Jay DoubleYou
Petrolhead
Jammer dat ze toen helaas wat saai ogende modellen hadden. Dat heeft er bij mij voor gezorgd dat ik het nog steeds niet zo warm krijg van Kia’s.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
D Elzinga zei:https://www.autowereld.nl/kia/sephia/1-6-gtx-automaat-stuurbekrachtiging-lm-velgen-149762-km-n-a-p-apk-t-m-19-8-2022-35310945/details.html?_ga=undefined
![]()
Een automaat, dat is iets om trots op te zijn en dat mogen de achterliggers ook gerust weten![]()
Moderator
Ben je daar zeker van? Vanaf rond die tijd kreeg ie kunststof bumpers, ik denk dat dit één van de eerste exemplaren is met die kunststof bumpers.Klassiekerrijder zei:Die rode Golf 1 met RZ-kenteken had stalen bumpers moeten hebben.
Mijn ouders kochten een Golf met RV-kenteken, die had stalen bumpers. Het duurde daarna nog geruime tijd tot VW overstapte, toen waren de X-kentekens al in roulatie.Barri zei:Ben je daar zeker van? Vanaf rond die tijd kreeg ie kunststof bumpers, ik denk dat dit één van de eerste exemplaren is met die kunststof bumpers.Klassiekerrijder zei:Die rode Golf 1 met RZ-kenteken had stalen bumpers moeten hebben.
Wouter82 zei:Maar zie die stickers er maar eens fatsoenlijk af te krijgen![]()
Moderator
Muddy Bandit zei:Wouter82 zei:Maar zie die stickers er maar eens fatsoenlijk af te krijgen![]()
Met een fohn, caramelschijf en remmenreiniger is dat een halve dag werk, prima te doen.
Blijf je altijd zien als ze er een tijd op gezeten hebben. De lak is verkleurd, maar waar de sticker gezeten heeft is het beschermd, dus minder of niet verkleurd.Wouter82 zei:Zo heb ik ook eens een NL-sticker van een auto laten verwijderen, maar als je goed kijkt zie je het nog steeds.
Is in maart 2018 getaxeerd op 22.000 euro.
Nissan GTR R34 zei:Blijf je altijd zien als ze er een tijd op gezeten hebben. De lak is verkleurd, maar waar de sticker gezeten heeft is het beschermd, dus minder of niet verkleurd.Wouter82 zei:Zo heb ik ook eens een NL-sticker van een auto laten verwijderen, maar als je goed kijkt zie je het nog steeds.
Moderator
Er zijn in Zwitserland wel GM auto's in elkaar geschroefd, net als in Antwerpen. Kwamen in onderdelen vanuit Amerika, voornamelijk om de importheffing te omzeilen. Maar om dat nu 'productie' te noemen...Wouter82 zei:Die Olds lijkt mij toch niet geproduceerd in Zwitserland?![]()
Barri zei:Er zijn in Zwitserland wel GM auto's in elkaar geschroefd, net als in Antwerpen. Kwamen in onderdelen vanuit Amerika, voornamelijk om de importheffing te omzeilen. Maar om dat nu 'productie' te noemen...Wouter82 zei:Die Olds lijkt mij toch niet geproduceerd in Zwitserland?![]()
Moderator
Een laat Golf 2 interieur inderdaad. Madison uitvoering denk ik? En de wielkasten achter zijn zwart geverfd lijkt het. Viezig ding toch wel.D Elzinga zei:Sowieso een auto waaraan een hoop verbouwd is zo te zien. Verkeerde en te grote wielen, interieur uit een Golf II(?), ander blok, en een andere tint rood/roze op de voorspatborden...
Klopt, zie de achterbank... de leuning past helemaal niet. Stootstrips kloppen ook niet, verkeerd stuur, verkeerde bumpers, verkeerde spiegels. Echt een puinhoop. En duidelijk overgeschilderd, in '77 had je Marsrood en dat was meer oranje dan dit.D Elzinga zei:Sowieso een auto waaraan een hoop verbouwd is zo te zien. Verkeerde en te grote wielen, interieur uit een Golf II(?), ander blok, en een andere tint rood/roze op de voorspatborden...
323tiCompact zei:Renault 5
Autoscout
De TS is slechts in een korte periode gebouwd en werd opgevolgd door de veel kostbaardere Alpine en Turbo.
Klopt, die is al na korte tijd (1 jaar?) vervangen door de TS.rzasa zei:In de war met de LS.
Klassiekerrijder zei:Klopt, die is al na korte tijd (1 jaar?) vervangen door de TS.rzasa zei:In de war met de LS.