Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Germancars zei:D. Elzinga zei:
als iedereen zich voor gaat stellen, dan lijkt het wel zo'n datesite
ja ik weet het ik ben hobbyloos
Germancars zei:ow ik heb me nog niet voorgesteld oeps
A110-50 zei:Germancars zei:D. Elzinga zei:
als iedereen zich voor gaat stellen, dan lijkt het wel zo'n datesite
ja ik weet het ik ben hobbyloos
Grappig, las net een nieuw topic waar iemand vindt dat er teveel gezeurd werd hier. Deze reactie past daar zeker bij!
JW01 (vanaf een Appel) zei:Welkom, Joris. Dan zul je het schaalmodellentopic vast ook leuk vinden!
Powerdome zei:(overigens geen vlaflip en 507 of andere fanboy praktijken van mijn kant
Rob076 zei:Powerdome zei:(overigens geen vlaflip en 507 of andere fanboy praktijken van mijn kant
Die snap ik niet...
Maar welkom, naamgenoot!
Mijn excuses, aangepast.Soloman zei:Men rijbewijs?![]()
Je mag op je 17e examen doen. Dan moet je tot je 18e met een 'begeleider' rijden. Je moet een speciale pas hebben waarop de namen van de 'begeleiders' staan. Als je dan 18 bent, mag je alleen de weg op. Ze doen dit om de jeugd veiliger te laten rijden.Soloman zei:Ok!
Veel succes met je rijbewijs!
Maar hoe zit dat nou, was het niet dat je pas op je achttiende pas mag gaan rijden? Ik weet dat eerder lessen mag.
ja, sorry, ik volg het allemaal niet zo. Ik mocht heel lang geleden pas op mijn achttiende voor het eerst achter het stuur zitten.:T