto's zijn ook van een eerste eigenaar geweest... Ik kan nergens uit opmaken dat deze van de eerste eigenaar komt eigenlijk.
Ik ben ietsje minder enthousiast, mede doordat de verkoper niet eens weet hoe je het type schrijft. Plus een bijna verlopen apk... Het dakje is wel heel erg leuk.
De Alfetta is trouwens ook echt heel erg tof.
Radar zei:Rob0032 zei:Radar zei:die laatste is leuk zeg...
Mijn auto's zijn ook van een eerste eigenaar geweest... Ik kan nergens uit opmaken dat deze van de eerste eigenaar komt eigenlijk.
Ik ben ietsje minder enthousiast, mede doordat de verkoper niet eens weet hoe je het type schrijft. Plus een bijna verlopen apk... Het dakje is wel heel erg leuk.
De Alfetta is trouwens ook echt heel erg tof.
Op RDW staat dat de auto maar 1 eigenaar particulier gehad heeft..dus neem aan dat die gegevens kloppen...
Astrawez zei:Gaaf ding zeg!Rob0032 zei:Zou het niet een tip voor de eigenaar kunnen zijn om zich bij een club aan te melden? Of zullen er daadwerkelijk helemaal geen liefhebbers voor zijn die nog onderdelen in huis hebben?
michel1975 zei:Ach gut, je moest je gram nog even halen? Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen..... Inderdaad is de interpunctie niet geheel uit de verf gekomen op mijn mobiel. En niet alleen de interpunctie.Elaste zei:michel1975 zei:Ik blijf zo'n CX erg leuk vinden kaar iets houdt mij tegen de prijs kan het niet zijn.
Iets houdt mij tegen om deze zin te kunnen begrijpen. Iets met interpunctie.
michel1975 zei:Ps lees je eigen bijdrage onder dit artikel eens terug. https://www.autoweek.nl/nieuws/34380/dieselgate-volkswagen-is-topje-van-ijsberg
Oei.......
Elaste zei:Wat ik niet snap: Waarom trek TNO (Richard Smokers) niet aan de bel dan?
Barri zei:Als Marco zo klaar is met Marktplaats, waarom biedt ie 'm dan daar aan?
Biedt 5000 euro en zeg dat ie voor je schoonmoeder in Litouwen is.Caspian zei:Ik wil die Range Rover!!!!
Barri zei:Als Marco zo klaar is met Marktplaats, waarom biedt ie 'm dan daar aan?
stoterstangen90 zei:Biedt 5000 euro en zeg dat ie voor je schoonmoeder in Litouwen is.Caspian zei:Ik wil die Range Rover!!!!
Ja dat is vrij normaal. Zoek maar een goede die technisch net zo slecht is als dat die uit de fabriek rolt. Meeste is meuk en volledig doorgerot. Deze heeft zijn normale gebruikerssporen. Dus Quatrelle. Ja de prijs is marktconform. Zeker voor een zeldzame uitvoering als deze. Dit is namelijk de verlengde versie en die is maar 2 jaar geleverd. Overigens moet je de tekst met een kwinkslag lezen. Een RaRo rijder of iemand die er 1 zoekt snapt inderdaad wat Marco bedoeld. Overigens heeft die me nooit laten staan. Is inderdaad de mijne geweest.- Quatrelle - zei:mwoah, vind de tekst wel kunnen eigenlijk, er word zo vaak zinloos geboden door mensen die niets te doen hebben...dan is het soms wel vermoeiend...
Wat ik schokkender vindt is de prijs...wow...tien ruggen voor een niet wegenbelastingvrije RR met bijna 3 ton op de teller.
Hij ziet er netjes uit, maar wat een bak met geld. Is dat normaal in de RR scene?
michel1975 zei:Ja dat is vrij normaal. Zoek maar een goede die technisch net zo slecht is als dat die uit de fabriek rolt. Meeste is meuk en volledig doorgerot. Deze heeft zijn normale gebruikerssporen. Dus Quatrelle. Ja de prijs is marktconform. Zeker voor een zeldzame uitvoering als deze. Dit is namelijk de verlengde versie en die is maar 2 jaar geleverd. Overigens moet je de tekst met een kwinkslag lezen. Een RaRo rijder of iemand die er 1 zoekt snapt inderdaad wat Marco bedoeld. Overigens heeft die me nooit laten staan. Is inderdaad de mijne geweest.- Quatrelle - zei:mwoah, vind de tekst wel kunnen eigenlijk, er word zo vaak zinloos geboden door mensen die niets te doen hebben...dan is het soms wel vermoeiend...
Wat ik schokkender vindt is de prijs...wow...tien ruggen voor een niet wegenbelastingvrije RR met bijna 3 ton op de teller.
Hij ziet er netjes uit, maar wat een bak met geld. Is dat normaal in de RR scene?
Een auto als dit is gewoon niet goedkoop te rijden. Alleen HSB was al €200 per maand en dan zoop die nog meer dan zijn baas. Voor dit soort auto's moet de hobby wel erg diep zitten anders moet je er niet aan beginnen. Koopjesjagers schrik je hier inderdaad mee af en dat is denk ook het doel. De kenner weet wat het kost en grinnikt om de tekst. Want die klopt namelijk gewoon.Rob0032 zei:Die prijs viel me ook al op. Zwart-wit gezien is de prijs fors voor een topzware auto op LPG met bijna 3 ton op de klok, maar gezien de staat en de uitvoering vind ik 'm al wat logischer. Het is sowieso een prachtapparaat, hoewel een origineel Nederlands kenteken wel misstaat in die showroom.![]()
michel1975 zei:Koopjesjagers schrik je hier inderdaad mee af en dat is denk ook het doel.
Rob0032 zei:
Moderator
Rob0032 zei:
Rob0032 zei:
Guus Leferink zei:Maar Rob, even 1 dingetje
Kun je de foto's in bovenstaande Noorwegen-post verkleinen naar max 800x600?
Ik zie allemaal ( hele gave!) halve auto's