Audi80Coupe
Net ingestapt
Leuke Golf, maar doodzonde van dat open dak. De City is ook erg mooi, maar behoorlijk aan de prijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Wel een lelijk ding, ik heb die achterkant nooi kunnen waarderen.
speedtouch zei:Klassiekerrijder zei:Wel een lelijk ding, ik heb die achterkant nooi kunnen waarderen.
Klopt, de gefacelifte ziet er al veel vriendelijker uit!
Moderator
LPG kan er uit. Maar ik had niet gedacht dat ie zo zwaar zou zijn.ginkelvanmichiel zei:Barri, dat kreng weegt 1340 kilo en rijdt op LPG. Laat dat maar aan iemand anders over dus![]()
Barri zei:LPG kan er uit. Maar ik had niet gedacht dat ie zo zwaar zou zijn.ginkelvanmichiel zei:Barri, dat kreng weegt 1340 kilo en rijdt op LPG. Laat dat maar aan iemand anders over dus![]()
Barri zei:Ligt eraan, als je m het jaar rond wil rijden wel...
Astrawez zei:Ondanks dat ik niks met Amerikanen heb vind ik die Corvair toch wel supergaaf zo!
Ook leuk: zeer vroege en erg nette Astra uit 1991
![]()
Moderator
Bedankt! Ik heb het gewijzigd.zootje zei:Om wat voor auto gaat het nu ?Astrawez zei:
Barri zei:W124 coupé in een speciaal kleurtje. En zelfs origineel Nederlands!![]()
Moderator
JW01 (vanaf een Appel) zei:Die Astra staat in Drachten!Verdient wat mij betreft wel een plek in het Opel-museum.
Moderator
Löter Kuck zei:Barri zei:W124 coupé in een speciaal kleurtje. En zelfs origineel Nederlands!![]()
En niet te vergeten "voorzien van een nieuwe laklaag wat profesineel gedaan is"
Errug mooie W123!
Vwrallyteam zei:kwam net deze mooie Lancia tegen en kan het niet laten om de link te delen.
https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/lancia-flaminia-2-8-coupe-1961-152146663.html?sr_ab=1&query=lancia+flaminia&local-postcode=&local-distance_value=0&min_prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
rzasa zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/toyota/m953020915-toyota-corolla-1-3-dx-hb-aut-1986-beige.html?c=347e0191902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr
![]()
Wouter82 zei:Mooie Taunus, en die Bel Air is ook erg leuk. Ben wel benieuwd wat zijn originele kleur was, dit lijkt mij achteraf aangebracht...