Het grote stel je voor topic!

Loupster schreef:

QuoteMosPos schreef:

Goede morgen,

Ik ben Bart, woon in Ens, 16 Jaar, en houdt enorm van auto's. Mn Favourite:
- Ferrari F430
- McLaren SLR 722
- Porsche Carrera GT
- Pagani Zonda
- Nissan Skyline GT-R V-Spec

Ik heb me ooit aangemeld omdat ik ook wou reageren op het Nurburgring webcam topic.
Nouja, cya

Dromen is leuk hè.

dan maar wachten op die 23.9 miljoen:)

Ik zal mij na al die posts ook eens voorstellen :p Hier en daar heb ik dat misschien al een klein beetje gedaan, maar goed, beter teveel dan te weinig.

Ik ben Rutger, 21 jaar (binnenkort 22) en kom uit het Brabantse Geldrop, gelegen 3 km ten oosten van Eindhoven. Ik doe de opleiding SPW activiteitenbegeleiding en loop daarvoor stage in een verzorgings-centrum in Eindhoven.

Misschien kennen sommigen mij van de poetsmeeting in Baarn afgelopen juli. Daar ben ik met Rens (x-trailrijder op dit forum) druk aan het poetsen geweest.

Dan mijn auto: dit is mijn eerste en ik heb hem sinds 4,5 maanden :D tot volle tevredenheid.
HPIM1145.jpg

Inderdaad, een Toyota Starlet uit '91, gekocht van een Toyota-monteur voor niet veel geld, lekker gunstige km-stand (125.000 nu) en een lekker pittige 1300 motor met 5-bak.

HPIM1146.jpg

Brengt mij elke dag trouw naar school en stage :)

En de auto van ons mam, een Toyota Yaris 1.3 Linea Sol uit 2005:
HPIM1055.jpg

En ons pap z'n auto, een Fiat Croma 2.2 uit 2006:
HPIM1030.jpg

He,

ik ben Arno, 18 jaar oud en werkzaam bij Defensie. Zoals de nick al doet vermoeden ben ik helemaal gek van Honda. Ik rij dan nu ook sinds een half jaar een dikke Civic Coupé en ben er zeer blij mee.
Ik heb me dan ook aangemeld om jullie allemaal te bekeren tot het beste automerk van de wereld :p

Ik ben nieuw en ik stel me dus maar even voor, wel zo beleefd. :cool: Mijn naam is Matthijs, ben 24 jaar en in het dagelijks leven student Frans en derhalve zwaar Francofiel wat zich ook uit in mijn smaak voor wat betreft auto's (voor een Italiaanse schone ben ik ook wel te porren :cool:). Omdat ik een arme student ben met (nog) onbetaald stage doe ik een auto samen met mijn moeder; te weten een Renault Mégane 1.4 16V RN uit 2000 maar in de tussentijd ben ik hard aan het sparen voor een zwevend tapijt uit het Franse land. Zo een die je goed moet verzorgen omdat ze anders niet altijd goed wil luisteren maar waar je desondanks met heel je hart van houdt.

mitsubishiEVO schreef:

QuoteG-KlasseGek schreef:

Quotein het dagelijks leven student Frans

mooie taal

WELKOM!

Maar K*T mensen

Ja, ze zijn niet erg geliefd, waar ik ook kom. :D

Hoi!:)

Ik heet Justin, Ik ben 15 jaar en ik ben woonachtig in Oosterbeek (in de buurt van Arnhem)

Mijn hobby is auto's:)})

Ik spaar 1:18 auto's,ik heb natuurlijk geen 1:1 auto

Verder weet ik eigelijk niets meer te vertellen

RENAULT LAGUNA II schreef:

Dat is naar mijn idee niet de juiste instelling
Desondanks veel plezier op het forum!

greetz
R.L.
Kun je dat ook een keer tegen die Volvo boys zeggen:).

<MP>

Hallo,

Ik wil mij ook even voorstellen.

Ik ben Kevin, ik ben 18 jaar en mijn woonplaats is Sneek (Friesland.
Mijn grootste hobby is uiteraard auto's:D. Mijn hobby vertaald zich in het verzamelen van Brochures en het verzamelen van miniaturen. Mij autominiaturen collectie bestaat ui ongeveer 600 stuks. het automerk dat bij mij op nummer 1 staat is Audi en op 2 Opel. De studierichting die ik tot 06-2007 volg is MBO handel, na deze opleidng ga ik naar het IVA.

mitsubishiEVO schreef:

QuoteG-KlasseGek schreef:

Quotein het dagelijks leven student Frans

mooie taal

WELKOM!

Maar K*T mensen
jammer dat ze geen andere talen spreken idd:)

Hallo!

Ik ben hier ook nieuw en dus ff voorstellen:
Mijn naam is Jeffrey, ik ben 17 jaar en woon in Oostrozebeke (België). Ik volg als opleiding vrachtwagenchauffeur.Naast trucks ben ik dus ook autoliefhebber. Een eigen auto heb ik nog niet, maar dat zal waarschijnlijk de VW Golf III 1.4 worden van m'n ouders. Foto's daarvan komen er binnen een paar uur, ik moet 'm toch nog een wasbeurt geven.

Tot dan! ;)

Dag allen,

Ben hier al een tijdje bezig, maar ik heb me nog niet echt voorgesteld. Ik heet Bart, ben 21 jaar, hoop volgende maand af te rijden en ben nu een weekje eigenaar van een Suzuki Swift 1.0 GLS uit 1998. Die zal gestald worden op een oprit in een klein Drents dorpje nabij Westerbork/ Beilen.

hallo, kzal me s voorstellen, ben nog niet zo oud en heb 2 auto.s: een vw polo nieuw model en een jaguar xj. ben tevens manager van een rijschool en al wat jaartjes onderweg geweest als rij-instructeur.
Dit zegt niet dat ik alles weet maar wel goed vooruit kijk. als ik zo lees op dit forum dan zie ik een hoop mensen die dat nog moeten leren.
nederland heeft veeel wannabe-chauffeurs en enkele chauffeurs.

Mijn credo : uche uche, achter mij

CorsaFahrer schreef:

Hallo,

Ik wil mij ook even voorstellen.

Ik ben Kevin, ik ben 18 jaar en mijn woonplaats is Sneek (Friesland.
Mijn grootste hobby is uiteraard auto's. Mijn hobby vertaald zich in het verzamelen van Brochures en het verzamelen van miniaturen. Mij autominiaturen collectie bestaat ui ongeveer 600 stuks. het automerk dat bij mij op nummer 1 staat is Audi en op 2 Opel. De studierichting die ik tot 06-2007 volg is MBO handel, na deze opleidng ga ik naar het IVA.

Welkom! :D
Je woont btw maar 6 km van mij vandaan. :p

Hallo,

Ik ben Adib, Iva-Driebergen student 20 jaar ( Administrator @ Scooter-Power.nl/forums )
En ben al sinds jongs af betrokken en groot fan van 2 Takt en Auto`s.
Me vader is al reeds ruim 25 jaar werkende bij Mercedes-Benz Stergam B.v te zuid-oost.
Daarom ook groot Benz fan! Ik kwam dit board versterken en om de zelfde passie te delen.
Dus jullie zullen mij hier en daar in wat interesante topics zien opduiken.

Noujah, dit is al een hele omschrijving.
Hopelijk tot gauw in een topic!

Groetjes

zal ik me dan ook maar eens voorstellen...
wat je niet in't "profiel" vindt...
ben 40 voorbij (enkele jaren:))
ben meestal niet iemand die de dingen verbloemt...
sommige mensen snappen mijn sarcasme/ironie niet,'t kan soms wel van een vreemde soort zijn...
gebruik daar soms wel kwetsende gebeurtenissen uit het verleden voor,
die ik dan in't belachelijke trek,
maar heb echt niet de intentie mensen daar diep mee te raken...
(! dit was een lichte vorm van excuus richting WOFje....)
ben ook echte italofiel, auto's, eten, cultuur, me vriendin is een half-Italiaanse,
kortom het hele land dus...
de rest mot je maar vragen...en houdt het zout dan maar klaar...:)

Ik zal mij ook maar even voorstellen,

Ik ben Bob, 19 jaar en woon in het oosten van het land. Ik studeer Small Business & Retail Management(HBO) en ik zit nu in het 3e jaar.
Al sinds kleins af aan autofreak en ik zoek dan ook altijd de auto's van mijn ouders uit!

Thuis hebben wij een Mercedes G400 cdi uit 2003(Pap) (Wordt binnenkort vervangen) een Seat Ibiza cupra uit 2004 (Mams) en ik zelf rij met de enige Suzuki Alto in Nederland met Xenon:)

Ik zal me ook wel even voorstellen :)

Ik ben joey woon in Aalten (Achterhoek, boereeen) net half jaartje 18 en heb mijn rijbewijs ook net iets langer als een maandje:D
Tot mijn verbazing had ik al een account hier op het forum, kwam ik van de week achter :p

En mijn eerste auto word waarschijnlijk een peugeot 106 (y)

Mvg, joey.

Heey, ben Jaap uit liessel (zuid-oost brabant waar dr nog wege zijn waar je kunt doorrijden zonder te veel verkeershindernissen)
net niew, spaar (net as ene justin) ook 1:18
16 jaar, en zo gouw ik 18 ben, staat r n auto van MIJ voor de deur
de audi S6 die bij ons in de buurt rondrijdt is helaas nie van spap, maar da komt nog wel;)
en liefelings auto?
vanalles, as t maar origineel is, en ferrari is dat helaas deze tijd niet meer
dus doe mij maar maar lambo, morgan, lotus, porsche gt3 of noble, lekker puur en origineel:D

dankje voiture

heb zelf en "licht opgevoerd" brommertje en kom wel eens in helmond, dan weet je precies waarom ik blij ben dat ik niet in een stad woon, gewoon rijden (als de situatie het toelaat).

:p

japyotje schreef:

dankje voiture

heb zelf en "licht opgevoerd" brommertje en kom wel eens in helmond, dan weet je precies waarom ik blij ben dat ik niet in een stad woon, gewoon rijden (als de situatie het toelaat).

Welkom, wat moet ik onder licht opgevoerd verstaan:confused:

Hallo, mijn naam is Richard Karreman. Rij een Vectra A 2.0i GT '91 en een Astra 1.6i station uit '95.
Uiteraard ben ik een Opel liefhebber.

japyotje schreef:

Heey, ben Jaap uit liessel (zuid-oost brabant waar dr nog wege zijn waar je kunt doorrijden zonder te veel verkeershindernissen)
net niew, spaar (net as ene justin) ook 1:18
16 jaar, en zo gouw ik 18 ben, staat r n auto van MIJ voor de deur
de audi S6 die bij ons in de buurt rondrijdt is helaas nie van spap, maar da komt nog wel
en liefelings auto?
vanalles, as t maar origineel is, en ferrari is dat helaas deze tijd niet meer
dus doe mij maar maar lambo, morgan, lotus, porsche gt3 of noble, lekker puur en origineel

Wanneer komt babelfish met een MSN-Nederlands vertaaloptie?

Net nieuw en ook uit de bollenstreek.
Hoi allemaal, ik ben Alexander, 23, uit noordwijkerhout. Aston martine en Carb vonden dat ik me ook maar eens aan moest melden op het forum hier zodat ik meteen kan helpen met de puzzelrit in april... dus bij deze :)
Ik rijd een donkerblauwe Golf Mk1 Cabrio uit 1986, met veel plezier en zoveelmogenlijk topless :D
Groetjes

Ik ben 40 en kakelvers.
Binnenkort (?) heb ik de beschikking over een C4P ligne business, kleur Burlat rood.
Cipic

Hallo, heb al wel eerder gepost, maar zal me ff "officieel" voorstellen.
Ik ben 19 ( 16-5-1987) ik heb een 206 GTI

Lamp

Terug
Bovenaan