D oh
Wegverkenner
Rob0032 zei:
Van wie dan?
Leuk rijtje. Vooral de Mazda pick-up!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:
D' oh zei:
MWH zei:Zeker niet, dat was de XK-65-YK. Het staat me bij dat XBXG ooit gezegd heeft dat er 5 Bleu Olympe BX'en in Nederland zijn overgebleven. Dit zal dan één van de vier zijn. En inderdaad ook van een forummer, te weten Felice.
Moderator
Omdat het een Formel E is? Want die origineel Nederlandse lichtgroene die op Speurders staat vind ik veel leuker.Audi80Coupé zei:Ik vind die Audi leuk, echt leuk. Samen met twee huisgenoten hebben we nu zeven auto's op de parkeerplaats staan, daar kan best nog wel eentje bij. Volgende week maar een telefoontje aan wagen.
Rob0032 zei:MWH zei:Zeker niet, dat was de XK-65-YK. Het staat me bij dat XBXG ooit gezegd heeft dat er 5 Bleu Olympe BX'en in Nederland zijn overgebleven. Dit zal dan één van de vier zijn. En inderdaad ook van een forummer, te weten Felice.
Precies, deze is/was van Felice. Stond altijd in Breda, zo ken ik 'm.
Dat aantal waag ik overigens ernstig te betwijfelen. Zou betekenen dat er drie in Breda staan, plus de ex van Wouter. En dan nog een vijfde over de rest van Nederland... Heb er ook al vaker eentje in die kleur voorbij zien komen. Het is wel een verdomd mooie kleur.
Barri zei:€600 voor een Audi 100 Avant.
<https://link.marktplaats.nl/m964404614>
Dank je voor je reactie.XBXG zei:Rob0032 zei:MWH zei:Zeker niet, dat was de XK-65-YK. Het staat me bij dat XBXG ooit gezegd heeft dat er 5 Bleu Olympe BX'en in Nederland zijn overgebleven. Dit zal dan één van de vier zijn. En inderdaad ook van een forummer, te weten Felice.
Precies, deze is/was van Felice. Stond altijd in Breda, zo ken ik 'm.
Dat aantal waag ik overigens ernstig te betwijfelen. Zou betekenen dat er drie in Breda staan, plus de ex van Wouter. En dan nog een vijfde over de rest van Nederland... Heb er ook al vaker eentje in die kleur voorbij zien komen. Het is wel een verdomd mooie kleur.
Er is helaas geen mogelijkheid om het zeker te weten, aangezien dat niet bij de RDW is te checken.
In Friesland staat sowieso nog een BX GTI automatic in Bleu Olympe, waar inmiddels een dieselmotor in is gelegd.
En dan is er nog deze, die nog steeds bij de eerste eigenaar is.
Barri zei:€600 voor een Audi 100 Avant.
Barri zei:Omdat het een Formel E is? Want die origineel Nederlandse lichtgroene die op Speurders staat vind ik veel leuker.
Dank je voor je reactie.MWH zei:(..)
Er is helaas geen mogelijkheid om het zeker te weten, aangezien dat niet bij de RDW is te checken.
In Friesland staat sowieso nog een BX GTI automatic in Bleu Olympe, waar inmiddels een dieselmotor in is gelegd.
En dan is er nog deze, die nog steeds bij de eerste eigenaar is.
Audi80Coupé zei:Barri zei:€600 voor een Audi 100 Avant.
Duidelijk te zien dat -ie niet 100% verzinkt is, die wielranden willen nog wel eens slecht zijn. Wel leuk, zo'n vroege Avant met het oude type velours interieur!
(..)
Klopt. Dat betekent niet dat er meer van zijn, ga maar na: Er zijn 124000 BX'en in Nederland verkocht, waarvan er nu nog zo'n 2000 over zijn. Als je diezelfde verhouding loslaat op laten we zeggen 500 Bleu Olympe BX'en, dan zouden er daar nog 8 van zijn.Durashift zei:Ik herken de kleur ook wel.. is volgens mij gewoon een reguliere kleur die niet al te veel verkocht werd. In mijn herinnering hadden 'wij' er ook 1 of 2 rijden bij klanten in de regio.MWH zei:Dank je voor je reactie.XBXG zei:Er is helaas geen mogelijkheid om het zeker te weten, aangezien dat niet bij de RDW is te checken.
En dan is er nog deze, die nog steeds bij de eerste eigenaar is.![]()
Je zou denken dat, nu er steeds minder BX'en over zijn, de meeste wel bekend zouden moeten zijn in het wereldje. Maar minder dan 10 is wellicht wel aannemelijk?
Nou, als er per dealer van destijds in een modeljaar 1 of 2 van verkocht zijn.. dan zijn het er toch al een paar honderd van geweest..
Durashift zei:Geen handel voor jullie?
Beetje opknappen.. en dan moet je er, voor zo'n ONK 'Youngtimer' toch nog wel een rooitje of 2 voor kunnen vangen?
Barri zei:
adverteerder zei:Hallo, ik heb nog een visa staan zou hem eerst als winter auto gebruiken maar heb ook nog een gsa
Barri zei:Suzuki Alto uit 1983. Nette prijs. <https://www.speurders.nl/overzicht/autos/alles/f_brandstof-benzine/page/2/te-koop-suzuki-alto-0-8-oldtimer-152900525.html>
![]()
edit: hij mag zelfs mee voor €500. Te verleidelijk![]()
Moderator
Barri zei:
Moderator
Als ze nog iets in prijs dalen durf ik het wel aan. Gewoon even leuk voor de zomer!Rob0032 zei:Wel jammer natuurlijk, want het zijn geweldige auto's. Maar ja, jij, ik en heel veel anderen kopen ze niet.
drivos zei:@ Rob0032
Niet zo enthousiast zijn over die Fiësta, de kilometerteller gaat maar tot 5 cijfers, dus kan evengoed 160 of 260k zijn, gezien de staat onder de motorkap is 60k niet echt realistisch te noemen.
En jezus, wanneer gaan die prijzen van de 911 op hun hoogtepunt zijn, vraag ik mij dan af. Wanneer gaat dit ooit eens downhill? Als er 911 Turbo-nieuwprijzen worden betaald voor oude, listige zwabberporsche's met 2,2 liter motor en mooi teruggedraaide kilometertellers (hoeveel Porsche's die je ziet met km-standen tussen de 120 en 200k, te gek voor woorden), dan is de rek er toch uit? Of niet?
ginkelvanmichiel zei:Die Espace is gewoon een vroege ph2, of de grille, koplampen en voorbumper zijn vervangen.