Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kever1 zei:Helaas ben ik genoodzaakt mijn fantastische Oakgrüne Golf GT Special 1.8 met 77.000 km op de teller (zie autoweek reviews) in te ruilen tegen iets anders. Het gaat nu waarschijnlijk snel. Heb nog overwogen hem op mp te zetten, maar daar heb ik jammer genoeg nu geen tijd en gelegenheid voor.
Kever1 zei:Waar kan ik die vinden?
stephane32 zei:Die plek op Speurders is al prima. Adverteren hier is niet toegestaan.
Ivanov
AutoWeek Moderator
De nieuwe coalitie heeft bepaald dat “door het instellen van een milieuzone en het hanteren van lagere parkeertarieven voor emissieloze auto’s gemeenten instrumenten hebben om de luchtkwaliteit in binnensteden te verbeteren. Er zal één systeem met eenduidige categorieën en borden voor milieuzones worden ingevoerd.
Moderator
Audi80Coupé zei:Bedankt!
Het is inderdaad een 5-bak en hij heeft 162.000 gelopen. Toen hij in '93 van eigenaar wisselde had hij slechts 9000 op de teller staan!
Verbleekte bumpers inderdaad en ook de rest van de strippen zijn wel eens zwarter geweest. Hij heeft ook een blauwe bies over de bumpers gehad, deze is nog wel aanwezig alleen bijna volledig wit verbleekt. Dus dat wordt ook nog een klusje!
MRS zei:Golfjes II /Jetta II na bouwjaar 1987 ( de kwartregeling ) zullen op de duur schaars worden omdat deze type auto's niet bewaard zullen blijven als oldtimer object.
Ik als Golf liefhebber ben bereid dit bedrag voor de wegen belasting wel te betalen.Stif zei:Dit begrijp ik dan niet zo, wat is nou eigenlijk het verschil tussen een golf van voor 87 en daarna(tot92)?
Een golfII liefhebber maakt het toch niet uit?
D. Elzinga zei:Weet iemand voor welke uitvoering deze tellerbak die ik zojuist heb opgeduikeld, is bedoeld? Gaat tot 220, maar is niet voor een GTI want die heeft altijd een toerenteller, lijkt me. 1.8 dan?
MRS zei:Over de Golf 10 Millionen , jubileum uitvoeringen, horen daar geen stickers aan de zijkant bij de deur en achter bij het logo te zitten ?