Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
michel1975 zei:Wat een droeftoeter. Adverteren met een Testarossa van ruim €129.000 met de mededeling werkelijk in nieuwstaat terwijl de bestuurdersstoel gewoon instapschade heeft.Rob0032 zei:
Rob0032 zei:ENTE zei:Lieve help die gele e30 cabrio.
Voor dat geld had je ook de ultieme e30 cabrio kunnen kopen https://www.ruylclassics.nl/bmw20.htm en nog geld overhouden om foute dingen te doen:T
Maar die valt niet in het kwarttarief!![]()
300EW124 zei:michel1975 zei:Wat een droeftoeter. Adverteren met een Testarossa van ruim €129.000 met de mededeling werkelijk in nieuwstaat terwijl de bestuurdersstoel gewoon instapschade heeft.Rob0032 zei:
De passagiersstoel ook. En de advertentie giert van de taalfouten.
520d zei:Het is een prachtig exemplaar, deze iconische Testarossa. Goed dat de verkoper die schades aan de stoelen ook laat zitten, dat is een kleinigheidje voor een koper om op te lossen en doet verder wat mij betreft niet af aan de staat van de auto. Hopelijk komt hij snel bij een liefhebber terecht die de puntjes op de i zet.
Hebben ze die foto`s gemaakt nadat de auto is gekocht in 1975 ofzoRob0032 zei:
D. Elzinga zei:
kiamen zei:D. Elzinga zei:
Als liefhebber van kleine oude jappen, heb zelf zoals sommige weten een charade patrijspoort, stond deze auto al lang op de lijst eens te fotograferen. Ik kom hem namelijk regelmatig tegen in veghel e.o en ook wel eens in schijndel als ik naar mijn werk rij.....tot dat ik gister zag dat ie te koop stond.....een straat van mijn werk af......
Wil het toeval toch dat ik gister mijn pt cruiser verkocht...overbodig....en te duur....
1 en 2 is drie, de Subaru Mini Jumbo staat inmiddels op de oprit ;-) De handelaar had de telefoon roodgloeiend, heb de apps op zijn telefoon gezien.....internationale kopers die per direct geld wilden overmaken zelfs....
Binnenkort meer foto's ;-)
Moderator
Renault15.17 zei:@Barri: dit is inderdaad de A310 die van je collega is geweest.
Rob0032 zei:
Moderator
Durashift zei:Rob0032 zei:
Ongetwijfeld zal er wat lucht in de prijs zitten. Het is wél een bedrijf dat eraan dacht om eens foto's van de onderzijde te maken wanneer de auto toch al op de brug staat. Zie je niet vaak.
En ach, een taalfout. Mij persoonlijk zou een afgestudeerde taalwetenschapper als 'autohandel-eigenaar' nou niet zoveel vertrouwen inboezemen.
Rob0032 zei:
D. Elzinga zei:1988 valt toch niet onder de overgangsregeling?
Durashift zei:Ongetwijfeld zal er wat lucht in de prijs zitten. Het is wél een bedrijf dat eraan dacht om eens foto's van de onderzijde te maken wanneer de auto toch al op de brug staat. Zie je niet vaak.
En ach, een taalfout. Mij persoonlijk zou een afgestudeerde taalwetenschapper als 'autohandel-eigenaar' nou niet zoveel vertrouwen inboezemen.
Landyacht zei:Hoppa, deze heb ik vier dagen geleden voor minder dan de helft verkocht. De markt voor taunussen is op dit moment alles behalve goed en na 70 mails van mensen die hun schoonmoeder wilden inruilen of steeds maar mijn "uiterste laagste prijs" wilden weten en daarna nooit meer wat lieten horen was ik blij dat dit bedrijf zonder gezeur mijn auto kocht. Hij is in prima staat en ik gun ze hun marge, maar deze prijs is een beetje over de top lijkt me.....
Rob0032 zei:Wat jammer joh! Mag ik vragen waarom je 'm weggedaan hebt? In maart was je nog bezeten door nostalgie toen je je topic opende. Wel fijn voor jou dat de verkoop goed ging.
D. Elzinga zei:Rob0032 zei:
1988 valt toch niet onder de overgangsregeling?
Onzin. Prijs hem dan aan zoals die is. Niet in Nieuwstaar. Bij leitner had die in deze staat niet eens in de hal er naast mogen staan. Dan waren eerst de puntjes op de i gezet.JW01 (vanaf een Appel) zei:520d zei:Het is een prachtig exemplaar, deze iconische Testarossa. Goed dat de verkoper die schades aan de stoelen ook laat zitten, dat is een kleinigheidje voor een koper om op te lossen en doet verder wat mij betreft niet af aan de staat van de auto. Hopelijk komt hij snel bij een liefhebber terecht die de puntjes op de i zet.
Amen.![]()
Rob0032 zei:D. Elzinga zei:Rob0032 zei:
1988 valt toch niet onder de overgangsregeling?
Hij heeft het inmiddels aangepast. Hij beweerde dit jaar 120 euro te hebben betaald voor deze auto, maar is (na oeverloos op en neer gemail) kennelijk toch overtuigd geraakt van de waarheid.
Rob0032 zei: