Het grote stel je voor topic!

uit dat topic heb ik kunnen concluderen dat niemand het erg vind dat er gezeurd wordt dus doe ik dat ook
ps heb mn alias veranderd

het topic is verwijderd, ik citeer nu het bericht wat ik kreeg:

Ik heb je topic over gezeur in topics verwijderd wegens gezeur in het topic. Voegt mijns inziens niets toe aan het forum.

Met vriendelijke groet,

Yellow Cab (Christiaan)
Autoweek-moderator

Maar nu zal ik me eens voorstellen:
Naam: Joris
Leeftijd: 15 lol
Hobby's: Modelauto's sparen (1:18) en judo

Nee, ik ga nu niet mezelf hier voorstellen. Maar ik kwam vorige week een 'dubbel-interview' tegen met een AW-redacteur. En aangezien zijn naam regelmatig hier op het forum terugkomt, al was het alleen maar om de spel- en schrijffouten die hij maakt, dacht ik dat het wel ardig was om eens dit stukje background over zo iemand te plaatsen. Het bijzondere daarvan is bijvoorbeeld, dat hij zichzelf wel streng vindt als het op de Nederlandse taal aankomt, zo blijkt.

augnsy.png

Dus dan voeg ik mij eraan toe:

Mijn naam is Rik Vlaskamp en ik ben een projectontwikkelaar uit Oosterhout. Omdat ik voor mijn werk vaak in het buitenland zit, heb ik geen behoefte aan een grote auto in Nederland. Maar ik ben wel best tevreden en zelfs een beetje trots op mijn Volkswagen Polo. :p

Ik wil me hier ook even voorstellen. Ik ben al sinds m'n jeugd een groot autoliefhebber. Inmiddels ben ik twintig jaar oud, heb ik een rijbewijs en ben ik al aan m'n derde auto bezig. Na twee Fiats rij ik nu Ford. Mijn naam is vrij makkelijk. Gewoon m'n gebruikersnaam achterstevoren lezen.

Naam: Roy Renders
Leeftijd: 16 jaar en 7maandjes :D
Hobbys: Fotografie, Tuning, Auto's,...
Auto: Audi 90 2.3e
2wieler: Piaggio typhoon met een gereviseerd blok er onder.
Studie: Office assistent
Job: Job student bij een Citroën garage.

Ik ben Nelis, ben bijna 30 jaar en rijd in een Opel Corsa Ecoflex. Zelf werk ik door het gehele land waardoor ik erg vaak asfalt zie!

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Robbert en ik ben 28 jaartjes oud. Zoals mijn nick doet vermoeden ben ik in het bezit van een BMW. Helaas geen M, maar een 318ti uit 1998 (overigens geen vlaflip en 507 of andere fanboy praktijken van mijn kant ;). Ik lees af en toe al mee op dit forum en vind het onderdeel stamgasten erg leuk! Daarnaast ben ik geinteresseerd in autonieuws. Hopelijk zal ik in de toekomst ook ea kunnen posten.

groeten!

Rob076 zei:
Powerdome zei:
(overigens geen vlaflip en 507 of andere fanboy praktijken van mijn kant

Die snap ik niet...

Maar welkom, naamgenoot!

Dank! Ik doel op een paar mensen die op de nieuwspagina altijd anti vag of whatever ander merk negatief reageren. Ik ben niet blind voor andere merken wil ik er mee zeggen, maar eigenlijk doet dat er verder niet toe.

Hallo allemaal!
Ik weet vrijwel zeker dat een aantal mensen mij hier wel zullen kennen, de digitale wereld is immers klein en ik denk dat ik wel wat bekenden ga tegenkomen... ik ben dus Jasper, heb samen met een compagnon een eigen bedrijf in mediaproductie (video, fotografie, 3D, animatie, webdesign, etc) en werk daarnaast parttime voor een video productie bedrijf in Utrecht. In mijn vrije tijd besteed ik graag zoveel mogelijk uurtjes aan auto's, al dan niet die van mijzelf.

Mijn eerste auto was een Mazda MX-5 NA 1.6 uit 1991, niet geheel standaard, maar met een Greddy Turbo kitje (~145pk), koni coilovers, BBS velgen, etc. etc. Heel mooi wagentje, groen met bruin leer, etc. Maar dan gaat het toch naar meer smaken. ;) Mijn tweede en huidige auto is weer een MX-5, deze heb ik sinds November 2010. Dit keer een NB uit 1998, 1.8L in Grace Green Mica. Totaal niet standaard meer! Samen met een goede vriend hebben we hem helemaal aangepast, een soort van never ending story. Op dit moment zo'n 245pk en 300nm dankzij o.a. een complete Flyin' Miata turbo kit. Maar ook remmen (Wilwood 4pot big brakes) , veiligheid (TR Lane rolbeugel) en overige dingen zijn aangepast. Uitlaat, coilovers, sparco stoeltjes, you name it!

Waanzinnige wagen en enorm veel lol, dit is echt letterlijk mijn alles. ;) Toch jeukt het stiekem om weer eens iets anders te pakken. Mijn ideeën wisselen echt per week, dus jullie zullen mij moeten helpen! Is ook altijd een droom van me geweest om het circuit op te gaan, maar omdat deze auto letterlijk mijn alles is (mijn life savings :D) gaat het met deze auto niet meer gebeuren, ookal is hij er een beetje op aangeoast....

Ik zal binnenkort nog wel een keer een topic aanmaken in 'mijn auto'.

7382112122_c2867a8798_c.jpg

Poeh, nog nooit getest, maar dat moet toch wel rap kunnen denk ik. :D Zeker onder de 6sec denk ik. (In z'n 2 haalt hij de 100)
PK/gewochtverhouding zit je gelijk aan een E46 M3 en die doet het in onder de 5sec...

Aangezien ik mijn rijbewijs vannochtend heb opgehaald ga ik ook maar eens actief worden op het forum :)
Ik ben Pim, 17 jaar en woon in Borculo. Ik heb altijd al een liefde voor auto's gehad en dus was ik zeer blij dat ik men rijbewijs binnen had.
Ik ben naast liefhebber van auto's ook verzamelaar van Kleine modelauto's (SIKU en NOREV) en ook verzamel ik Transformers.
Om dit te bekostigen werk ik bij een groenteboer, waar ik in de bezorging ga als ik straks 18 ben. helaas moet ik dan beginnen in een Nissan Vanette waarvan de 1ste of 2de versnelling het niet meer echt goed doet.
Ik doe op het moment 5 HAVO en wil volgend jaar Bedrijfskunde MER gaan doen.
zijn ouder hebben de volgende auto's:
-Nissan Qashqai 2.0 (2009) Rood.
-Renault Twingo 1.2 (2012) Zwart.
Ik hoop dat ik ook een auto kan bekostigen straks want dat zou helemaal mooi zijn :).
Vragen zijn natuurlijk welkom.

Ok!
Veel succes met je rijbewijs!
Maar hoe zit dat nou, was het niet dat je pas op je achttiende pas mag gaan rijden? Ik weet dat eerder lessen mag.
ja, sorry, ik volg het allemaal niet zo. Ik mocht heel lang geleden pas op mijn achttiende voor het eerst achter het stuur zitten.:T

Soloman zei:
Ok!
Veel succes met je rijbewijs!
Maar hoe zit dat nou, was het niet dat je pas op je achttiende pas mag gaan rijden? Ik weet dat eerder lessen mag.
ja, sorry, ik volg het allemaal niet zo. Ik mocht heel lang geleden pas op mijn achttiende voor het eerst achter het stuur zitten.:T
Je mag op je 17e examen doen. Dan moet je tot je 18e met een 'begeleider' rijden. Je moet een speciale pas hebben waarop de namen van de 'begeleiders' staan. Als je dan 18 bent, mag je alleen de weg op. Ze doen dit om de jeugd veiliger te laten rijden.

Nou, in een Vanette kun je goed oefenen. Wel jammer van die versnellingen dan. Maar ja, dan leer je ook om te gaan met wat mindere auto's, zal ik maar zeggen. Op een oude fiets moet je het leren.

Dat zal wel lukken, nu alleen kijken of ik er normaal inpas (ben bijna 2 meter lang)

ik zal me ook ff voorstellen:
ik ben dus Tommy
geboren op 24 april '86
zeevarende van beroep

mijn eerste auto was een Suzuki Alto 0.8 GL uit '88 die zodra ik geld had plaats moest maken voor een steviger voertuig in de vorm van een Daihatsu Feroza Resintop EL-II 1.6 uit '90
allemaal heel leuk zo'n tereinwagen maar het is het gwn toch nog net niet dus kwam daar de Ford Capri 1.6S uit '79 naast. he, wat vervelend nou zo'n 1600tje is toch wel heel licht als je een beetje sportief mee wil rijden dus kwam er een Ford Capri 2.3S V6 uit '80 die dan ook maar gelijk helemaal opgeknapt en stijlvol verbouwd moest worden dit project loopt nu op z'n "einde" (een auto is nooit af)

omdat de Feroza ondertussen verkocht was en de 1600 aan het einde van d'r latijn was zat ik zonder rijdende auto en dus is de laatse toevoeging aan mijn autolijst m'n huidige daily een Ford Sierra 2.0i GT uit '92

Ik zal mij ook even voorstellen.

Ik zwerf al een tijdje rond op AW.nl en tot nu toe prop ik een reactie in topics die mij aanspreken of van een onderwerp waar ik iets van afweet.
Ik heb geen opleiding gehad over forums, wel over computers en administratie.

Zoals mijn gebruikersnaam laat zien dat ik mij schaar onder de noemer Volkswagen rijder.
Eigenlijk misleidend van mij omdat Volkswagen niet mijn enige automobiele interesse is maar ook een boel andere automerken wel leuk vind.

Leuk hier op de AW site vind ik de verschillende leeftijden van iedereen en ook de felle discussies die los kunnen barsten over elkaars mening en automerk keuze.

Mijn specialiteit is betrouwbaarheid, en de auto's die te boek staan als betrouwbaar en bedrijfszeker genieten mijn voorkeur.
Aan een bloedmooie auto waar de ene na de andere reparatie aan moet worden vericht is al snel voor mij de lol eraf. Er is veel te koop dus waarom zal men niet voor kwaliteit kiezen? Vaak worden teveel slechte auto's verkocht en daarom hoop ik dat door iedereen hier en ik die mensen kunnen adviseren waarmee zij geen kat in de zak kopen. Een auto bezitten is best een dure hobby en met een goede aankoop zullen de kosten best te overzien zijn en heeft men ook het meeste plezier van zijn of haar auto.
Dat is mijn mening en verhaal.

Veel autoplezier toegewenst van mijn kant uit.
Was getekend Volkswagner.

Goedemorgen, ik ben Matthijs en kom uit Zutphen.
Ben in het bezit van een Renault Mégane II 2003 en hiervoor heb ik een Daewoo Lanos mogen bezitten.

Welkom op het forum mensen!

Om jullie zelf nog beter voor te stellen is het misschien leuk om een Mijn Auto-topic te openen. Hierin kun je alles over je bolide(s) schrijven, foto's posten en over jezelf babbelen. De genoemde auto's lijken mij wel interessant namelijk (y)

Hallo allemaal,

Het duurde even voordat ik deze topic had gevonden, maar ook ik zal mij even netjes voorstellen :cool:
Ik ben Lucas, 28 jaar en ik ben trotse bezitter van een Audi A1 Sportback 1.2.
Afkomstig uit het gezellige Brabant, ik hoop op deze forum interessante weetjes, ervaringen en handige tips etc. te vinden.

Hallo,

Al zoekend door het forum vond ik dit draadje opeens.
Trotse bezitter van een 3e hands A3 1.9 tdi (2006, een van de eersten met die grote grille).
Eigen bouwjaar, ergens begin jaren 70.

Groeten!

Fotootje van precies net zo een, ergens van het internet
001.jpg

Buenos tardes allemaal,

Ik ben Martijn Bakker, 19 jaar en ik ben met mijn Ford Courier naar Spanje getuft (Almeria, Andalusië) in verband met mijn Spaanse vriendin.

Eerder nam ik altijd openbaar vervoer, o.a. de trein/vliegtuig, maar nu mijn school voorbij is en ik hier werk heb kunnen vinden voor een jaar is het dus de Courier geworden die mee mocht. :LOL: het was een geweldige reis zonder problemen.

Enfin, qua verkeer kom ik hier nog weleens het één en ander tegen hier in het Zuiden, en aangezien ik van spotten hou, leek het me leuk deze foto´s en ervaringen hier op het forum te kunnen delen.

(y)

63r9c0.jpg

Zo, na 22 jaartjes éindelijk donderdag aan m`n Intake Rijles beginnen (geen idee wat ik kan verwachten, dus ik ben zenuwachtig)
Ik ben Bradley ben 22 jaar en naja, ben een Benz liefhebber.

Klinkt dan ook gek, maar mijn eerste auto word een Benz. Zit te denken aan een W124.. of een W210 (De Eklasse Combi van bouwjaar 95-02 vind ik super.. en kosten geen drol)

Welkom allemaal hier! (y)

@MwB,

Ben je op de hoogte van de topics over waar je je foto's van gespotte auto's kunt posten? Er is er eentje over de 'bijzondere auto's die je hebt gezien en over bijzondere 'vakantie-auto's'. Je moet zelf maar even kijken waar je jouw spots het beste vindt passen ;)

Het is nu toch echt nodig dat ik een andere forumnaam aanneem. Het Travelling-deel is niet actueel meer. Mijn tijd bij 's werelds grootste vliegtuigbouwer, en dus ook de trips naar "verre oorden", zit er al een tijdje op en redelijk recent ben ik de IT-gerelateerde retailwereld ingestapt.

Aangezien mijn oorspronkelijke forumnaam ZEN nog steeds gekaapt is, heb ik nu gekozen voor de Italiaanse overtreffende trap van Zen... voor minder doen we het niet. :p

Terug
Bovenaan