Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Volvo 740 Limo
2ehands.be
$_85.JPG

Ford Fiesta
2ehands.be
$_85.JPG

Volvo 460 Turbo
2ehands.be
$_85.JPG

Skoda Felicia
2ehands.be
$_85.JPG

Volvo 340
Marktplaats
$_85.JPG

Rover Montego
Marktplaats
$_85.JPG

Opel Calibra
Marktplaats
$_85.JPG

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1732552884-1990-rover-montego-1-6sl-lhd.html?previousPage=vip

$_85.JPG

Een Belgische Montego die door een Brit uit Nederland is gehaald en nu weer op marktplaats staat:D

Even terzijde: de finnik website is vernieuwd, eerst kon je alleen op de app zien hoe lang een eigenaar een auto heeft gehad, en wat voor soort eigenaar, nu ook op de website, vroeger kon je het op zomoto zien.

JFR zei:
Even terzijde: de finnik website is vernieuwd, eerst kon je alleen op de app zien hoe lang een eigenaar een auto heeft gehad, en wat voor soort eigenaar, nu ook op de website, vroeger kon je het op zomoto zien.
Ja, ook de sloopdatum is nu ook op de site te zien (was voorheen alleen in de app). Deze verbetering lijkt echt een vooruitgang.

Dat Swiftje lijkt me voor 3k echt een leuke manier om nog jarenlang heel goedkoop te rijden.

Ik was eerst wat sceptisch over die Swift want 5-cijferige teller. Maar het onserhoudsboekje liegt er niet om, elk jaar netjes een beurt zelfs bij minder dan 1000 km per jaar (y)

Dat bij veel van die Corsaatjes de onderste helft matzwart is gerold om eea te verbergen is al erg genoeg, maar de hele auto?o_O

Geweldige Kadett uit 1985!
https://link.marktplaats.nl/m1733985474?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

De Baleno is de betere keus tov de Swift

Wegenbelasting, verzekering en brandstof scheelt niet veel, de Baleno is mucho robuuster qua onderhoud en rijcomfort.

Witje87 zei:
De Baleno is de betere keus tov de Swift

Wegenbelasting, verzekering en brandstof scheelt niet veel, de Baleno is mucho robuuster qua onderhoud en rijcomfort.

Beiden zijn gewoon motordonoren voor de Samurai.:)

Voor de Facebookers, een SsangYong Rodius diesel voor 1800 euro :) <https://www.facebook.com/marketplace/item/618640739534179>

Leuk ding die Mondeo, eigenlijk vind ik ze lelijk maar zo een heel laat volgehangen exemplaar heeft wel wat. Het 'hout' in het interieur past er ook perfect bij.

Wow, een Marbella CLX! Dat is ook even zeldzaam! Destijds de duurste uitvoering, met klapraampjes, getint glas, luxe vloerbedekking, laagprofiel banden, H4 koplampen!

Dat is me toch een partij luxe! Een moeder van een studievriend had in die tijd een Marbella waar niet eens alarmlichten op zaten o_O

Klopt, die waren tot ca. 1990 alleen standaard op de GLX/CLX en hoger! Maar wel een optie. Mijn Marbella GL heeft ze. (maar ja, die mensen gaven er toen ook dik 15 mille in guldens aan uit)

Volgensmij zat hij samen in het 'veiligheidspakket' waar ook de ruitenwisser met intervalstand toe behoorde, een twee-standen ontwaseming en een tankdop met slot. Ik meen dat het iets van 250 gulden kostte. Het zat ook gewoonweg niet in de kabelboom.

Ja dat wel! In Nederland in ieder geval. In België was ook nog de LE leverbaar, en die had een geharde voorruit en geen achterruitverwarming, en ook geen hoofdsteunen.

Voor de Facebookers onder ons, een leuke Felicia: <https://www.facebook.com/marketplace/item/208014624617473>
Enige kleine gebrek: zonneklep bestuurder functioneert niet helemaal naar behoren
:D :D

Tja leuk. echt een 90er kleur, goede km stand en leuke prijs.

Hoe kan het toch dat ik de eerste mondeo's zo aantrekkleijk vind, tot een paar jaar terug kon dit echt niet.
Facelift, GHia, automaat, hout, geen station, cruise controle/alle opties en dan die kleur, TOP(y)

[sub]Kijkend naar dit topic droom ik wel eens weg van wat nou als mn dailly er mee kapt, dan ga ik hier shoppen, heerlijk.[/sub]
[sup]BTW Jan Los heeft ook weer wat leuks staan[/sup]

En anders is er nog deze opknapper voor 1/3e van de prijs. Maar ja, dat verschil zal wel een stuk kleiner zijn als je er eenmaal klaar mee bent.;)

Edit: wel met minder vermogen dan.

Terug
Bovenaan