Het Grote Register Topic - deel 2

Dank voor de Polo's
Klassiekerrijder zei:
Deze Polo is sinds 1985 in het bezit van de huidige eigenaar en staat al jaren op dezelfde plek, APK is 17 jaar geleden verlopen. Stond eigenlijk, want een paar dagen na deze foto was de plek ineens leeg. Gelukkig is de auto niet gedemonteerd, ziet er eigenlijk best goed uit en zulke vroege exemplaren zijn schaars
Meen mij te heugen dat er een spotter ooit gezegd heeft dat er gewoon mee gereden werd.
Nou heb ik al meerdere gespot-foto's van deze: steeds op een andere parkeerplekje, maar 't lijkt wel op dezelfde parkeerplaats en/of straat te zijn. Mogelijk wordt ie expres steeds verzet, maar wel vreemd dat ie al jaren geen apk heeft.

flat412 zei:
Waarschijnlijk heb ik nog de enige 5 deurs, Grijze, 1.6 Automaat Madison golf 2. En orgineel nederlands natuurlijk ;)
Mwah, dat zal toch niet?
Volgens mij zit er ook zo eentje op het forum (marathonmetallic), of is zijn mk2 een net iets ander kleurtje?

Opel Kadet 1.2 S, te koop in Zeeuws Vlaanderen

full_foto9057962-2.2.jpg

full_foto9057962-1.2.jpg

Leuke Kadett. Dit is 1 van de weinige D Kadettjes met een origineel schuifdak.

Wouter, ook nog bedankt voor de bruine D. (y)

Hier weer wat registerspots van de laatste tijd:

Voor 300CE:

Voor TussendeOldtimers:

Helaas geen kenteken kunnen ontdekken, maar misschien dat je hem zo (her)kent

Voor 929V6:

Voor J. Mulder: dit is de YH-13-SH

Voor Samochód:

Voor Kadett-b20:

Voor rellie kel (deze spaar je toch ook?)

Voor Koen.:

Voor Gijs571:

Voor Sjon77: dit is de RK-74-LN

Voor Stefan V6:

Voor Carpool:

Voor Bas1986:

Dank voor de Polo. Foto van de voorkant had ik al: ik vermoed dat ie al eens gespot was door iemand van hier.

Voor Astrawez een hatchback op grijs kenteken (helaas zonder foto): BY-11-ZH, witte Golf II GTD. Zo te zien van een liefhebber, want hij zag er erg netjes uit en stond op bij het model horende lichtmetalen velgen.

Precies zoals mijn Polo ook ooit uit de fabriek is afgeleverd: dat ik de Genesis stickers eraf gehaald omdat die lelijk begonnen te worden, heb ik wel een beetje spijt van, want die zijn nog steeds te zien in de lak (kleurverschil). Niet om 't originele, want deze uitvoering is slechts een actiemodel van de NL importeur, niet heel spannend in mijn ogen. Dank voor de foto (y)

Phoenixrood74 zei:
Voor Astrawez een hatchback op grijs kenteken (helaas zonder foto): BY-11-ZH, witte Golf II GTD. Zo te zien van een liefhebber, want hij zag er erg netjes uit en stond op bij het model horende lichtmetalen velgen.
Bedankt! Ik heb er gelukkig al een foto van. Hij ziet er inderdaad best netjes uit.

Nee!!
Hij is dus toch verkocht:eek:
Deze heeft echt ik denk wel vijf jaar te koop gestaan (voor bedragen van 2450 en 3450)
De sierstrips zijn inmiddels verwijderd, een dingetje van deze types, niemand heeft ooit een vervangende of op een strip lijkende strip gevonden.
Van deze unieke audi 80 CS zijn er wereldwijd nog 5 over!:eek:
Ze zijn dan ook alleen maar in Nederland geleverd.:)
Alle vijf nog rondrijdende zijn gelukkig ook in goede staat.

Dank je beste KR voor deze aanvullende foto in mijn register(y)

Sinds enkele weken ben ik bezig met het verzamelen van kentekens en bijbehorend beeldmateriaal van de Volkswagen Golf 1 in Scorpion-uitvoering. Dit is een bijzondere, enkel in Nederland geleverde, uitvoering welke niet op kenteken staat vermeld en daarmee zeer moeilijk te vinden is. Helaas is een groot deel van het Golf 1 Register van forummer CAR-POOL gecrasht, en vraag ik daarom jullie aanvulling.

800.jpg

Bovenstaand is een Golf Scorpion. De kenmerken zijn als volgt:
-Geleverd tussen eind 1982 en begin 1983
-Gekentekend als: Golf C 51 KW
-Alle exemplaren zijn zwart
-Voorzien van 1.5 JB motor
-Scorpion Stickerset: grijze dubbele baan op de flanken en op de C-stijl
-BBS spoilerset rond wielkasten en onder voorbumper
-Grille met verstralers (''dubbele lampen''
-Groengetint glas
-5,5J 13-inch velgen met Scorpion naafdop
-Sportstoelen met zwart/grijs stof

Ik probeer zoveel mogelijk exemplaren in kaart te brengen, dus ook voor (oud) beeldmateriaal van reeds gesloopt exemplaren ben ik erg dankbaar. Momenteel zit ik op 12 kentekens waarvan ik zeker weet dat dit Scorpions zijn, hiervan zijn slechts nog drie exemplaren origineel en APK gekeurd.

Alle hulp is welkom, alvast bedankt! (y)

Bedankt Niels! De bovenste is al eens op het forum voorbij gekomen en is één van de drie originele en nog rijdende exemplaren. De onderste bestaat helaas niet meer.

Voor Sjon & het Grijskentekenhatchbackregister: vandaag zag ik een donkerblauwe VW Polo Steilheck rijden (BR-10-ZD).

Het Orlando-register mag worden verwijderd. Iedereen bedankt, maar ik heb inmiddels teveel andere bezigheden en te weinig Orlando's om te spotten. Mocht iemand er toch eentje tegenkomen dan zijn foto's per PM altijd leuk. (y)

Kleine grijskenteken Hatchback
Ford Fiesta, 2011
ResIMG_0421_40_zpso9avbztq.jpg

Toyota Corolla 1.8DX C D 3-Drs, 1987, Eerste eigenaar
ResIMG_0481_4090_zpsrixoz0zh.jpg

Citroën BX, 1991
ResIMG_0457_40_zps63pho15l.jpg

Peugeo 305 GL, 1983
ResIMG_0465_4050_zpsyeqmbnwt.jpg

Bedankt voor de grijskenteken-hatchbacks! (y)

Ik heb ook nog enkele registerspots in het vat:

E30 voor 300CE:

BX voor Tussendeoldtimers:

Fiat 131 voor Stefan V6:

Voor Marx579:

Voor J.Mulder:

Voor Samochód:

Corsa A voor Aapjeh:

Voor Rellie Kel:

Manta B voor Koen.:

Rolls voor Stefan V6:

Polo 2 voor Sjon77:

Golf I (of Rabbit Convertible) voor CARPOOL:

Bedankt voor alle c50/c60's weer iedereen! En Astrawez, leuk, zie dat je bij de laatste spots in mijn woonplaats Nijmegen bent (en een aantal spots in Wijchen zo te zien).

Dank voor de Polo's.
Op een andere foto spotte ik al de oude platte buitenspiegel van 't eerste modeljaar (van okt 1981 tot +/- okt 1982) Polo 2: ik hoopte al dat je een foto gemaakt had van die rode steilheck => leuk!

J. Mulder zei:
Bedankt voor alle c50/c60's weer iedereen! En Astrawez, leuk, zie dat je bij de laatste spots in mijn woonplaats Nijmegen bent (en een aantal spots in Wijchen zo te zien).
Dat klopt inderdaad. Je kende ze dus al?

Hier nog een Kadett C Coupé voor Rellie Kel:

En een Manta A voor Samochód:

Terug
Bovenaan