simca1006 zei:
Muddy Bandit, je advertentietekst is duidelijk daar valt niks van te zeggen evenals Horizon zelf. Een plaatje. Alleen wat brengt het je de auto te koop te zetten, vasthouden aan een prijs en niemand (de auto staat volgens jouw tekst al een jaar te koop) het gevraagde bedrag ervoor wil geven.
Gewoon even een laatste poging om alsnog een serieuse liefhebber te vinden na een half jaartje niet meer adverteren.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik er zelf nog wel wat tijd voor vrij kon maken, maar verder als een ritje van 3 km dit jaar is het niet gekomen.
Voor de auto zal het zondermeer beter zijn als deze bij een andere liefhebber terecht komt, maar mocht zo'n liefhebber zich niet aandienen dan sla ik hem liever langdurig op om er in de toekomst alsnog van te kunnen genieten (of aan één van m'n kinderen te geven) als dat ik hem nu voor een dumpprijs van een paar honderd euro weg gooi.
De auto staat me niet in de weg, en financieel is er ook totaal geen noodzaak... het is dus gewoon graag of niet, en zonder gezeur.