Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt hij is prachtig maar je weet toch wat die ongeveer op moet brengen. Hier sla ik ze niet over alleen als ik in de markt ben en zelf op Mp struin sla ik ze over. Hier vind ik het genieten. 1 van mijn favoriete topics.Rob0032 zei:Bij mij de helft maar. Je ziet dan, zoals bij de Innocenti, bijvoorbeeld dat er van die nep biedingen komen, van een bekende. Alsof iemand begint met 8.000 euro te bieden op een Mini...
Ik denk ook dat ermee de interesse moet worden gepeild. Ik vind het ook irritant hoor, vooral omdat vaak de intentie om 'm daadwerkelijk te verkopen ontbreekt.
Rob0032 zei:Ja, ben ik wel met je eens. Ik bied dan gewoon bizar laag, dan raak je vanzelf wel in gesprek met de verkoper. Of niet.![]()
Rob0032 zei:Fascinerende advertentietekst. Mooi dat de verkoper zo uitgebreid vertelt over deze bijzondere verschijning....
Moderator
Onbegrijpelijk inderdaad. Wat denkt zo iemand?Rob0032 zei:Fascinerende advertentietekst. Mooi dat de verkoper zo uitgebreid vertelt over deze bijzondere verschijning....
Barri zei:Onbegrijpelijk inderdaad. Wat denkt zo iemand?
Adverteerder zei:Goed lopende stoomauto met kenteken en ketelkeuring
Barri zei:Onbegrijpelijk inderdaad. Wat denkt zo iemand?Rob0032 zei:Fascinerende advertentietekst. Mooi dat de verkoper zo uitgebreid vertelt over deze bijzondere verschijning....
Moderator
D. Elzinga zei:Ja, absurd he? Zelfs een kwart van de vraagprijs zou normaliter al vrij veel zijn...
Overigens heeft dit model weinig met de Alto-stamboom van doen. Gewoon een op zichzelf staand sportcoupeetje.
Barri zei:Croma in nieuwstaat: <https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213410643>
D. Elzinga zei:Ja, absurd he? Zelfs een kwart van de vraagprijs zou normaliter al vrij veel zijn...
Overigens heeft dit model weinig met de Alto-stamboom van doen. Gewoon een op zichzelf staand sportcoupeetje.
Barri zei:Ik zit toch wel stevig te kwijlen bij die Croma. Wat een geweldig ding. Helemaal als nieuw, fris kleurtje, prachtig interieur. Maar hij staat zo ver weg...
Moderator
Joël D. zei:Een originele 200 SX. Wanneer zag je dat nou voor het laatst?![]()
Barri zei:Voor dagelijks gebruik toch, Rzasa? Dan lijkt het me meer een oude auto. Voor erbij is het een leuke youngtimer.
@simca1006: pb terug![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei: