A
Anoniem
Guest
Wat een snoepje, deze vintage Ducato! Het is dat ik niet meer in NL woon en druk bezig ben een huis te kopen, anders wist ik het wel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/page/3/citroen-ax-escapade-187140673.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=2000
![]()
Paul Jonkers zei:Foto's van twee verschillende auto's.
Akkerb0er zei:Zo hee, wat goed gezien.
Ik denk dat het kenteken op de laatste foto HG-ZB-05 is en dan vind je toch wat vage data. APK 22-06-'08..?
En XH-54-BZ geeft 'onbekend'..
Jay DoubleYou zei:Zo zie je die generatie TT nog weinig, zo zonder spoiler. Een modificatie die later op veel exemplaren is toegepast.
Engineer2 zei:Jay DoubleYou zei:Zo zie je die generatie TT nog weinig, zo zonder spoiler. Een modificatie die later op veel exemplaren is toegepast.
Een terugroepactie zelfs. Aerodynamische instabiliteit. Alleen sommigen hebben daar geen gehoor aan gegeven en toendertijd hield de RDW dat nog niet bij.
Moderator
Was het niet zo dat je ook kon kiezen voor alleen de ESP aanpassing, dus zonder spoiler? Dan moest je wel een document tekenen dat je de fabrikant niet aansprakelijk kon stellen wanneer je de controle verloor op hoge snelheid.Engineer2 zei:Jay DoubleYou zei:Zo zie je die generatie TT nog weinig, zo zonder spoiler. Een modificatie die later op veel exemplaren is toegepast.
Een terugroepactie zelfs. Aerodynamische instabiliteit. Alleen sommigen hebben daar geen gehoor aan gegeven en toendertijd hield de RDW dat nog niet bij.
Precies! Misschien zit er 67.000 euro in die zakken.Epica zei:@rzasa vast en zeker goud, want het is wel een heel erg hoge bedrag wat ze er voor vragen.
Sjon77 zei:Verkoper van de VW Derby beweerd dat er een 1.3 60pk in zit: onmogelijk of geen originele motor. De 1.3 kwam na de zomervakantie van 1977 en de Derby is juni 1977 gekentekend. Ik denk gewoon een 1.1 50pk (niks mis mee, dat rijdt prima), omdat de 1.1 60pk (voorloper van de 1.3 60pk) voornamelijk (uitsluitend?) in de GLS-uitvoering geleverd is.
Na de opknapbeurt heb ik deze Derby nog niet in 't echie kunnen bewonderen, zo vanaf foto een mooi exemplaar: het is dat ik er al eentje heb...
Daar kan je wel eens gelijk in hebben, volgens het kenteken is hij grijs, nu ken ik minstens 50 tinten grijs maar deze niet.929V6 zei:Stond die 616 begin dit jaar niet in het grijs, en in een heel slechte staat te koop? Als dat zo is vermoed ik dat hij met de spuitbus is opgelapt.
Gilletti zei:Dat FIAT busje is wel heel erg gaaf zeg!
Bij die Kadett kun je nog wel 100.000 km optellen denk ik.
Denk dat dat wel meevalt, die Kadett ziet er nog uit als nieuw, alleen de bumpers zijn verkleurd maar zelfs de rode lak ziet er nog gaaf uit.Gilletti zei:Dat FIAT busje is wel heel erg gaaf zeg!
Bij die Kadett kun je nog wel 100.000 km optellen denk ik.
Gilletti zei:Dat FIAT busje is wel heel erg gaaf zeg!
Ik vind het linker voorscherm er nou niet echt netjes uitzien of is het gewoon heel slecht op de foto gezet.Micha D zei:Die R15 is in het echt ook super netjes.
Moderator
Moderator
Extreem bijzonder is dat bij deze auto een extra body geleverd wordt met een giga hoeveelheid aan onderdelen.