Mechanix
Kilometervreter
Phoenixrood74 zei:Bedankt (ook aan Mechanix en D. Elzinga)! Hij houdt hem zeker origineel. Ik heb hem gisteren gevraagd of hij hem s.v.p. niet verder wil verlagen, waarop zijn antwoord was: nee, eerder verhogen. M.a.w.: terug naar origineel. Hij gaat de (nieuwe, maar slechte) Minerva-banden ook vervangen door iets beters en ging als eerste iets aan de uitlaat doen. Die uitlaat vond ik al wat vreemd, omdat het een sportuitlaat was zonder sierstuk, maar gisteren bleek (als ik het goed heb onthouden) dat er gewoon twee dempers uitgehaald waren. Er bleek ook cv op te zitten, maar die werkte dus niet. Het bijzondere vond ik wel dat hij hij niet zozeer op de Fire & Ice-uitvoering af kwam, maar op het feit dat het een mooie Golf met 1.8-motor is.Goedendag zei:Gefeliciteerd. Dat scheelt in ieder geval in vaste lasten. Mooi dat het een liefhebber is. Nu nog maar hopen dat hij hem origineel houdt.
Hoe dan ook, ik denk dat hij de auto technisch gaat verbeteren en goed voor gaat zorgen. Ik was er gisteren wel even beduusd van dat ik hem zomaar kwijt was. Nu snel zo goedkoop mogelijk dagelijks vervoer vinden. En ik blijf dit topic natuurlijk wel gewoon volgen, zeker nu ik zoveel van jullie al eens live heb ontmoet. Bij een volgende Golf/Jetta-meeting probeer ik er weer gewoon bij te zijn, in een andere auto met claxon.
Je hebt je Passat natuurlijk nog, je bent en blijft dus een VW-rijder!